|
Бөлім: |
5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
30.01 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фотосинтез |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.4.2.5 - фотосинтез үдерісін түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Фотосинтез үдерісінің мәнін біледі |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
||||||
|
|
« -Суреттен не көріп тұрсыздар? -Бұл процесс қалай аталады? |
Сабақтың тақырыбын ашу үшін фотосинтез схемасы бейнеленген сурет көрсетіледі. Жетекші сұрақтар қойылады. Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
ҚБ мадақтау |
сурет |
|||
|
|
«Кинометафра» әдісі.
Жапырақта қандай белгі көріп тұрсыздар? Олай болуының себебі неде деп ойлайсыздар? |
Оқушылар бейнематериалды тамашалап болғаннан кейін өсімдіктердің қоректену ерекшеліктерінде фотосинтездің маңызын түсіндіреді. |
ҚБ мадақтау |
||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Фотосинтез үдерісін сипаттайды. |
Оқулық |
|||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-Тапсырма 1.Суретті сипаттап түсіндіреді.
2. Фотосинтез «формуласын» құрастырады.
|
Дескриптор: Жалпы - 6 балл 1. Тапсырманы анықтап, сипаттайды. 2.Формула құрастырады. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||
|
|
«Сұрақ-жауап» әдісі. Өсімдіктер қалай қоректенеді? Тамыр арқылы қоректену дегеніміз не? Ауа арқылы қоректену дегеніміз не? Өсімдіктердің қоректенуі дегеніміз не? Фотосинтез дегеніміз не? Хлорофилл дегеніміз не? Пигмент дегеніміз не? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ мадақтау Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді -1 балл. |
Үлестірмелі материал |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Сэндвич» әдісі 1 қабат – түсінгені туралы пікір; 2 қабат - нені өзгерту керек? 3 қабат –маған ұнады |
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. |
ҚБ мадақтау |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдік тіршілігіндегі фотосинтездің рөлі
Өсімдік тіршілігіндегі фотосинтездің рөлі
|
Бөлім: |
5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
30.01 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Фотосинтез |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.4.2.5 - фотосинтез үдерісін түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Фотосинтез үдерісінің мәнін біледі |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу |
||||||
|
|
« -Суреттен не көріп тұрсыздар? -Бұл процесс қалай аталады? |
Сабақтың тақырыбын ашу үшін фотосинтез схемасы бейнеленген сурет көрсетіледі. Жетекші сұрақтар қойылады. Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
ҚБ мадақтау |
сурет |
|||
|
|
«Кинометафра» әдісі.
Жапырақта қандай белгі көріп тұрсыздар? Олай болуының себебі неде деп ойлайсыздар? |
Оқушылар бейнематериалды тамашалап болғаннан кейін өсімдіктердің қоректену ерекшеліктерінде фотосинтездің маңызын түсіндіреді. |
ҚБ мадақтау |
||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Фотосинтез үдерісін сипаттайды. |
Оқулық |
|||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-Тапсырма 1.Суретті сипаттап түсіндіреді.
2. Фотосинтез «формуласын» құрастырады.
|
Дескриптор: Жалпы - 6 балл 1. Тапсырманы анықтап, сипаттайды. 2.Формула құрастырады. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||
|
|
«Сұрақ-жауап» әдісі. Өсімдіктер қалай қоректенеді? Тамыр арқылы қоректену дегеніміз не? Ауа арқылы қоректену дегеніміз не? Өсімдіктердің қоректенуі дегеніміз не? Фотосинтез дегеніміз не? Хлорофилл дегеніміз не? Пигмент дегеніміз не? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ мадақтау Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді -1 балл. |
Үлестірмелі материал |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Сэндвич» әдісі 1 қабат – түсінгені туралы пікір; 2 қабат - нені өзгерту керек? 3 қабат –маған ұнады |
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. |
ҚБ мадақтау |
|
|||
шағым қалдыра аласыз
Суретті
сөйлет» әдісі

















