Өсімдіктердің негізгі бөліктері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Өсімдіктердің негізгі бөліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады
Материалдың қысқаша нұсқасы

ЖШС «KEMENGER» жалпы білім беретін мектеп

Қысқа мерзімді жоспар

     

жаратылыстану 3-сабақ


Бөлім

Өзім туралы

Педагогтің аты-жөні

Джаримбетова К.У

Күні:

17.09.2025ж

Сынып:1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өсімдіктердің негізгі бөліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.2.1.1 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату

Сабақтың мақсаты

Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады

Құндылықты дарыту

Ай құндылығы: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы

Апталық дәйек сөз: «Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға!» (Абай)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы (ин)

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал

Қайырлы күн, күнім, далам, орманым,
Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім.
Қайырлы күн, өсімдіктер, жәндіктер
Қайырлы күн, бар тіршілік иесі!

«Топтастыру» әдісі бойынша мұғалім сұрақтар қояды:


  • Табиғат дегеніміз не?

  • Табиғат нешеге бөлінеді, түрлерін ата.

  • Жанды табиғатқа нелер жатады?

    • Жансыз табиғатқа нелер жатады?

Өсімдік дегеніміз не?

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Өлеңге сәйкес қозғалыс жаттығуларын жасайды.

Бағалау жапырақтар арқылы жүреді. Әр балға бір жапырақ.

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді

-өсімдіктердің тобын ажыратады

-ұқсастығы мен айырмашылығын айтады




Сабақтың ортасы

5 мин


ҚБ 1 тапсырма.Топтық жұмыс

Оқылым

ОДД:білу,түсіну .қолдану

«Ілесіп көр» әдісімен оқиды

«АДАЛ АЗАМАТ» біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін

Құндылық: отбасында және оқуда қажетті жұмыстарды жүйелі түрде тәртіпті және сапалы орындау;

Нұсқау: Мәтінін

тізбек бойынша оқуына мүмкіндік тудырады.

Оқушылардың тізбекті үзбей, мәнерлеп, түсініп оқуына қолдау көрсетеді..

Өсімдік үш түрлі қарапайым топқа бөлінеді. Олар: ағаштар, бұталар, шөптесін өсімдіктер. Ағаш

бір ғана діңі бар көпжылдық өсімдік.

Ал бұта – бірнеше сабағы бар көпжылдық өсімдік.

Бұталарда дің болмайды. Бұталар ағаштарға қарағанда аласа болады. Шөптесін өсімдіктер – жұмсақ сабақтары бар біржылдық және көпжылдық өсімдіктер. Қолайсыз жағдайда шөптесін өсімдіктердің жерүсті бөлігі қурап қалады.

ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырма

Мәтінді түсініп оқиды


Мәтінді түсініп оқиды.


Сұрақтарға жауап береді




Жетістік критерийі

Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады

Дескриптор..

Мәтінді оқиды

Өсімдік түрлерін ажыратады


10 мин

ҚБ 2- тапсырма.Топтық жұмыс

Оқылым

ОДД:білу,түсіну .қолдану

«Ойлан,жұптас,талқыла» әдісі

Нұсқау:Өсімдіктер қандай жерде өседі?

Өсімдіктер жабайы және мәдени болып екіге бөлінеді. Адам өсіретін өсімдіктер мәдени өсімдіктер деп аталады. Адам мәдени өсімдіктерге күтім жасайды. Оның жемісін тағам ретінде пайдаланады. Мәдени өсімдіктерге жемістер, көгөністер, дәнді дақылдар, сәндік өсімдіктер жатады.

Адам күтім жасамайтын өсімдіктер жабайы өсімдіктер деп аталады. Олар далада, шалғында, орманда өседі.

Мәтінді түсініп оқиды.


Сұрақтарға жауап береді




Жетістік критерийі

Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады

Дескриптор..

Сұрақтарға жауап береді Суреттегі өсімдіктердің қай жердеөсетінін айтады


2 мин

Сергіту жаттығуы

Нейрогимнастикалық жаттығу


Балалар бірге орындайды

Жарайсыңдар


10 мин









ҚБ 3-тапсырма Жұптық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Балмұздақ таяқшалары» әдісі

Нұсқау:

QR арқылы бейне баян ұсынылады

https://qrmedia.kz/ZhEs9

Суретке назар аудар.

Өсімдіктің бөліктерін ата.

Тамыр қандай қызмет атқарады?

Сабағы қандай қызмет атқарады?

Суретті бастырып сыз

Қораптағы заттың атын сипап сезу арқылы тап.

1.Өсімдіктің бөліктерін атайды

2.Тамырдың қызметін айтады

3.Сабағының қызметін айтады



Дескриптор:

- өсімдіктің бөліктерін атайды

-тамырдың қызметін айтады

Бағалау жапырақтар арқылы жүреді. Әр балға бір жапырақ.

Оқулық, дәптер.







Рефлексия

3 мин

«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?

Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?

Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін саусақтар арқылы әңгімелейді


Бес саусақтың

суреті



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.11.2025
96
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі