Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.1А Жасушалық биология |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сайлауова А.О |
|
Күні: |
07.09.2023ж |
|
Сыныбы: 8Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдік ұлпаларының әртүрлілігі: түзуші, жабын, негізгі, өткізгіш, механикалық, бөліп шығарушы ұлпа. Жануар ұлпаларының әртүрлілігі: эпителий, дәнекер, бұлшықет, жүйке. Зертханалық жұмыс «Өсімдіктердің ұлпаларын жіктеу». Зертханалық жұмыс «Жануарлардың ұлпаларын жіктеу». |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.4.2.1 өсімдік пен жануар ұлпаларын жіктеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Өсімдік пен жануар ұлпаларын салыстыру |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады. |
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; |
Жарайсың |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қоямын |
1.
«Ұлпа» түсінігіне анықтама
беріңдер.
2.
Өсімдіктерде қанша ұлпа түрлері
бар? 3. Жануарларда қанша ұлпа түрлері бар? |
Қ.Б Фигуралар арқылы бағалау |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
1-тапсырма Өсімдік ұлпаларының түрлерін анықтау 2-тапсырма
Нейронның құрылысы және оның ұлпалармен байланысы
анықтау |
1-тапсырма Өсімдік ұлпаларының түрлерін анықтайды
2-тапсырма Нейронның құрылысы және оның ұлпалармен байланысын анықтайды
|
Дескриптор: Жалпы-3 балл 1.Суреттерді талдау,сипаттау 2. Кестені сызады |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру |
|
|
3-тапсырма Сызбанұсқаны пайдаланып кестені түсіндіру |
3-тапсырма Сызбанұсқаны пайдаланып кестені түсіндіру
|
Дескриптор: Жалпы -3 балл 1.Кестені талдау |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Қошеметтеу әдісі |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдік және жануар ұлпаларының әртүрлілігі
Өсімдік және жануар ұлпаларының әртүрлілігі
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
8.1А Жасушалық биология |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сайлауова А.О |
|
Күні: |
07.09.2023ж |
|
Сыныбы: 8Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдік ұлпаларының әртүрлілігі: түзуші, жабын, негізгі, өткізгіш, механикалық, бөліп шығарушы ұлпа. Жануар ұлпаларының әртүрлілігі: эпителий, дәнекер, бұлшықет, жүйке. Зертханалық жұмыс «Өсімдіктердің ұлпаларын жіктеу». Зертханалық жұмыс «Жануарлардың ұлпаларын жіктеу». |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.4.2.1 өсімдік пен жануар ұлпаларын жіктеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Өсімдік пен жануар ұлпаларын салыстыру |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады. |
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; |
Жарайсың |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қоямын |
1.
«Ұлпа» түсінігіне анықтама
беріңдер.
2.
Өсімдіктерде қанша ұлпа түрлері
бар? 3. Жануарларда қанша ұлпа түрлері бар? |
Қ.Б Фигуралар арқылы бағалау |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
1-тапсырма Өсімдік ұлпаларының түрлерін анықтау 2-тапсырма
Нейронның құрылысы және оның ұлпалармен байланысы
анықтау |
1-тапсырма Өсімдік ұлпаларының түрлерін анықтайды
2-тапсырма Нейронның құрылысы және оның ұлпалармен байланысын анықтайды
|
Дескриптор: Жалпы-3 балл 1.Суреттерді талдау,сипаттау 2. Кестені сызады |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру |
|
|
3-тапсырма Сызбанұсқаны пайдаланып кестені түсіндіру |
3-тапсырма Сызбанұсқаны пайдаланып кестені түсіндіру
|
Дескриптор: Жалпы -3 балл 1.Кестені талдау |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Қошеметтеу әдісі |
|
шағым қалдыра аласыз


















