Өсімдіктерде макроэлементтердің ( азот, калий, фосфор) тапшылығы.Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өсімдіктерде макроэлементтердің ( азот, калий, фосфор) тапшылығы.Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №86 ЖОМ

Су және органикалық заттар

Күні: Мұғалімнің аты жөні:

Сыныбы: Алиева Жанерке Сериковна

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Өсімдіктерде макроэлементтердің ( азот, калий, фосфор) тапшылығы.Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық

Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаты:

7.4.1.4 - минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Өсімдіктердегі макроэлементтерді анықтай алады;

Көптеген оқушылар: Органикалық және минералдық тыңайтқыштарды ажырата алады;

Кейбір оқушылар: Минералдық тыңайтқыштардың қасиетін анықтап, маңызын сипаттай алады.

Бағалау критерийлері:

1. Өсімдіктегі макроэлементтерді анықтайды

2. Органикалық және минералдық тыңайтқыштарды ажыратып, минералды тыңайтқыштардың өсімдіктерге маңызын сипаттайды.


Дағдылар

Білу, түсіну

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты тілдік қор мен терминдер:

Органикалық тыңайтқыш, минералды тыңайтқыш т.б.


Құндылықтарға

баулу

Ынтымақтастық - топтық және жұптық жұмыс арқылы қарым – қатынасты нығайту, шығармашылық, сын тұрғысынан ойлау құндылықтарға баулу арқылы іске асырылады.

Пәнаралық байланыс.

Дүниетану, Жаратылыстану, Химия

Алдыңғы білім:

Биология 6 сынып

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.

І.Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу

1.Сергіту сәті. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында «Гүлмен тілек»

(сергіту және топқа біріктіру). Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған нөмірлер бойынша 4 топқа біріктіріледі.

3. Өткен тақырыпты қайталау мақсатында «Ашық микрофон» әдісін қолданамын (бір оқушы микрофон ұстап әр топқа барып өтілген тақырыптардан сұрақтар қояды). Сұрақтар:

1. Азық – түліктердегі көмірсудың маңызы?

2. Нәруыз ыдыраған кездегі бөлінетін энергия мөлшері қандай?

3. Азық – түліктердегі көмірсудың маңызы?

4.Бейорганикалық заттар дегеніміз?

Түрлі-түсті қатты картоннан оқушылар дайындаған гүлдер

Сабақтың ортасы

15 мин.


















15мин.






ІІ.Негізгі бөлім

Жаңа сабақты түсіндіру.

1.Жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында оқушыларға оқулықпен жұмыс тапсырамын.

(67- 69 бет)

а) Топпен талқылайды;

в) 1,2,3,4 топ «Буклет» әдісі. Бұл әдіс топпен жасалады және «Автобус аялдамасы» әдісімен түсіндіріледі. (топтық жұмыс)



2. Жаңа сабақты пысықтау мақсатында «Қар кесегі» тәсілі. Әрбір топ окушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезек алмасады.


Тапсырмалар

1- тапсырма (жеке жұмыс)

Берілген тыңайтқыштардың түрін анықтаңыз.

А. Калий B. Шымтезек C. Қарашірік

D. Фосфор E. Азот F. Қи G. Құс саңғырығы

2 -тапсырма (жұптық жұмыс)

Венн диаграммасы арқылы органикалық және минералдық тыңайтқыштардың айырмашылығын ажыратып, ұқсастығын табуды сұраймын.

Органикалық Минералдық

Shape1 Shape2





3-тапсырма

Төменде берілген суретке қарап, өсімдіктерге қандай тыңайтқыш жетпейтіндігін анықтап, маңызын түсіндіріңіз


Дескриптор.

- минералды және органикалық тыңайтқыштарды анықтайды;

- органикалық және минералды тыңайтқыштардың айырмашылығын ажыратып, ұқсастығын табады;

- минералды тыңайтқыштардың өсімдік тіршілігі үшін маңызын түсіндіреді


5.Кері байланыс.

«Сұрақ - жауап» тәсілі арқылы оқушылардың тақырыпты қалай түсінгендігін анықтау мақсатында кері байланыс аламын.

1. Органикалық тыңайтқыш дегеніміз не?

2.Минералдық тыңайтқышқа қандай заттар жатады?

3.Минералды тыңайтқыштардың өсімдік тіршілігі үшін маңызы қандай?

Түрлі-түсті А4 қағаздар, маркер,

стикерлер














Тапсырмалар жинағы,үлестірме қағаздар,кестелер



































Кері байланыс парағы.





Сабақтың соңы

5 мин.

ІІІ.Қорытынды

Кері байланыс. Сабақ мақсаты мен критерийлеріне оралып, кері байланыс жүргізу.

«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі

Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады. Осылайша мұғалім өткен сабақтан қандай білім алғанын біледі.

Кері байланыс парағы.



Қосымша ақпарат


Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сабақта барлық оқушыларға қолдау көрсету, тапсырмалар жеңілінен күрделіге қарай ауысып отырады.

Оқушылардың мүмкіндіктерімен қабілеттерін ескере отырып,саралау тапсырмалары құрастырылды.

Қабілетті оқушыларға қосымша ақпаратты пайдалана отырып тереңдетілген тапсырмаларды ұсыну жоспарланды.

Өзін – өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы.


Тәсілдердің түрлілігі және шаршауды басу үшін оқушылардың бір-бірімен әңгімелесуі.

Дене сымбаты бойынша нұсқаулықтар.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
1658
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі