3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Жер және Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
4.1 Жер |
|
Оқу мақсаты |
2.4.2.1 Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін Анықтау 2.4.1.2. Жердің табиғи серігін анықтау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
15 минут |
|
1-тапсырма Күн жүйесінің ғаламшарлары екіге бөлінетінін білесің. Ғаламшарларды екі топқа бөліп жаз.
Жер тобы ғаламшарлары: ______________________________________________________ ______________________________________________________________________________ 2-тапсырма Алып ғаламшарлар:_____________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ 3-тапсырма. Ай туралы оқығандарыңды есіңе түсіріп сөйлемдерді толықтырып жаз.
Жер ғаламшарынан көлемі жағынан ______________.
Ай
Адам _________________________аспаннан Айды көре алады.
Айда ___________________________________________ болмайды. 1жыл= ----- ай 1 тәулік= ------сағат |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Күн жүйесі ғаламшарларын топтарға жіктейді
|
1 |
Жер тобы ғаламшарларын анықтайды; (Меркурий, Шолпан, Жер, Марс) |
2 |
|
2 |
Алып ғаламшарларды анықтайды; (Юпитер, Сатурн, Уран,Нептун) |
2 |
|
|
Ай туралы сөйлемдерді толықтырады Уақыт |
3 2 |
Жер ғаламшарынан көлемі жағынан кіші. |
1 |
|
Адам түнде аспаннан Айды көре алады. |
1 |
||
|
Айда ауа қабаты болмайды. |
1
|
||
|
Барлығы |
9 |
||
«Жер және Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Күн жүйесі ғаламшарларын топтарға жіктейді
|
1-2 |
|
|
|
|
Ай туралы сөйлемдерді толықтырады |
3 |
Ай туралы білімін пайдаланып сөйлемдерді толықтыруда қиналады
|
Ай туралы білімін пайдаланып сөйлемдерді толықтыруда қателеседі
|
|
«Күш және қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
-
Бөлім
5.1 Күш және қозғалыс
Оқу мақсаты
2.5.1.1 Түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру
2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу
2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
Әртүрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады
-
Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды
-
Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтайды және қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты
15 минут
1-тапсырма
Жануарлардың қозғалысын есіңе түсіріп төмендегілерге мысал ретінде екі-екіден жануарлар атын жаз.
Ең жылдам жүгіретін жануарлар: 1)_________________________________________
2)_________________________________________
2-тапсырма
Ең баяу қозғалатын жануарлар: 1) ________________________________________
2)_________________________________________
3-тапсырма
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен сәйкестендір.
Заттың массасын өлшейтін құрал.
килограмм
Массаның өлшем бірлігі.
1 кг кіртас
-
Масса бірлігінің эталоны.
таразы
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әр түрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады |
1 |
жылдамдығы тез бірінші жануарды анықтайды; |
1 |
|
жылдамдығы тез екінші жануарды анықтайды; |
1 |
||
|
2 |
жылдамдығы баяу бірінші жануарды анықтайды; |
1 |
|
|
жылдамдығы баяу екінші жануарды анықтайды; |
1 |
||
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен сәйкестендіреді |
3 |
атауларды тиісті анықтама сөйлемдермен сәйкестендіреді: Килограмм- массаның өлшем бірлігі |
1 |
|
1 кг кіртас- масса бірлігінің эталоны. |
1 |
||
|
Таразы - заттың массасын өлшейтін құрал. |
1 |
||
|
Барлығы |
7 |
||
«Күш және қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
(«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында)
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Әртүрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады |
1-2 |
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда және жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіруде қиналады.
|
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда/ жылдамдығы жоғары /жылдамдығы төмен денелерге мысал келтіруде қателіктер жібереді. |
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстырады және жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіреді.
|
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен сәйкестендіреді |
3
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен сәйкестендіруде қиналады.
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен сәйкестендіруде қателеседі.
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен дұрыс сәйкестендіреді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдікке гүл не үшін керек?
Өсімдікке гүл не үшін керек?
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Жер және Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
4.1 Жер |
|
Оқу мақсаты |
2.4.2.1 Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін Анықтау 2.4.1.2. Жердің табиғи серігін анықтау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
15 минут |
|
1-тапсырма Күн жүйесінің ғаламшарлары екіге бөлінетінін білесің. Ғаламшарларды екі топқа бөліп жаз.
Жер тобы ғаламшарлары: ______________________________________________________ ______________________________________________________________________________ 2-тапсырма Алып ғаламшарлар:_____________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ 3-тапсырма. Ай туралы оқығандарыңды есіңе түсіріп сөйлемдерді толықтырып жаз.
Жер ғаламшарынан көлемі жағынан ______________.
Ай
Адам _________________________аспаннан Айды көре алады.
Айда ___________________________________________ болмайды. 1жыл= ----- ай 1 тәулік= ------сағат |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Күн жүйесі ғаламшарларын топтарға жіктейді
|
1 |
Жер тобы ғаламшарларын анықтайды; (Меркурий, Шолпан, Жер, Марс) |
2 |
|
2 |
Алып ғаламшарларды анықтайды; (Юпитер, Сатурн, Уран,Нептун) |
2 |
|
|
Ай туралы сөйлемдерді толықтырады Уақыт |
3 2 |
Жер ғаламшарынан көлемі жағынан кіші. |
1 |
|
Адам түнде аспаннан Айды көре алады. |
1 |
||
|
Айда ауа қабаты болмайды. |
1
|
||
|
Барлығы |
9 |
||
«Жер және Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Күн жүйесі ғаламшарларын топтарға жіктейді
|
1-2 |
|
|
|
|
Ай туралы сөйлемдерді толықтырады |
3 |
Ай туралы білімін пайдаланып сөйлемдерді толықтыруда қиналады
|
Ай туралы білімін пайдаланып сөйлемдерді толықтыруда қателеседі
|
|
«Күш және қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
-
Бөлім
5.1 Күш және қозғалыс
Оқу мақсаты
2.5.1.1 Түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру
2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу
2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
Әртүрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады
-
Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды
-
Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтайды және қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты
15 минут
1-тапсырма
Жануарлардың қозғалысын есіңе түсіріп төмендегілерге мысал ретінде екі-екіден жануарлар атын жаз.
Ең жылдам жүгіретін жануарлар: 1)_________________________________________
2)_________________________________________
2-тапсырма
Ең баяу қозғалатын жануарлар: 1) ________________________________________
2)_________________________________________
3-тапсырма
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен сәйкестендір.
Заттың массасын өлшейтін құрал.
килограмм
Массаның өлшем бірлігі.
1 кг кіртас
-
Масса бірлігінің эталоны.
таразы
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Әр түрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады |
1 |
жылдамдығы тез бірінші жануарды анықтайды; |
1 |
|
жылдамдығы тез екінші жануарды анықтайды; |
1 |
||
|
2 |
жылдамдығы баяу бірінші жануарды анықтайды; |
1 |
|
|
жылдамдығы баяу екінші жануарды анықтайды; |
1 |
||
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен сәйкестендіреді |
3 |
атауларды тиісті анықтама сөйлемдермен сәйкестендіреді: Килограмм- массаның өлшем бірлігі |
1 |
|
1 кг кіртас- масса бірлігінің эталоны. |
1 |
||
|
Таразы - заттың массасын өлшейтін құрал. |
1 |
||
|
Барлығы |
7 |
||
«Күш және қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
(«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында)
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Әртүрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын салыстырады |
1-2 |
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда және жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіруде қиналады.
|
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда/ жылдамдығы жоғары /жылдамдығы төмен денелерге мысал келтіруде қателіктер жібереді. |
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстырады және жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіреді.
|
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен сәйкестендіреді |
3
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен сәйкестендіруде қиналады.
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен сәйкестендіруде қателеседі.
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен дұрыс сәйкестендіреді. |
шағым қалдыра аласыз

















