Әдіс-тәсілдер:
|
Топтастыру,
«Мозайка», «Жүректен-жүрекке», постер,
«БББ» кестесі; «Биологиялық
диктант»
|
Сабақтың
ортасы
ІІ. Негізгі
бөлім:
(30
минут)
|
Үй тапсырмасын
пысықтау үшін
«Тұлғаны танып- біл»
ойыны
Н.И.Вавиловтың
мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары туралы іліміне сипаттама
бер?Генетикалық – организмдер селекциясының ғылымы негізне
сипаттама бер? Селекция үшін бастапқы материал болып не
саналады?
Жүргізуші ойынға
қатысушыларға парақтар таратады, оларға эмбриология саласының
тарихында елеулі із қалдырған кемеңгер адамдардың (саяхаттары,
ашқан жаналықтары, еңбектерінің аттары т.б) портреттері
жапсырылады
Ойыншылар 5-6
адамнан топтарға бөлініп отырады. Оқушылар портреттегі тұлғаның
аты- жөнін, тарихтағы рөлін , қызмет ету ке ету кезеңін, оның атына
байланысты оқиғаларды, ол жазған еңбектерін және т.б естеріне
түсіруі тиіс.
. Түсіну,
Талдау
«Алмастыру»
әдісі.
Мұғалім топ ішінде
әр оқушыға жеке мәтінді бөліп
береді
1 –қадам. 4 топқа әр
қайсысына бөлек плакаттын ортасына жазылған яғни І топ
«Өсімдіктерселекциясы», ІІ топ «Жануарлар селекциясы» ІІІ топ
«Селекциядағы қолдан сұрыптау» ІV «Селекция үшін бастапқы
материал.»
І топ→ІІ топ → ІІІ
топ → ІV топ→ І топ. Әр 2 минут сайын плакаттарды топ ішінде
ауыстырып отырамыз, алғашқы плакат алдарына келгенше әр сол
берілген 2 минут ішінде ортадағы жазылған сөзге сипаттама беріп
кетеді. Және топтар
постер
қорғау
|
оқулық,
жұмыс
дәптері,
слайд,
бағалау
парағы,
стикер,
флипчард,
маркер,
|
Сабақтың
соңы
ІІІ.
Қорытынды:
(5
минут)
|
Рефлексия: Сабақ соңында оқушылардан кері
байланыс аламын:
- нені білдім, нені
үйрендім
- нені толық
түсінбедім
- немен жұмысты
жалғастыру қажет
Оқушылардың
білімін бағалау.
Оқушылар өздерінің
жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі
бір
критерийлер бойынша
бағалай алады
Топ басшысы бағалау
парақшасындағы балдарды қорытындылап,
хабарлайды.
Үйге
тапсырма: Өсімдіктер
селекциясы. Оқушылар күнделікке жазып
алады.
|
бағалау
парағы,
стикер,
күнделік.
|