Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс -әрекеті |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | Мұғалім ұйымдастыру кезенінде «Жүректен жүрекке» тренингін өткізіді.Оқушыларға А4 парағын таратып береді. | Жақсы сөз – жанды жадыратар. Мұғаліммен бірге параққа жағымды сөздер жазады. Сабақ сонынң да талданады. |
Өткен сабақты тексеру | Үй тапсырмасың тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді , бағалайды. | Тапсырманы айтады тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
І.Қызығушылықты ояту | Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интирактивті тақтадан «Тұмса табиғат» циклімен бейнебаян көрсетеді, тұсау кесер жасайды, өсімдік әлемінің адам өміріндегі рөлі туралы айтады, өсімдіктер әлемі жайлы пікрлерін сұрайды. | Деректі фильмді көреді, сұрақтарға жауап береді. |
ІІ. Мағынаны тану | 1.Білу.Түсіну А) Тыңдалым.Оқулықтағы 1- тапсырманы орындатады. | Тындалым.Мәтінді тындайды,негізгі ойды табады. |
| Ә)Жазылым. Оқулықтағы 2– тапсырманы орындатады. | Жазылым. Өсімдіктердің қоршаған орта үшін пайдасын диограммаға түсіреді, ойларын нақты мысалдарымен дәлелдейді. |
| 2.Талдау және қолдану.А) Оқылым. Оқулықтағы 3- тапсырманы орындатады. | Оқылым.Мәтінді оқиды, ақпараттық талдау жасайды. |
| Ә)Айтылым.Оқулықтағы 4- тапсырманы орындатады | Айтылым. Синоним , антоним. Омонимдерді табады. |
| Б) Айтылым. Оқулықтағы 5, 7- тапсырманы орындатады | Айтылым. «ПОПС» формуласының негізінен қорықтың ел үшін маңызы мен болашағы туралы өз пікірлерін айтады,дәлелдейді , жұмбақтың жауабын табады. |
| В)Жазылым.Айтылым-диолог.Оқулықтағы 8,9- тапсырманы орындатады. | Жазылым.Айтылым – диалог.Сөздердің синонимін антонимін табады,диолог құрап жазады. «Дәрілік өсімдіктер» тақырыбында диалог құрады. |
| 3.Сергіту сәті.Мұғалім А4 парағын түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер таратады. «Гүлдер әлемі» ойынын ұйымдастырады. | Оқушылар сурет салады , сипаттайды. |
| 4.Жинақтау.А)Жазылым.Оқулықтағы 10, 11- Тапсырманы орындатады. 10- Тапсырмадағы сөзжұмбақтың жауабы:1-бидай: 2-шарша: 3-алма: 4-қызғалдақ: 5-қараағаш: 6-эвкалипт:7-адыраспан: 8-емен: 9-қарбыз:10-көктерек. | Жазылым.Сөз жұмбақ құрастырады, эссе жазады. |
ІІІ.Бағалау | Қалыптастырушы бағалау. «Шағын шолу» тәсілмен парақшалар таратады. | Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін , сойлемдерін параққа жазады. |
IV.Үйге тапсырма | Оқулықтағы 6-тапсырманы орындау |
|
V.Ойтаразы | Мұғалім түрлі желім қағаздар таратып береді. | Оқушылар сабақтан алған әсерлерін желім қағаздарға жазып , тақтаға іледі. |