Өсімдік бөліктері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өсімдік бөліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың қоршаған ортаны қадірлей білуге дағдыландыру, еңбексүйгіштікке баулу, зеректіліктерін қасиеттерін дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән :Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні:

Сынып:1


Мектеп :павлодар ауданы № 2 Чернорецк орта жалпы білім беру мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Этекбаева Алтынай Женисовна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Өсімдік бөліктері

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

1.2.1.4 өсімдіктердің негізгі бөліктерінің ерекшелегін анықтап ажырата білу;

Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: өсімдіктердің негізгі бөліктерінің ерекшелегін анықтап ажыратады;

Көптеген оқушылар: өсімдіктердің негізгі бөліктерінің ерекшелегін анықтап ажырата біледі;

Кейбір оқушылар: өсімдіктердің негізгі бөліктерінің ерекшелегін анықтап ажыраып түсіндіріп бере алады.

Тілдік мақсат:

Тұқым-семена ,тамыр-корень,сабақ,жапырақ,гүл,жеміс

Бағалау критерийлері:

өсімдіктердің негізгі бөліктерінің ерекшелегін анықтап ажырата біледі;

Сурет арқылы өсімдіктерді (тұқым,тамыр,сабақ,жапырақ) танып ажырата алады;

Зерттеу арқылы тұқымның қалай өсіп өнетінін дәлелдей біледі;

Құндылықтар:

Оқушылардың қоршаған ортаны қадірлей білуге дағдыландыру;

еңбексүйгіштікке баулу;зеректіліктерін қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыстар:


Дүниетену,көркем еңбек,сауат ашу;

АКТ қолдану дағдылары:


Интербелсенді тақта,бейнефильм.

Бастапқы білім:


Өсімдік –тірі организм

Сабақ барысы



Сабақтың басы

2 мин


Психологиялық сәт


Ортмандағы аюдың,

Құлпынайы көп екен.

Теріп-теріп алайық,

Қалтамызға салайық.

Ресурстар

3 мин


Бастапқы бөлім


Заттарды көрсете отырып, «Басбармақ» тәсілін қолдандым,бұл жерде балалар осы әдісті қолдана отырып бір-бірін бағалайды.


Сабақтың

ортасы


4 мин

«Өсімдіктің негізгі мүшелері» тақырыбына

бейнефильм ұсыну

1-тапсырма:Суретке қарап алдымен не болды,ал одан кейін ше?


Суретке мұқият қарап,әр мүшенің атауын атап шығу.

Бейнефильм



2 тапсырма:Топпен жұмыс

  1. Тақтада ілінген суреттердің аттарын атау;

  2. Өсімдік бөліктерін орнына орналастыру;

  3. Өсімдік суретін салу.


сурет


Дескриптор:

Сурет бйынша жұмыс жасай алады.

Өсімдік бөліктерін орнына орналастыру алады;

Өсімдікткрдің тиісті бөлшектерінің суретін сала алады;



2мин





3 мин

Сергіту сәті



3-тапсырма:Тәжірибелік жұмыс жүргізу:

Бұл жұмыстың барысында оқушылар өсімдік туралы жалпы мәлімет береді.Айырмашылығын ,ерекшелігін айтады.



Зерттеу:Үйге тәжірибелік жұмыс беру.Әр бала өз дәлелін жазып келеді.

Дескриптор:

Өсімдіктерді таниды,ажырата біледі;

Өсімдіктердің мүшелерін анықтай біледі;

Әр өсімдікке дәлел айта алады;




Бағалау.

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім



Рефлексия:Сабақты жақсы түсіндім дегендер жапыраққа жапсырады,толық түсінбегендер горшоктың астына қояды.


Бағалау –Оқушылардың берілген материалдымеңгергенін «БАСБАРМАҚ» әдісі арқылы бағалау.

Діптерді жұппен тексеріп,бағалайды.



Сабақтың соңында оқушылыр тұқым түрлерін және өсімдік мүшелерін ажыратуды үйренді.


Сабақ бойынша рефлексия.

Не үйрендік ?Не білдік?Нені білгім келеді?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен аспектісі:

1:Кері байланыс;

2:Бағалау


Сабақты жақсартуға не ықпал етеді?

1:Бейнеролик;

2.Сурет;


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі:туындаған қиындықтарды жеңдік ,келесі сабақтарда оқушылардың білімдерін аттыра түсу.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
594
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі