3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Жер және
Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Бөлімше
|
4.1
Жер
|
Оқу
мақсаты
|
2.4.2.1 Күн жүйесі
ғаламшарларының орналасу тәртібін
Анықтау
2.4.1.2. Жердің табиғи серігін
анықтау
|
Бағалау
критерийі
|
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Білу және
түсіну
Қолдану
|
Орындау
уақыты
|
15
минут
|
1-тапсырма
Күн жүйесінің ғаламшарлары
екіге бөлінетінін білесің. Ғаламшарларды екі топқа бөліп
жаз.
Жер тобы
ғаламшарлары:
______________________________________________________
______________________________________________________________________________
2-тапсырма
Алып
ғаламшарлар:_____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
3-тапсырма. Ай туралы оқығандарыңды
есіңе түсіріп сөйлемдерді толықтырып жаз.
Жер ғаламшарынан көлемі
жағынан ______________.
Ай
Адам
_________________________аспаннан Айды көре
алады.
Айда
___________________________________________ болмайды.
1жыл= ----- ай 1 тәулік=
------сағат
|
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Күн жүйесі ғаламшарларын топтарға
жіктейді
|
1
|
Жер тобы
ғаламшарларын анықтайды; (Меркурий, Шолпан,
Жер, Марс)
|
2
|
2
|
Алып
ғаламшарларды анықтайды; (Юпитер, Сатурн,
Уран,Нептун)
|
2
|
Ай туралы сөйлемдерді
толықтырады
Уақыт
|
3
2
|
Жер ғаламшарынан көлемі жағынан
кіші.
|
1
|
Адам түнде аспаннан Айды көре
алады.
|
1
|
Айда ауа қабаты болмайды.
|
1
2
|
Барлығы
|
9
|
«Жер және
Ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Білім алушының
аты-жөні___________________________________________________________
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Оқу
жетістіктерінің деңгейі
|
Төмен
|
Орта
|
Жоғары
|
Күн жүйесі ғаламшарларын топтарға
жіктейді
|
1-2
|
Жер тобы және алып
ғаламшарларды ажыратуда
қиналады.
|
Жер тобы және алып
ғаламшарларды ажыратуда қателіктер
жібереді.
|
Жер тобы және алып
ғаламшарларды дұрыс
ажыратады.
|
Ай туралы сөйлемдерді
толықтырады
|
3
|
Ай туралы білімін пайдаланып сөйлемдерді
толықтыруда қиналады
|
Ай туралы білімін пайдаланып сөйлемдерді
толықтыруда қателеседі
|
Ай туралы
білімін пайдаланып сөйлемдерді дұрыс
толықтырады.
|
«Күш және
қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
-
Бөлім
|
5.1 Күш және
қозғалыс
|
Оқу
мақсаты
|
2.5.1.1 Түрлі денелердің әртүрлі
жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру
2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын күштерді
зерттеу
2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған
құралдарды таңдау және пайдалану
|
Бағалау
критерийі
|
Білім алушы
-
Әртүрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын
салыстырады
-
Қозғалыс тудыратын күштерді
анықтайды
-
Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтайды
және қолданады
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Қолдану
|
Орындау
уақыты
|
15
минут
|
1-тапсырма
Жануарлардың қозғалысын есіңе түсіріп
төмендегілерге мысал ретінде екі-екіден жануарлар атын
жаз.
Ең жылдам жүгіретін жануарлар:
1)_________________________________________
2)_________________________________________
2-тапсырма
Ең баяу қозғалатын жануарлар: 1)
________________________________________
2)_________________________________________
3-тапсырма
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
сәйкестендір.
Заттың
массасын өлшейтін құрал.
|
|
Массаның өлшем
бірлігі.
1 кг
кіртас
|
Масса бірлігінің
эталоны.
таразы
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Әр түрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын
салыстырады
|
1
|
жылдамдығы тез бірінші
жануарды анықтайды;
|
1
|
жылдамдығы тез екінші жануарды
анықтайды;
|
1
|
2
|
жылдамдығы баяу бірінші
жануарды анықтайды;
|
1
|
жылдамдығы баяу екінші
жануарды анықтайды;
|
1
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
сәйкестендіреді
|
3
|
атауларды тиісті
анықтама сөйлемдермен сәйкестендіреді:
Килограмм- массаның
өлшем бірлігі
|
1
|
1 кг
кіртас- масса бірлігінің
эталоны.
|
1
|
Таразы - заттың массасын
өлшейтін құрал.
|
1
|
Барлығы
|
7
|
«Күш және
қозғалыс» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне
қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
(«Салт-дәстүр және ауыз
әдебиеті» ортақ тақырыбы аясында)
Білім алушының
аты-жөні___________________________________________________________
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Оқу
жетістіктерінің деңгейі
|
Төмен
|
Орта
|
Жоғары
|
Әртүрлі денелердің қозғалыс жылдамдығын
салыстырады
|
1-2
|
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда және
жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіруде
қиналады.
|
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда/
жылдамдығы жоғары /жылдамдығы төмен денелерге мысал келтіруде
қателіктер жібереді.
|
Түрлі денелердің жылдамдықтарын салыстырады және
жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіреді.
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
сәйкестендіреді
|
3
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
сәйкестендіруде қиналады.
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
сәйкестендіруде қателеседі.
|
Массаға қатысты атауларды анықтама сөйлемдермен
дұрыс сәйкестендіреді.
|