Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Өсімдікке гүл не үшін керек?
Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдікке гүл не үшін керек?• Гүлдің құрылымын анықтауда жаңа сөздерді қолдану
• күлте жапырақша
• тостағанша жапырақша
• жатын
• тозаңқап
Тозаңдану өсімдік тіршілігінде маңызды үдерістің бірі екенін сипаттай алады.
3-тапсырма.Ай туралы оқығандарыңды
есіңе түсіріп сөйлемдерді толықтырып жаз.
Жер ғаламшарынан көлемі
жағынан ______________.
Ай
Адам
_________________________аспаннан Айды көре
алады.
Айда
___________________________________________ болмайды.
1жыл= ----- ай 1 тәулік=
------сағат
Бағалау
критерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білім
алушы
Күн жүйесі ғаламшарларын топтарға
жіктейді
1
Жер тобы
ғаламшарларынанықтайды; (Меркурий, Шолпан,
Жер, Марс)
2
2
Алып
ғаламшарлардыанықтайды; (Юпитер, Сатурн,
Уран,Нептун)
2
Ай туралы сөйлемдерді
толықтырады
Уақыт
3
2
Жер ғаламшарынан көлемі жағынан
кіші.
1
Адам түнде аспаннан Айды көре
алады.
1
Айда ауа қабаты болмайды.
1
2
Барлығы
9
«Жер және
Ғарыш»бөлімібойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Білім алушының
аты-жөні___________________________________________________________
Бағалау
критерийі
Тапсырма
№
Оқу
жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Жоғары
Күн жүйесі ғаламшарларын топтарға
жіктейді
1-2
Жер тобы және алып
ғаламшарлардыажыратудақиналады.
Жер тобы және алып
ғаламшарлардыажыратуда қателіктер
жібереді.
Жер тобы және алып
ғаламшарлардыдұрыс
ажыратады.
Ай туралы сөйлемдерді
толықтырады
3
Ай туралы білімін пайдаланып сөйлемдерді
толықтыруда қиналады
Ай туралы білімін пайдаланып сөйлемдерді
толықтыруда қателеседі
Ай туралыбілімін пайдаланыпсөйлемдерді дұрыс
толықтырады.
«Күш және
қозғалыс»бөлімібойынша жиынтық
бағалау
Бөлім
5.1 Күш және
қозғалыс
Оқу
мақсаты
2.5.1.1Түрлі денелердің әртүрлі
жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру
2.5.1.3Қозғалыс тудыратын күштерді
зерттеу
2.5.1.4Массаны анықтауға арналған
құралдарды таңдау және пайдалану
Бағалау
критерийі
Білім алушы
Әртүрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын
салыстырады
Қозғалыс тудыратын күштерді
анықтайды
Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтайды
және қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау
уақыты
15
минут
1-тапсырма
Жануарлардың қозғалысын есіңе түсіріп
төмендегілерге мысал ретінде екі-екіден жануарлар атын
жаз.
Ең жылдам жүгіретін жануарлар:
1)_________________________________________
2)_________________________________________
2-тапсырма
Ең баяу қозғалатын жануарлар: 1)
________________________________________
2)_________________________________________
3-тапсырма
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
сәйкестендір.
Заттың
массасын өлшейтін құрал.
килограмм
Массаның өлшем
бірлігі.
1 кг
кіртас
Масса бірлігінің
эталоны.
таразы
Бағалау
критерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білім
алушы
Әр түрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын
салыстырады
1
жылдамдығы тез бірінші
жануарды анықтайды;
1
жылдамдығы тез екінші жануарды
анықтайды;
1
2
жылдамдығы баяу бірінші
жануарды анықтайды;
1
жылдамдығы баяу екінші
жануарды анықтайды;
1
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
сәйкестендіреді
3
атауларды тиісті
анықтама сөйлемдермен сәйкестендіреді:
Килограмм-массаның
өлшем бірлігі
1
1 кг
кіртас-масса бірлігінің
эталоны.
1
Таразы - заттың массасын
өлшейтін құрал.
1
Барлығы
7
«Күш және
қозғалыс»бөлімібойынша
жиынтықбағалаудың нәтижесіне
қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
(«Салт-дәстүр және ауыз
әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында)
Білім алушының
аты-жөні___________________________________________________________
Бағалау
критерийі
Тапсырма
№
Оқу
жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Жоғары
Әртүрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын
салыстырады
1-2
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда және
жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіруде
қиналады.
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда/
жылдамдығы жоғары /жылдамдығы төмен денелерге мысал келтіруде
қателіктер жібереді.
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстырады және
жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіреді.
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
сәйкестендіреді
3
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
сәйкестендіруде қиналады.
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
сәйкестендіруде қателеседі.
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
дұрыс сәйкестендіреді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз