Көркем еңбек пәнінің қысқа мерзімді жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы шығармашылық
|
Мектеп:
|
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:
|
|||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны:10
|
Қатыспағандар саны:2 |
||||||
|
Сабақтақырыбы: |
Бұйым өру. |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.3.2 Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау. |
|||||||
|
Сабақмақсаттары |
|
|||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Өру – плетенеие – Embroidery Макраме – Macrame Түйін түрлері – Виды узелков - Types of knots
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Топпен жұмыс Тіл байлығын дамыту, газеттен құмыра презентациясы |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
|
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту. |
|||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар СҚӨ бұйымдары туралы білімдері бар. Практикалық тапсырмалар орындау арқылы алдыңғы тоқсанда алған білімдерімен дағдыларын белсендіру. |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтыңбасы 0-5 мин |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. |
СҚӨ бұйымдары Құмыра түрлері көрсетіледі Слайд «Газеттен жасалған құмыра» |
||||||
|
Сабақтың ортасы 5-10 мин 10-75 мин |
1.Бұйым өру. Топпен жұмыс. Әрбір топқа бір-бірден дайын құмыралар беріледі. Оқушылар ұстап көреді. Сұрақ – жауап:
Тапсырманы бастамас бұрын техника қауіпсіздігі мен санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауы үшін нұсқамалық жұмыстарын жүргізу. Практикалық тапсырма Газетті 4 бөлікке бөліп қиясыз. Ұзын сымның көмегімен газетті ширатып, түтікше жасаңыз. Түтікшелер арқылы құмыралар өріңіз Жұмыс барысында оқушыларды қолдап, көмектесіп, қажеттілігіне қарай өру тәсілдерін көрсету. Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті өру орындау ұсынылады. |
|||||||
|
Сабақтың соңы 76-80 мин |
Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.
Жұмыс орнын тазалау. |
ауызша |
||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу. |
Сұрақ-жауап алу, практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы. |
Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау. Терезені ашып, ауаны тазартып отыру. |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өру түрлері
Өру түрлері
Көркем еңбек пәнінің қысқа мерзімді жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы шығармашылық
|
Мектеп:
|
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:
|
|||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны:10
|
Қатыспағандар саны:2 |
||||||
|
Сабақтақырыбы: |
Бұйым өру. |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.3.2 Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау. |
|||||||
|
Сабақмақсаттары |
|
|||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Өру – плетенеие – Embroidery Макраме – Macrame Түйін түрлері – Виды узелков - Types of knots
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Топпен жұмыс Тіл байлығын дамыту, газеттен құмыра презентациясы |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
|
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту. |
|||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар СҚӨ бұйымдары туралы білімдері бар. Практикалық тапсырмалар орындау арқылы алдыңғы тоқсанда алған білімдерімен дағдыларын белсендіру. |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтыңбасы 0-5 мин |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. |
СҚӨ бұйымдары Құмыра түрлері көрсетіледі Слайд «Газеттен жасалған құмыра» |
||||||
|
Сабақтың ортасы 5-10 мин 10-75 мин |
1.Бұйым өру. Топпен жұмыс. Әрбір топқа бір-бірден дайын құмыралар беріледі. Оқушылар ұстап көреді. Сұрақ – жауап:
Тапсырманы бастамас бұрын техника қауіпсіздігі мен санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауы үшін нұсқамалық жұмыстарын жүргізу. Практикалық тапсырма Газетті 4 бөлікке бөліп қиясыз. Ұзын сымның көмегімен газетті ширатып, түтікше жасаңыз. Түтікшелер арқылы құмыралар өріңіз Жұмыс барысында оқушыларды қолдап, көмектесіп, қажеттілігіне қарай өру тәсілдерін көрсету. Дифференциация: бұйымдағы қарапайым, орташа және күрделі өрнекті өру орындау ұсынылады. |
|||||||
|
Сабақтың соңы 76-80 мин |
Орындалған жұмыстар мен оқушылардың іс-әрекеті бойынша кері байланыс пен ұсыныстар беру.
Жұмыс орнын тазалау. |
ауызша |
||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу. |
Сұрақ-жауап алу, практикалық тапсырмаларды орындау нәтижесі арқылы. |
Техника қауіпсіздігі ережесі бойынша құрал-жабдықтармен мұқият жұмыс істеуін және түзу отыруын қадағалау. Терезені ашып, ауаны тазартып отыру. |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз













