Материалдар / Өру түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өру түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
535
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек пәнінің қысқа мерзімді жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Бөлім 2А.Сәндік-қолданбалы шығармашылық

Мектеп:

Күні:Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5Қатысқандар саны:10

Қатыспағандар саны:2
Сабақтақырыбы:Бұйым өру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.2.3.2
  • Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау.
  • Сабақмақсаттары
  • Бірнеше өру әдісін пайдаланып бұйым орындау;
  • Шығармашылық жұмыс барысында техника қауіпсіздігін сақтау;
  • Жетістік критерийлері
  • өру өнері туралы білімін көрсетеді;
  • өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген;
  • материалдар мен құрал-жабдықтарды ұқыпты қолдана алады;
  • шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды;


  • Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология:Өру – плетенеие – EmbroideryМакраме – MacrameТүйін түрлері – Виды узелков - Types of knots

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
  • Өру өнеріне .... жатқызуға болады.
  • Мен өрудің мына тәсілін таңдаған себебім, ...
  • Өрудің ... түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.


  • Құндылықтарды дарыту



  • Еңбек және шығармашылық
  • Топпен жұмысТіл байлығын дамыту, газеттен құмыра презентациясы

    Пәнаралық байланыстар
  • Математика /өруде түйін сандарын санау үшін қолданылады/,
  • орыс тілі, қазақ тілі /өз ойларын жеткізу, тілдік дағдыларын дамыту үшін/
  • АКТ қолдану дағдыларыИнтернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.
    Бастапқы білім

    Оқушылар СҚӨ бұйымдары туралы білімдері бар. Практикалық тапсырмалар орындау арқылы алдыңғы тоқсанда алған білімдерімен дағдыларын белсендіру.



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтыңбасы0-5 минОқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру.Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.











    СҚӨ бұйымдары









    Құмыра түрлері көрсетіледі



    Слайд «Газеттен жасалған құмыра»







    Сабақтың ортасы 5-10 мин





































    10-75 мин











    1.Бұйым өру.Топпен жұмыс. Әрбір топқа бір-бірден дайын құмыралар беріледі. Оқушылар ұстап көреді.Сұрақ – жауап:
  • Неден жасалған деп ойлайсыңдар?
  • Қандай технологиямен орындалған?
  • Осы құмыраны жасау үшін қандай құралдар қажет?
  • Құмыра жасап үйренгілерің келе ме?


  • Тапсырманы бастамас бұрын техника қауіпсіздігі мен санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауы үшін нұсқамалық жұмыстарын жүргізу.

    Практикалық тапсырма Газетті 4 бөлікке бөліп қиясыз.Ұзын сымның көмегімен газетті ширатып, түтікше жасаңыз.Түтікшелер арқылы құмыралар өріңіз

    Жұмыс барысында оқушыларды қолдап, көмектесіп, қажеттілігіне қарай өру тәсілдерін көрсету.

    Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті өру орындау ұсынылады.



    Сабақтың соңы76-80 минОрындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.

    Жұмыс орнын тазалау.
    ауызша
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу.Сұрақ-жауап алу, практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы.Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау.Терезені ашып, ауаны тазартып отыру.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.












    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!