«Қазақ тілі»
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Балабақша орташа тобына арналған
Үлгілік оқу жоспарына сәйкес оқу жүктемесінің көлемі: аптасына -_____сағат, жылына –_____ сағат.
|
№ |
Тақырыбы |
ҰОҚ мақсаты |
Міндеті |
Мерзімі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Танысу |
Балаларды қазақ телемен таныстыру |
Балалармен қазақ тілінде амандасып, өз аты жөнің айтып ұйрету |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Танысу |
Балаларды қазақ телемен таныстыру |
Балалармен қазақ тілінде амандасып, өз аты жөнің айтып ұйрету |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Балабақша |
Балаларды өз балабақшасы туралы әңгімелей білуге үйрету. |
Балабақша туралы түсінік беру арқылы жаңа сөздерді үйрету. Сөйлеу тілдерін дамыту.Достыққа тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Балабақша |
Балаларды өз балабақшасы туралы әңгімелей білуге үйрету. |
Балабақша туралы түсінік беру арқылы жаңа сөздерді үйрету. Сөйлеу тілдерін дамыту.Достыққа тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Ойыншықтар |
Ойыншық атауларымен таныстыру |
Ойыншықтар атауларын үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту.ЖЖЕ сақтауға тәрбиелеу.(Доп, қуыршақ, мысық, бар, жоқ,мынау) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Ойыншықтар |
Ойыншық атауларымен таныстыру |
Ойыншықтар атауларын үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту.ЖЖЕ сақтауға тәрбиелеу.(Доп, қуыршақ, мысық, бар, жоқ,мынау) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Күз. |
Табиғаттың жеке құбылыстарын бақылап, айтып беруге үйрету. Жаңа сөздермен таныстыру. «қ» дыбысының дұрыс айтылуын үйрету. |
Күз байлықтары туралы түсінік беру арқылы жаңа сөздерді үйрету.Сөздердегі дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын дамыту.Табиғатты аялауға тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Күз. |
Табиғаттың жеке құбылыстарын бақылап, айтып беруге үйрету. Жаңа сөздермен таныстыру. «қ» дыбысының дұрыс айтылуын үйрету. |
Күз байлықтары туралы түсінік беру арқылы жаңа сөздерді үйрету.Сөздердегі дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын дамыту.Табиғатты аялауға тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Менің отбасым (Әже, ата, әке, ана, әпке, аға, отбасы, ұл, қыз, бала) |
Отбасы мүшелерінің атауларымен таныстыру. Балалардың жынысын ажырата білуге үйрету. |
Отбасы мүшелері туралы түсінік беру арқылы жаңа сөздерді үйрету.Сөздік қорларын дамыту.Үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
Менің отбасым (Әже, ата, әке, ана, әпке, аға, отбасы, ұл, қыз, бала) |
Отбасы мүшелерінің атауларымен таныстыру. Балалардың жынысын ажырата білуге үйрету. |
Отбасы мүшелерінің атқаратын қызметтері туралы әңгімелеуге үйрету.Ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту.Сыйластыққа тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
Кім? Мынау кім? деген сұраққа жауап беру |
Сұрақтарға жауабың айтуға үйрету |
Балаларды қарапайым сұраққа жауап беру- ге үйрету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
Кім? Мынау кім? деген сұраққа жауап беру |
Сұрақтарға жауабың айтуға үйрету |
Балаларды қарапайым сұраққа жауап беру- ге үйрету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
Дене мүшелері. |
Дене мүшелерінің атауларымен таныстыру. Сөздерді анық айтуға жаттықтыру. |
Дене мүшелерін қазақ тілінде айтып көрсету. Жаңа сөздерді үйрету. Сөздік қорларын молайту,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
Дене мүшелері. |
Дене мүшелерінің атауларымен таныстыру. Сөздерді анық айтуға жаттықтыру. |
Дене мүшелерін қазақ тілінде айтып көрсету. Жаңа сөздерді үйрету. Сөздік қорларын молайту,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Үй жануарлары. (Сиыр, қой, ат, ешкі, ит, түйе) |
Үй жануарларының атауларымен таныстыру. |
Үй жануарларынын атауын үйрету .Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Түстерін, қимылын көрсету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
Үй жануарлары. |
Үй жануарларының атауларымен таныстыру. |
Үй жануарларынын атауын үйрету .Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Түстерін, қимылын көрсету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
Жабайы жануарларлар |
Жабайы жануарлардың атауларымен таныстыру |
Жабайы жануарларлар атауын үйрету .Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Түстерін, қимылын көрсету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
Жабайы жануарларлар |
Үй жануарлардың атауларымен таныстыру |
Жабайы жануарларлар атауын үйрету .Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Түстерін, қимылын көрсету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
Қыс.
|
«Қыс» тақырыбына байланысты сөздермен таныстыру. |
Қыс туралы сұрақтарға жауап беруге үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Табиғатты аялауға тәрбиелеу. Қысқы мезгілдегі кұбылыстарды айту. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
Қыс.
|
«Қыс» тақырыбына байланысты сөздермен таныстыру. |
Қыс туралы сұрақтарға жауап беруге үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Табиғатты аялауға тәрбиелеу. Қысқы мезгілдегі кұбылыстарды айту. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
Азық – түліктер. |
Азық – түліктердің атауларымен таныстыру. |
Азық –түлік аттарын қазақша атай алуға, естеріне сақтауға жаттықтыру; қандай?. Сұрағына жауап беру дағдысын жетілдіру. Тағамды қадірлеуге тәрбиелеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 |
Азық – түліктер. |
Азық – түліктердің атауларымен таныстыру. |
Азық –түлік аттарын қазақша атай алуға, естеріне сақтауға жаттықтыру; қандай?. Сұрағына жауап беру дағдысын жетілдіру. Тағамды қадірлеуге тәрбиелеу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
23 |
Үй құстары |
Үй құстарыдың атауларын айту, іс-қимылдарың көрсету. |
Үй құтар мен таныстыру, үй құстарын атауға, айыра білуге үйрету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
24 |
Үй құстары |
Үй құстарыдың атауларын айту, іс-қимылдарың көрсету. |
Үй құтар мен таныстыру, үй құстарын атауға, айыра білуге үйрету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25 |
Көктем |
Табиғаттың жеке құбылыстарын бақылап, айтып беруге үйрету. Жаңа сөздермен таныстыру. |
Көктем туралы сұрақтарға жауап беруге үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Табиғатты аялауға тәрбиелеу. Көктем мезгілдегі кұбылыстарды айту. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
26 |
Көктем |
Табиғаттың жеке құбылыстарын бақылап, айтып беруге үйрету. Жаңа сөздермен таныстыру. |
Көктем туралы сұрақтарға жауап беруге үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Табиғатты аялауға тәрбиелеу. Көктем мезгілдегі кұбылыстарды айту. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
27 |
Ыдыстар |
Ыдыстардың атауларымен таныстыру. «Қандай?», «мынау не?» деген сұрақтарға жауап беруді үйрету. |
Балаларға жалпы ыдыстар туралы түсінік беру, атауы аталған ыдыстарды суреттен көрсету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
28 |
Ыдыстар |
Ыдыстардың атауларымен таныстыру. «Қандай?», «мынау не?» деген сұрақтарға жауап беруді үйрету. |
Балаларға жалпы ыдыстар туралы түсінік беру, атауы аталған ыдыстарды суреттен көрсету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
29 |
Түстер |
Балаларға түстердің атауың айтып, ажыратуға үйрету. Қандай? деген сұраққа жауап беруді үйрету. |
Бояулармен,оларға тән қасиеттермен таныстыру,түстерді ажырата білуге үйрету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
30 |
Түстер |
Балаларға түстердің атауың айтып, ажыратуға үйрету. Қандай? деген сұраққа жауап беруді үйрету. |
Бояулармен,оларға тән қасиеттермен таныстыру,түстерді ажырата білуге үйрету. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
31 |
Санамақ |
Сандармен санамақты үйрету |
Санамақтарды пайдалана отырып балалардың есте сақтау, тез ойлау. Сандарды үйрету |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
32 |
Санамақ |
Сандармен санамақты үйрету |
Санамақтарды пайдалана отырып балалардың есте сақтау, тез ойлау. Сандарды үйрету |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
33 |
Жаз |
«Жаз» тақырыбына байланысты сөздермен таныстыру. Қысқа сөйлемдер құрату. |
Жаз туралы сұрақтарға жауап беруге үйрету.Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Табиғатты аялауға тәрбиелеу. Жаз мезгілдегі кұбылыстарды айту. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Бәстамиева Майгүлі СерікқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Орыс тобына (мини-центр) арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Орыс тобына (мини-центр) арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспарМатериал туралы қысқаша түсінік
орыс тілінде оқытылатың тобына арналған Қазақ тілі пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Қазақ тілі» күнтізбелік-тақырыптық жоспар Балабақша орташа тобына арналған Үлгілік оқу жоспарына сәйкес оқу жүктемесінің көлемі: аптасына -_____сағат, жылына –_____ сағат.
|













