Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Көрнекілік:суреттер,дидактикалық
ойын,интер белсенді тақта
т.б.
Ұйымдастыру
барысы:
1. Нейрожаттығу
.
2. Ералының алдына
әр түрлі ұйымдардың суретін қойып,ұйым атауларымен таныстырып
шығамын.Ол ұйымның бізге қажеттілігі туралы түсіндіремін.Оқушыдан
өзінің жиі баратын орындарын көрсетуін
сұраймын.
Ералы өзінің жиі баратын
орындарын тақтаға іледі.Қолына әр түрлі суреттер бейнеленген
карточкаларды ұстатамын.Суреттерге қарап қай сурет кай орынға
қатысты екенін ажыратады.Бұл тапсырма арқылы оқушының танымдық
қабілетін анықтаймын.
2
Дидактикалық
ойын
3. «Мен білемін»
тапсырмасы.
Партаның үстіне үш ұйымға
байланысты яғни полиция,аурухана,өрт сөндіруші бас киім үлгілерін
және көліктерін орналастырамын.Оқушы бас киімді киіп,көлігіне
мініп,даусын сала отыра жолақтармен жүріп өтеді.Осы орайда
қауіпсіздік ережесін айта отырып,төтенше жағдай орын алғанда қандай
нөмірге қоңырау шалу керектігін
түсіндіремін.
3
Қорытынды
Мақтау,Бағалау.
Ералы,бүгінгі сабақ саған
ұнадыма? Бүгінгі сабаққа белсенді қатысып,тапсырмаларды тиянақты
орындағаның үшін сені әдемі смайликтермен
марапаттаймын.Жарайсың!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз