Материалдар / Өсімдік тіршілігіндегі фотосинтездің рөлі

Өсімдік тіршілігіндегі фотосинтездің рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдік тіршілігіндегі фотосинтездің рөлі 5 сынып ҚМЖ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

30.01

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Фотосинтез

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.4.2.5 - фотосинтез үдерісін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Фотосинтез үдерісінің мәнін біледі



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу



« Суретті сөйлет» әдісі

-Суреттен не көріп тұрсыздар?

-Бұл процесс қалай аталады?


Сабақтың тақырыбын ашу үшін фотосинтез схемасы бейнеленген сурет көрсетіледі. Жетекші сұрақтар қойылады. Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

ҚБ мадақтау

сурет


«Кинометафра» әдісі.

Жапырақта қандай белгі көріп тұрсыздар?

Олай болуының себебі неде деп ойлайсыздар?

Оқушылар бейнематериалды тамашалап болғаннан кейін өсімдіктердің қоректену ерекшеліктерінде фотосинтездің маңызын түсіндіреді.

ҚБ мадақтау

https://www.youtube.com/watch?v=1gLa5EWn9OI

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Фотосинтез үдерісін сипаттайды.

Оқулық


Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-Тапсырма

1.Суретті сипаттап түсіндіреді.


2. Фотосинтез «формуласын» құрастырады.

Дескриптор: Жалпы - 6 балл

1. Тапсырманы анықтап, сипаттайды.

2.Формула құрастырады.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


«Сұрақ-жауап» әдісі.

Өсімдіктер қалай қоректенеді?

Тамыр арқылы қоректену дегеніміз не?

Ауа арқылы қоректену дегеніміз не?

Өсімдіктердің қоректенуі дегеніміз не?

Фотосинтез дегеніміз не?

Хлорофилл дегеніміз не?

Пигмент дегеніміз не?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

ҚБ мадақтау

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді -1 балл.

Үлестірмелі материал

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Сэндвич» әдісі


1 қабат – түсінгені туралы пікір;


2 қабат - нені өзгерту керек?


3 қабат –маған ұнады

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

ҚБ мадақтау




ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Жунусова Г.
30 Қаңтар 2024
670
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі