Пәні: Биология
|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік жасушасының құрылысы және химиялық құрамы. Зертханалық жұмыс №7 |
Мұғалімнің аты-жөні:Утенбаева М Күні:20,21.09.2017ж |
|||
|
СЫНЫП: 6 «А» «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
Өсімдік туралы нақтырақ мәлімет алу, Өсімдік жасушасының құрылысы туралы білу, Өсімдіктің химиялық құрамы жайлы түсіну |
|||
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады Өсімдік туралы нақтырақ мәлімет алады |
|||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өсімдік жасушасының құрылысы туралы біледі |
|||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Өсімдіктің химиялық құрамы жайлы түсінеді |
|||
|
Тілдік мақсат: |
Өсімдіктің химиялық құрамы |
|||
|
Ресурстар: |
Маркер плакат стикерлер |
|||
|
Пәнаралық байланыс: |
химия |
|||
|
Алдыңғы оқу: |
Ұлғайтқыш құралдар жайлы жалпы түсінік |
|||
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
||||
|
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
||
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минут |
Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру. Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аудару |
Ынтымақтастық қалыптастыра білу |
||
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Күн шуағы әдісі |
Басмармақ арқылы |
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Сәйкестік тест |
Оқулықтан тыс басқа материялдардан мәлімет жинау |
||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Ыстық орындық |
Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу |
||
|
ЖАҢА САБАҚ минут |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру); Жаңа сабаққа Біреуі үйде үшеуі қонақта әдісімен тапсырмаларды бөліп беру |
Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу |
||
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Т Өсімдік оптастыру |
Басбармақ арқылы |
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Роуд робин әдісі |
Басмармақ арқылы |
||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Борт журналы |
формативті |
||
|
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру) Т кестесі |
Смайлик арқылы |
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
ББҮ кестесі |
Бармақ арқылы. Барлық тақырыпты қамту |
||
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Эссе |
Смайлик арқылы |
||
|
БАҒАЛАУ |
Бағдаршам арқылы бағалау |
|
||
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС |
Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу |
|
||
|
Рефлексия |
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
|
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдік жасушасының құрылысы және химиялық құрамы. Зертханалық жұмыс №7
Өсімдік жасушасының құрылысы және химиялық құрамы. Зертханалық жұмыс №7
Пәні: Биология
|
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік жасушасының құрылысы және химиялық құрамы. Зертханалық жұмыс №7 |
Мұғалімнің аты-жөні:Утенбаева М Күні:20,21.09.2017ж |
|||
|
СЫНЫП: 6 «А» «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
Өсімдік туралы нақтырақ мәлімет алу, Өсімдік жасушасының құрылысы туралы білу, Өсімдіктің химиялық құрамы жайлы түсіну |
|||
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады Өсімдік туралы нақтырақ мәлімет алады |
|||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өсімдік жасушасының құрылысы туралы біледі |
|||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Өсімдіктің химиялық құрамы жайлы түсінеді |
|||
|
Тілдік мақсат: |
Өсімдіктің химиялық құрамы |
|||
|
Ресурстар: |
Маркер плакат стикерлер |
|||
|
Пәнаралық байланыс: |
химия |
|||
|
Алдыңғы оқу: |
Ұлғайтқыш құралдар жайлы жалпы түсінік |
|||
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
||||
|
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
||
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минут |
Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру. Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аудару |
Ынтымақтастық қалыптастыра білу |
||
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Күн шуағы әдісі |
Басмармақ арқылы |
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Сәйкестік тест |
Оқулықтан тыс басқа материялдардан мәлімет жинау |
||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Ыстық орындық |
Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу |
||
|
ЖАҢА САБАҚ минут |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру); Жаңа сабаққа Біреуі үйде үшеуі қонақта әдісімен тапсырмаларды бөліп беру |
Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу |
||
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Т Өсімдік оптастыру |
Басбармақ арқылы |
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Роуд робин әдісі |
Басмармақ арқылы |
||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Борт журналы |
формативті |
||
|
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру) Т кестесі |
Смайлик арқылы |
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
ББҮ кестесі |
Бармақ арқылы. Барлық тақырыпты қамту |
||
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Эссе |
Смайлик арқылы |
||
|
БАҒАЛАУ |
Бағдаршам арқылы бағалау |
|
||
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС |
Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу |
|
||
|
Рефлексия |
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
|
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз |
|
шағым қалдыра аласыз













