Материалдар / Орыс сыныбы 1 сынып ҚМЖ қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Орыс сыныбы 1 сынып ҚМЖ қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныбы 1 сынып ҚМЖ қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2024
304
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары 1-бөлім Өзім туралы 2-сабақ

Тақырыбы:

Бұл кім?

Мектебі: №104 негізгі орта мектебі

Күні, айы

Мұғалімнің аты-жөні: Османова Д

1-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылардың саны:______

Сабаққа қатыспаған оқушылардың саны:____

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну

1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру

1.3.2.1 Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Кім? Сұрағына жауап беретін сөздер қатарына (ата, әже, аға, ана, әке) атай алады, амандасу және қоштасу үлгілерін қолдана алады

Оқушылардың басым бөлігі:

Сабақта үйренген сөздер қатарын өзара тілдесу кезінде еркін қолдана алады, үйренген сөздерге сұрақ дұрыс қоя алады.

Кейбір оқушылар:

Амандасу, қоштасу үлгілерін өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады, кім? Деген сұраққа жауап беретін сөздерді еркін айта алады

Бағалау критерийі

  1. Берілген іс қимылдарды орындайды

  2. Суретер бойынша амандаса алады

  3. Әр түрлі жағдайда амандаса біледі

  4. Сөздердің мағынасын түсінеді.

  5. Күнделікті өмірде қолданады

Дескриптор

-суреттерді ажыратады

-берілген іс қимылды жасай алады

-сөздердің мағынасын түсінеді

-сөз тіркестерін құрап айта алады



Алдыңғы оқу

Балалардың әр түрлі орында қалай амандасатыны туралы сұрау, өз ұлттары мен тілдерінде амандасу ерекшеліктерімен таныстыру.


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.


Сабақтың ортасы

(6-40минут)



*МК-Мұғалімнің көрсетуі

*Ұ- ұжымдық жұмыс

*Т-топтық жұмыс

*ОТ- оқушының тәжірбиесі

*Ө- өзіндік жұмыс

*Қ-қалыптастырушы бағалау

* Ж- жұптық жұмыс


`(МК) 1-тапсырма

Мұғалім сөйлесу үлгілерін аударады

Оқушылар осы диалог арқылы Бұл кім? деген жаңа сөзбен танысады Осы далог негізінде ата сөзінің орнына оқушы мұғалім т.б сөздерді аустырып қолдануды үйренеді.

(Ж) Амандасу үлгілерін жаттықтыру үшін сыныпта тәжірбиеден өткізеді

(суреттер бойынша амандасу)

2-тапсырма (МК,)

Танысу үлгісі тыңдау арқылы «Бұл кім?» деген сұрақпен «ата, әже, мұғалім» дегенжаңа сөздермен танысады. Оқушылардың бойынан мынандай қасиеттер қалыптастыру қажет: мұғаліммен амандаса алу, қоштасу үлгісін дұрыс қолдана білу

(ОТ) 3-тапсырмада Диалог арқылы оқушылармен жеке –жеке ойналады.

Оқушының іс-әрекеті

1)Оқушы сыныпқа кіреді мұғаліммен амандасады, өз орнына отырады

2) Мұғалімнің (Сенің атың кім?) сұрағына жауап береді

3) Тақтадағы мұғалім іліп қойған суреттерден (ата, әже, ана, әке) Бұл кім? деген сұраққа жауап береді.

4) Оқушы мұғаліммен қоштасып сыныптан шығады

(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі

(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай –ақ АКТ-ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.





Оқулық


А4 форматты ақ қағаздар

қарындаштар

Сабақтың соңы

(41-45 минут)

(Қ)Сабақты қорытындылау мақсатында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызған туралы ой – пікірлерін білдіре алады.



Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағанадағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгерту енгіздіңіз бе?

Неге?


2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?




Қрытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.





Сабақ жоспары 1-бөлім Өзім туралы 2-сабақ

Тақырыбы:

Бұл кім?

Мектебі: №104 негізгі орта мектебі

Күні, айы

Мұғалімнің аты-жөні:

1-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылардың саны:______

Сабаққа қатыспаған оқушылардың саны:____

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну

1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру

1.3.2.1 Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Кім? Сұрағына жауап беретін сөздер қатарына (ата, әже, аға, ана, әке) атай алады, амандасу және қоштасу үлгілерін қолдана алады

Оқушылардың басым бөлігі:

Сабақта үйренген сөздер қатарын өзара тілдесу кезінде еркін қолдана алады, үйренген сөздерге сұрақ дұрыс қоя алады.

Кейбір оқушылар:

Амандасу, қоштасу үлгілерін өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады, кім? Деген сұраққа жауап беретін сөздерді еркін айта алады

Бағалау критерийі

  1. Берілген іс қимылдарды орындайды

  2. Суретер бойынша амандаса алады

  3. Әр түрлі жағдайда амандаса біледі

  4. Сөздердің мағынасын түсінеді.

  5. Күнделікті өмірде қолданады

Дескриптор

-суреттерді ажыратады

-берілген іс қимылды жасай алады

-сөздердің мағынасын түсінеді

-сөз тіркестерін құрап айта алады



Алдыңғы оқу

Балалардың әр түрлі орында қалай амандасатыны туралы сұрау, өз ұлттары мен тілдерінде амандасу ерекшеліктерімен таныстыру.


Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.


Сабақтың ортасы

(6-40минут)



*МК-Мұғалімнің көрсетуі

*Ұ- ұжымдық жұмыс

*Т-топтық жұмыс

*ОТ- оқушының тәжірбиесі

*Ө- өзіндік жұмыс

*Қ-қалыптастырушы бағалау

* Ж- жұптық жұмыс


`(МК) 1-тапсырма

Мұғалім сөйлесу үлгілерін аударады

Оқушылар осы диалог арқылы Бұл кім? деген жаңа сөзбен танысады Осы диалог негізінде ата сөзінің орнына оқушы мұғалім т.б сөздерді аустырып қолдануды үйренеді.

(Ж) Амандасу үлгілерін жаттықтыру үшін сыныпта тәжірбиеден өткізеді

(суреттер бойынша амандасу)

2-тапсырма (МК,)

Танысу үлгісі тыңдау арқылы «Бұл кім?» деген сұрақпен «ата, әже, мұғалім» дегенжаңа сөздермен танысады. Оқушылардың бойынан мынандай қасиеттер қалыптастыру қажет: мұғаліммен амандаса алу, қоштасу үлгісін дұрыс қолдана білу

(ОТ) 3-тапсырмада Диалог арқылы оқушылармен жеке –жеке ойналады.

Оқушының іс-әрекеті

1)Оқушы сыныпқа кіреді мұғаліммен амандасады, өз орнына отырады

2) Мұғалімнің (Сенің атың кім?) сұрағына жауап береді

3) Тақтадағы мұғалім іліп қойған суреттерден (ата, әже, ана, әке) Бұл кім? деген сұраққа жауап береді.

4) Оқушы мұғаліммен қоштасып сыныптан шығады

(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі

(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай –ақ АКТ-ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.





Оқулық


А4 форматты ақ қағаздар

қарындаштар

Сабақтың соңы

(41-45 минут)

(Қ)Сабақты қоыртындылау мақсатында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызған туралы ой – пікірлерін білдіре алады.



Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағанадағ сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгерту енгіздіңіз бе?

Неге?


2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?




Қрытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.





Сабақ жоспары 1-бөлім Өзім туралы 3-сабақ

Тақырыбы:

Бұл не?

Мұғалімнің аты-жөні: Абдураимова И

Күні, айы

Мұғалімнің аты-жөні:

1-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылардың саны:______

Сабаққа қатыспаған оқушылардың саны:____

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну

1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Не? Сұрағына жауап беретін сөздер қатарына (доп, текше, кітап) атай алады, аталған заттарды сұрап алу үлгісін қолдана алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Өзімен қаталас балалардан немесе жасы үлкен адамнан қажетті заттың бірін сұрап ала алады

Кейбір оқушылар:

Өтініш үлгілерін өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады, не? Сұрағына жауап беретін басқа да сөздер қатарын айта алады.

Бағалау критерийі

  1. Берілген іс қимылдарды орындайды

  2. Суретер бойынша сұрақ қоя алады


  1. Сөздердің мағынасын түсінеді.

  2. Күнделікті өмірде қолданады

Дескриптор

-суреттерді ажыратады

-берілген іс қимылды жасай алады

-сөздердің мағынасын түсінеді

-сөз тіркестерін құрап айта алады



Алдыңғы оқу

Өмірде қолданып жүрген сөздері арқы мысалдар келтіру, өздері білетінін айту

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.


Сабақтың ортасы

(6-40минут)



*МК-Мұғалімнің көрсетуі

*Ұ- ұжымдық жұмыс

*Т-топтық жұмыс

*ОТ- оқушының тәжірбиесі

*Ө- өзіндік жұмыс

*Қ-қалыптастырушы бағалау

* Ж- жұптық жұмыс


1-тапсырма (МК, Ұ)

Мұғалім сөйлесу үлгілерін аударады

Оқушылар осы диалог арқылы Бұл кім? деген жаңа сөзқбен танысады Осы далог негізінде ата сөзінің орнына оқушы мұғалім т.б сөздерді аустырып қолдануды үйренеді.

(Ж) Оқушылар үйренген сөйлесу үлгісін жұптық жұмыста бекіте түседі.

(суреттер бойынша сұрақ қою)

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!