Материалдар / Өсімдіктер әлемі

Өсімдіктер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
5-класқа арналған қысқа мерзімді жоспарды сабағына пайдалана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2084
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы Өсімдіктер әлемі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына сілтеме)5Т\А1 Тірек сөздер мен ұсылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.


5.О4.Ауызекі стилдегі мәтіндердің мазмұнын тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру.


5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағналы сөздерді , көп мағналы сөздер , омоним , антоним , синонимдерді көркемдік ерекшелітеріне сай қолдану.
Сабақтың мақсаты Барлығы:көмекші құралдар арқылы тақырыпты болжайды.


Көбі:мәтіндердің мазмұнын , тақырыбын және тілдік құралдарын салыстырады.


Кейбірі:сөздерді көркемдік ерекшелітеріне сай қолданады.
Күтілетін нәтижелерӨсімдіктер әлемі жайлы мағұлмат алады, өсімдіктердің адам ағзасы мен қоршаған орта үшін маңызын түсінеді, Қазақстандағы өсімдік түрлері туралы ақпарат алады.
Жаңа тақырыпты меңгеру сабағы.
Пән аралық байланысЖаратылыстану
Қажетті құрал жабдықтар Интирактивті тақта , слайдтар «Тұмса табиғат» циклмен бейнебаян , желімқағаздар , тақырыпқа қатысты суреттер , буклеттер , кесте А4 парағы , түрлі түстіқарындаштар , фломастерлер мен маркерлер парақшалар
Оқу әдістеріТүсіндіру , сұрақ-жауап арқылы талдау , «Жүректен жүрекке» тренингі , «ПОПС» формуласы «Гүлдер әлемі» ойыны , эссе , диалог «шағын шолу» тәсілі.
Дерек көздері Әдістемелік құрал , дидактикалық материалдар.
Тапсырмалар



Сабақ барысындағы мұғалімнен оқушының іс-әрекеті:
ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс -әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Мұғалім ұйымдастыру кезенінде «Жүректен жүрекке» тренингін өткізіді.Оқушыларға А4 парағын таратып береді.Жақсы сөз – жанды жадыратар. Мұғаліммен бірге параққа жағымды сөздер жазады. Сабақ сонынң да талданады.
Өткен сабақты тексеруҮй тапсырмасың тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді , бағалайды.Тапсырманы айтады тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
І.Қызығушылықты оятуОқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интирактивті тақтадан «Тұмса табиғат» циклімен бейнебаян көрсетеді, тұсау кесер жасайды, өсімдік әлемінің адам өміріндегі рөлі туралы айтады, өсімдіктер әлемі жайлы пікрлерін сұрайды.Деректі фильмді көреді, сұрақтарға жауап береді.
ІІ. Мағынаны тану1.Білу.Түсіну А) Тыңдалым.Оқулықтағы 1- тапсырманы орындатады. Тындалым.Мәтінді тындайды,негізгі ойды табады.


Ә)Жазылым. Оқулықтағы 2– тапсырманы орындатады.Жазылым. Өсімдіктердің қоршаған орта үшін пайдасын диограммаға түсіреді, ойларын нақты мысалдарымен дәлелдейді.


2.Талдау және қолдану.А) Оқылым. Оқулықтағы 3- тапсырманы орындатады.Оқылым.Мәтінді оқиды, ақпараттық талдау жасайды.


Ә)Айтылым.Оқулықтағы 4- тапсырманы орындатадыАйтылым. Синоним , антоним. Омонимдерді табады.


Б) Айтылым. Оқулықтағы 5, 7- тапсырманы орындатадыАйтылым. «ПОПС» формуласының негізінен қорықтың ел үшін маңызы мен болашағы туралы өз пікірлерін айтады,дәлелдейді , жұмбақтың жауабын табады.


В)Жазылым.Айтылым-диолог.Оқулықтағы 8,9- тапсырманы орындатады.Жазылым.Айтылым – диалог.Сөздердің синонимін антонимін табады,диолог құрап жазады. «Дәрілік өсімдіктер» тақырыбында диалог құрады.


3.Сергіту сәті.Мұғалім А4 парағын түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер таратады. «Гүлдер әлемі» ойынын ұйымдастырады.Оқушылар сурет салады , сипаттайды.


4.Жинақтау.А)Жазылым.Оқулықтағы 10, 11- Тапсырманы орындатады. 10- Тапсырмадағы сөзжұмбақтың жауабы:1-бидай: 2-шарша: 3-алма: 4-қызғалдақ: 5-қараағаш: 6-эвкалипт:7-адыраспан: 8-емен: 9-қарбыз:10-көктерек.Жазылым.Сөз жұмбақ құрастырады, эссе жазады.
ІІІ.БағалауҚалыптастырушы бағалау. «Шағын шолу» тәсілмен парақшалар таратады.Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін , сойлемдерін параққа жазады.
IV.Үйге тапсырмаОқулықтағы 6-тапсырманы орындау

V.ОйтаразыМұғалім түрлі желім қағаздар таратып береді.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін желім қағаздарға жазып , тақтаға іледі.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ