Өсімдік және жануар ұлпаларының әртүрлілігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өсімдік және жануар ұлпаларының әртүрлілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта көңіл әдісі,миға шабуыл әдісі қолданылады .Сабақ барысында 3 тапсырма беріледі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

8.1А Жасушалық биология

Педагогтің аты-жөні:

Сайлауова А.О

Күні:

07.09.2023ж

Сыныбы: 8Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдік ұлпаларының әртүрлілігі: түзуші, жабын, негізгі, өткізгіш, механикалық, бөліп шығарушы ұлпа. Жануар ұлпаларының әртүрлілігі: эпителий, дәнекер, бұлшықет, жүйке. Зертханалық жұмыс «Өсімдіктердің ұлпаларын жіктеу». Зертханалық жұмыс «Жануарлардың ұлпаларын жіктеу».

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.4.2.1 өсімдік пен жануар ұлпаларын жіктеу


Сабақтың мақсаты:

Өсімдік пен жануар ұлпаларын салыстыру


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады.

Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;

Жарайсың




Жаңа сабаққа кіріспе


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қоямын


1. «Ұлпа» түсінігіне анықтама беріңдер.

2. Өсімдіктерде қанша ұлпа түрлері бар?

3. Жануарларда қанша ұлпа түрлері бар?

Қ.Б Фигуралар арқылы бағалау


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

1-тапсырма

Өсімдік ұлпаларының түрлерін анықтау










2-тапсырма

Нейронның құрылысы және оның ұлпалармен байланысы анықтау




1-тапсырма

Өсімдік ұлпаларының түрлерін анықтайды

2-тапсырма

Нейронның құрылысы және оның ұлпалармен байланысын анықтайды


а) бұлшық ет ұлпасы;
ә) эпителий ұлпасы;
б) жүйке жасушасы бойынша кестені талдайды

Дескриптор: Жалпы-3 балл

1.Суреттерді талдау,сипаттау

2. Кестені сызады












Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру


3-тапсырма

Сызбанұсқаны пайдаланып кестені түсіндіру


3-тапсырма

Сызбанұсқаны пайдаланып кестені түсіндіру


Дескриптор: Жалпы -3 балл

1.Кестені талдау


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Бір ауыз сөз» әдісі.


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Қошеметтеу әдісі







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.10.2023
440
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі