Сабақ
тың
басы
3минут
Сабақ
тың
ортасы
15
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
« Есіңе түсір»
әдісі
Сұрақтарға жауап
бер:
1.Өсімдіктер қандай мүшелерден
тұрады?
2.Тамыр мен жапырақ қандай
қызмет атқарады?
3.Өсімдік өсуі мен дамуы үшін
қандай жағдайлар қажет?
2-тапсырма
«Зерттеуді талдау»
әдісі
Өсімдік-1кг
Топырақ салынған
құмыра-61кг
Екі жылдан
соң
Құмыра мен топырақ салмағы
өзгерді ма?-Жоқ
Өсімдік ше?-
Иә
Оның салмағы 83 кг болды,яғни
ағаш 21 кг-ға өскен
Қорытынды сұрақ:
А.Байтұрсынұлының «Өсімдіктің аузы мен қарны жапырағында» деген
сөзін қалай түсінеміз?
Сергіту
сәті
«Көңілді сергіту»
әдісі
Бейнебаян арқылы жаттығу
жасату
ФС
тапсырмасы
3-тапсырма
Топтық
жұмыс
Сызба бойынша
әңгімеле
Адам мен өсімдік қорегін қалай
әзірлейді?
1-топ
Адамның тамақтануы туралы
айт
2-топ
Өсімдік қалай қоректенетінін
айт
4-тапсырма
«Ойлан»
айдары
Мына сөздердің мағынасын
түсініп ал:
Хлорафилл, көмірқышқыл газы,
фотосинтез, глюкоза.
Бұлардың өсімдікке не қатысы
бар деп ойлайсың?
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Көңіл күйлерін
жеткізеді
Сұрақтарға жауап
береді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Зерттеуге талдау
жасайды
Жаттығу
жасайды
Оқулықпен жұмыс
жасайды
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Тамаша!
«Төсбелгі»
әдісі
Дескриптор:
Өтілген тақырыптарды
біледі-1б
Сұрақтарға нақты жауап
береді-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Зерттеуді талдай
алады-1б
Өсімдіктің өсі мен дамуы
туралы түсінігі
бар-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Сызба бойынша жұмыс істеуді
біледі-1б
1-топ
Адамның тамақтануы туралы
айтады-1б
2-топ
Өсімдік қалай қоректенетінін
айтады-1б
Дескриптор:
Өсімдіктің даму процессін
түсінеді-1б
Жаңа ұғымдармен жұмыс жасай
алады-1б
Сендер мықты
екенсіңдер!
«Бағдаршам»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Көңілді сергіту
жаттығуы
https://www.youtube.com/watch?v=oKJ_RaIXZKg
Оқу
құралдары
Кері байланыс
тақтасы
|