Сабақ
тың
басы
5 мин
|
Оқушылармен сəлемдесу.
Жағымды көңіл күй орнат мақсатында
Психологиялық ахуал тудыру.
Нейро
жаттығулары
Үй тапсырмасын тексеру
мен өткен тақырыпты қайталау мақсатында бірнеше сұрақтар
қою.
Топқа сиқырлы
сандықтағы суреттер арқылы бөлемін.
1-Тамыр
2-Сабақ
3-Гүл.
|
Сабаққа дайын екендігі
туралы хабарлайды. Өзіндік дайындығын анықтайды.
Мұғалімді тыңдауға, сабақтың материалын қабылдауға
дайынмын» деген деген оймен сабаққа көңілдерін
аударады.
|
Жарайсыңдар,
Керемет,
Өте
жақсы.
Дұрыс.
Жұлдызшалар арқылы бағалау.
|
Оқулық,
Презента
ция, сиқырлы
қорапша,
карточка
лар.
|
Сабақтың
ортасы
мин
|
Білу.Тақырыпты
ашу.
Оқушыларға бейнеоролик
арқылы тақырыпты ашу.
-Мына бейнеролик
сіздердер не туралы деп ойлайсыздар?
- Дұрыс.
Жарайсыздар,яғни біз тірі табиғаттың бір бөлігі өсімдіктер туралы
ақпаратпен танысамыз.
Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы Өсімдік бөліктері қандай қызмет
атқарады?
Сабақты түсіндіріп
өту.
Өсімдік кай жерде өссе
де, ол - күрделі, тірі ағза.
Өсімдіктер әртүрлі
болады, бірақ олардың мүшелері бірдей. Олар: тамыр, сабақ, жапырақ,
гүл, жеміс және тұқым. Өсімдіктің әр мүшесінін атқаратын қызметі
бар. Соның арқасында өсімдік өседі, қоректенеді,
тыныс
алады.
-Қазір оқулықты
ашып,жұмыс жасаймыз.
«Өсімдік мүшелерінің
негізгі қызметі» кестесін зерделеу Кестені зерделеп, сөйлемдерді
толықтыруды сұрайды. Оқулықтағы өсімдіктің суретін көрсетіп, сонан
соң интербелсенді тақтадан ағаштың суретін көрсетеді де, ағаштың
сабағы қалай аталатынын оқушылардың өздерінен сұрайды. Сөйлемдерді
толықтыр.
1. Ағаштың сабағы – …
.
2. Ағашқа тамыр … үшін
керек.
3. Қоректік заттар
өсімдіктің басқа мүшелеріне … арқылы жетеді.
Түсіну.
Оқушылар оқулықтағы тапсырмаларды бере отырып, талқыға салу
(Кластер құру.
* Тамыр мен сабақ
қандай қызмет атқарады?
* Тамырдың қандай
түрлері болады?
* Жапырақтар мен
жемістердің қандай болады болады?
Қолдану. Зерттеу
жұмысы.
1 топ. Гүлге су құю,Не
үшін? Не істеу керек? Анықтап жаз.
2 топ . Берілген
суреттердегі өсімдік мүшелерінің қызметін
анықтау.
3 топ. Қима қағаздардан
өсімдік мүшелерін құрастыру
Сергіту
сәті.Маймылдар
биі.
Мозайка әдісі бойынша
берілген сөздерден сөйлем құрастыру.
1-топ:Тамыр
Тамыр сабаққа бекіп,
суды сіңіріп, басқа бөліктерге өткізеді.
2-топ:Сабақ
Сабақ қоректік заттарды
өткізеді.
3-топ:
Гүл
Гүл – өсімдіктің көбею
мүшелері
|
Сабаққа зейін қойып
тындайды.Сұрақтарұға жауап береді.
Сергіту сәтін
қайталайды.
Шашылған сөздерді жинап толық сөйлем
құрайды.
|
Жарайсыңдар,
Керемет
Өте
жақсы
Жұлдызшалар
арқылы бағалап отыру.
Дескриптор:
1)кластер
құрады.
2)Сұрақтарға
жауап жазады.
|
Видеоро
лик.
Жаратылыс тану оқулығы. Алматы
«Атамұра» 2022 жыл,
|
Сабақтың
соңы
6мин
|
Рефлексия.
Сабақты қорытындылау
мақсатында пицца әдісі арқылы бірнеше сұрақтар
қою.
Үй тапсырмасын айтып
өту.
Осымен сабағымыз аяқталды сау болыңдар!
|
Сабақтағы өз жұмысын, оқу материалын меңгеру деңгейін
талдайды. Өзінің эмоционалдық жағдайын анықтайды. Өз білімін өзі
бағалайды.
|
Жұлдызшалар арқылы бағалау.
|
Пицца қағаздары
,
Оқулық
|