Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім |
Сәндік - қолданбалы өнер |
|||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Д.Насибеков |
|||||
|
Күні : |
15.12.2022ж |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: 16 |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.6.2Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Сабақтың барысы
|
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Қар кесегі» әдісі 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін-бірі бағалау.
|
Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер Мен қосымша тапсырмалар
|
||
|
Ортасы |
Оқушыларға видеосабақ көрсетіледі Өру түрлерімен таныстыру: макраме, ағаш шыбықтарынан, газет түтікшелерінен, шілтер, бисер тоқу және т.б. Сонымен қатар, өруге арналған материалдар түрлерімен, олардың табиғи және жасанды болып бөлінуін: әр түрлі фактуралы және жуандықтағы жіптер туралы біледі . |
Оқушылар видеосабаққа байланысты берілген тапсырмалары орындайды . Кітаппен жұмыс жасайды
|
|
Өруге арналған қажетті құрал жабдықтар
|
||
|
Сергіту сәті
|
«Жылы сөз» жылулық
шеңбері
|
Оқушылар сабақ өті барысында өз сыныптастарына жылулық сөздерін айтады . |
|
|
||
|
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : «Алма ағашы» әдісі.
Өз ойларын еркін жеткізу . |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін. Жасыл алманы бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды. Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді |
Оқушының жасаған жұмыстарына пікір қалдыру. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу
Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім |
Сәндік - қолданбалы өнер |
|||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Д.Насибеков |
|||||
|
Күні : |
15.12.2022ж |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: 16 |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.6.2Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Сабақтың барысы
|
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Қар кесегі» әдісі 1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін-бірі бағалау.
|
Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер Мен қосымша тапсырмалар
|
||
|
Ортасы |
Оқушыларға видеосабақ көрсетіледі Өру түрлерімен таныстыру: макраме, ағаш шыбықтарынан, газет түтікшелерінен, шілтер, бисер тоқу және т.б. Сонымен қатар, өруге арналған материалдар түрлерімен, олардың табиғи және жасанды болып бөлінуін: әр түрлі фактуралы және жуандықтағы жіптер туралы біледі . |
Оқушылар видеосабаққа байланысты берілген тапсырмалары орындайды . Кітаппен жұмыс жасайды
|
|
Өруге арналған қажетті құрал жабдықтар
|
||
|
Сергіту сәті
|
«Жылы сөз» жылулық
шеңбері
|
Оқушылар сабақ өті барысында өз сыныптастарына жылулық сөздерін айтады . |
|
|
||
|
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : «Алма ағашы» әдісі.
Өз ойларын еркін жеткізу . |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін. Жасыл алманы бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды. Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді |
Оқушының жасаған жұмыстарына пікір қалдыру. |
|
||
шағым қалдыра аласыз

















