|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қозғалыс |
Мектеп: С. Көбеев атындағы №56 ЖОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Жумабекова Сандуғаш |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы. Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері (тропизмдер, таксистер, өсу қозғалыстары). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.6.1 - өсімдіктердің қозғалысы себептерін түсіндіріп, қозғалыстың маңызын сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіндегі қозғалыстың маңызын түсіндіреді, абиотикалық факторды анықтайды Көптеген оқушылар: Таксис және тропизм термин сөздерге анықтама береді Кейбір оқушылар: Берілген ақпаратты анализдеп қорытынды шығара алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тропизм, таксис, настий терминдеріне анықтама береді Нақты мысалдар арқылы қозғалыс себептерін түсіндіреді. Өсімдік тіршілігіндегі қозғалыс рөлін түсінеді Өсімдіктердегі қозғалыс түрлерін анықтайды Өсімдікте болатын қозғалыс түрлерін сипаттайды және себебін түсіндіреді Абиотикалық факторларды анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Тітіркендіргіштік, тропизм, таксис, фототропизм, хемотропизм, геотропизм, аэротропизм Диалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркестері топтамасы Тропизмдер.................................................................... Таксис ............................................................................ Фототропизм.................................................................. Хемотропизм ................................................................. Геотропизм .................................................................... Аэротропизм.................................................................. Жылу сүйетін................................................................. Көлеңке сүйетін өсімдіктер......................................... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім Қарым-қарым қатынас жасау қабілеті , Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, топта бірін-бірі құрметтеу. Салауатты өмір салтына баулу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия – хемотропизм, аэротропизм түсініктері Физика – геотропизм түсінігі (жарық, қозғалыс, тартылыс) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
7.1.5.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 1-3 мин 5-мин |
Психологиялық ахуал орнату. «Тілек ағашы» тілек жазылған түсті жапырақтардан бір-біреу алып жақсы тілекті оқып шабыттанады. Топқа бөлу Алған түсті жапырақтары арқылы оқушыларды топтастыру. (3 топқа) 1 - топ: Тропизм 2 - топ: Таксис 3 –топ: Настий Өткен білімді еске түсіру мақсатында үй жұмысын пысықтау Тапсырма -1 «Сәйкестендіру тесті» (Ж) Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерін сәйкестендіріңіз.
Дескриптор
Б. Топ басшылары жауап берген оқушыларды бағалау парақшасына белгілеп отырады |
Тілек ағашы стикерлер
Үлестірме парақшалар Бағалау парақшасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин 10-15 мин
Сергіту сәті 2 мин |
Білу,түсіну «Миға шабуыл» «Өсімдіктердің қозғалуы» бейнеролигін көрсету. Бейнекөрсетілім аяқталғанда оқушылар өз ойын білдіреді. Жаңа тақырыпты анықтайды. Оқушылар арасында сұрақ-жауап жүргізіледі. 1.Өсімдіктер қозғала ма? 2. Өсімдіктер неге қозғалады? 3. Өсімдіктер не үшін қозғалады? 4. Өсімдіктер қалай қозғалады? 5. Өсімдіктер ақпарат көзі болып табыла ма? 6. Кейбір өсімдіктер еркін қозғалады, мысал келтір......... Кері байланыс: мұғалім – оқушы Қолдану. Тапсырма 2 Мәтінмен жұмыс: “Біреуі үйде, қалғаны қонақта” әдісі. (Ж,ЖЖ,ТЖ) Негізгі мақсаты әр топ оқушылары тақырыптағы мәтінді оқып, ашық түрде бір бірімен пікір алысып, түсіндіреді. Пікір мынадай сұрақтар төңірегінде өтеді. Қосымша суреттер таратылады. 1-топқа Тропизмге анықтама береді, түрлерін сипаттайды 2-топқа Таксис ұғымына анықтама береді, түрлерін ажыратады 3-топқа Өсімдіктердің қозғалуына қандай абиотикалық факторлар әсер етеді? Дескриптор
Б. Мұғалім мадақтау ,мақтау бойынша кері байланыс беріп отырады (Жарайсың, керемет, жақсы,тамаша,) Смайликтер арқылы өзін өзі бағалау. Мақал-мәтелдер |
АКТ Бейнекөрініс көрсету
Оқулықтағы мәтін Қосымша мәліметтер, суреттер жинағы Ватман, стикер , маркер, түрлі-түсті қағаздар Смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
Б. Смайликтер арқылы бағаланады. Тапсырма 3 "Түртіп алу "әдісі Төменде берілген термин сөздерді жазып алады Тропизмдер...................................................................... Таксис ................................................................................ Фототропизм................................................................... Хемотропизм ................................................................. Геотропизм ........................................................................ Аэротропизм................................................................... Жылу сүйетін..................................................................... Көлеңке сүйетін өсімдіктер............................................. Дескриптор: Терминдерге анықтама бере алады Оларға мысалдар келтіре біледі. |
Үлестірме материалдар Дидактикалық материалдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 35-40 мин |
Сабақты бекіту «БББ» кестесі бойынша сабақты қорытындылаймын
Кері байланыс: Оқушылардан сабақтан алған әсерлері туралы пікірлерін ортаға салу. Үй тапсырмасы: «Қозғалыс – өсімдіктің тіршілік белгісі» тақырыбында эссе жазады. |
БББ кестесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта барлық оқушыларға қолдау көрсету, тапсырмалар (сәйкестендіру , сөйлемді толықтыру, кесте толтыру ) жеңілінен күрделіге қарай ауысып отырады. Кейбір тапсырмаларды орындауда қарқын байқалады. Оқушылардың өздерінен не күтетіндігін ұғындыру мақсатында өзін өзі бағалау әдістері (смайликтер) қолданылады. Оқушыларға жалпы ортақ, сын тұрғысынан ойландыратын сұрақтар қоямын. |
Мақтау мадақтау сөздері. Смайликтер, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау,бірін-бірі бағалау
|
АКТ дұрыс қолдану, тыныштық сақтау, бірін бірі сыйлау. Интерактивті тақтамен жұмыс жасағанда техника қауіпсіздік ережелерін сақтау керек.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткіздіме? Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы.Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері.
Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы.Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қозғалыс |
Мектеп: С. Көбеев атындағы №56 ЖОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Жумабекова Сандуғаш |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы. Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері (тропизмдер, таксистер, өсу қозғалыстары). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.6.1 - өсімдіктердің қозғалысы себептерін түсіндіріп, қозғалыстың маңызын сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіндегі қозғалыстың маңызын түсіндіреді, абиотикалық факторды анықтайды Көптеген оқушылар: Таксис және тропизм термин сөздерге анықтама береді Кейбір оқушылар: Берілген ақпаратты анализдеп қорытынды шығара алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тропизм, таксис, настий терминдеріне анықтама береді Нақты мысалдар арқылы қозғалыс себептерін түсіндіреді. Өсімдік тіршілігіндегі қозғалыс рөлін түсінеді Өсімдіктердегі қозғалыс түрлерін анықтайды Өсімдікте болатын қозғалыс түрлерін сипаттайды және себебін түсіндіреді Абиотикалық факторларды анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Тітіркендіргіштік, тропизм, таксис, фототропизм, хемотропизм, геотропизм, аэротропизм Диалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркестері топтамасы Тропизмдер.................................................................... Таксис ............................................................................ Фототропизм.................................................................. Хемотропизм ................................................................. Геотропизм .................................................................... Аэротропизм.................................................................. Жылу сүйетін................................................................. Көлеңке сүйетін өсімдіктер......................................... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім Қарым-қарым қатынас жасау қабілеті , Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, топта бірін-бірі құрметтеу. Салауатты өмір салтына баулу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Химия – хемотропизм, аэротропизм түсініктері Физика – геотропизм түсінігі (жарық, қозғалыс, тартылыс) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
7.1.5.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 1-3 мин 5-мин |
Психологиялық ахуал орнату. «Тілек ағашы» тілек жазылған түсті жапырақтардан бір-біреу алып жақсы тілекті оқып шабыттанады. Топқа бөлу Алған түсті жапырақтары арқылы оқушыларды топтастыру. (3 топқа) 1 - топ: Тропизм 2 - топ: Таксис 3 –топ: Настий Өткен білімді еске түсіру мақсатында үй жұмысын пысықтау Тапсырма -1 «Сәйкестендіру тесті» (Ж) Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерін сәйкестендіріңіз.
Дескриптор
Б. Топ басшылары жауап берген оқушыларды бағалау парақшасына белгілеп отырады |
Тілек ағашы стикерлер
Үлестірме парақшалар Бағалау парақшасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин 10-15 мин
Сергіту сәті 2 мин |
Білу,түсіну «Миға шабуыл» «Өсімдіктердің қозғалуы» бейнеролигін көрсету. Бейнекөрсетілім аяқталғанда оқушылар өз ойын білдіреді. Жаңа тақырыпты анықтайды. Оқушылар арасында сұрақ-жауап жүргізіледі. 1.Өсімдіктер қозғала ма? 2. Өсімдіктер неге қозғалады? 3. Өсімдіктер не үшін қозғалады? 4. Өсімдіктер қалай қозғалады? 5. Өсімдіктер ақпарат көзі болып табыла ма? 6. Кейбір өсімдіктер еркін қозғалады, мысал келтір......... Кері байланыс: мұғалім – оқушы Қолдану. Тапсырма 2 Мәтінмен жұмыс: “Біреуі үйде, қалғаны қонақта” әдісі. (Ж,ЖЖ,ТЖ) Негізгі мақсаты әр топ оқушылары тақырыптағы мәтінді оқып, ашық түрде бір бірімен пікір алысып, түсіндіреді. Пікір мынадай сұрақтар төңірегінде өтеді. Қосымша суреттер таратылады. 1-топқа Тропизмге анықтама береді, түрлерін сипаттайды 2-топқа Таксис ұғымына анықтама береді, түрлерін ажыратады 3-топқа Өсімдіктердің қозғалуына қандай абиотикалық факторлар әсер етеді? Дескриптор
Б. Мұғалім мадақтау ,мақтау бойынша кері байланыс беріп отырады (Жарайсың, керемет, жақсы,тамаша,) Смайликтер арқылы өзін өзі бағалау. Мақал-мәтелдер |
АКТ Бейнекөрініс көрсету
Оқулықтағы мәтін Қосымша мәліметтер, суреттер жинағы Ватман, стикер , маркер, түрлі-түсті қағаздар Смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
Б. Смайликтер арқылы бағаланады. Тапсырма 3 "Түртіп алу "әдісі Төменде берілген термин сөздерді жазып алады Тропизмдер...................................................................... Таксис ................................................................................ Фототропизм................................................................... Хемотропизм ................................................................. Геотропизм ........................................................................ Аэротропизм................................................................... Жылу сүйетін..................................................................... Көлеңке сүйетін өсімдіктер............................................. Дескриптор: Терминдерге анықтама бере алады Оларға мысалдар келтіре біледі. |
Үлестірме материалдар Дидактикалық материалдар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 35-40 мин |
Сабақты бекіту «БББ» кестесі бойынша сабақты қорытындылаймын
Кері байланыс: Оқушылардан сабақтан алған әсерлері туралы пікірлерін ортаға салу. Үй тапсырмасы: «Қозғалыс – өсімдіктің тіршілік белгісі» тақырыбында эссе жазады. |
БББ кестесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта барлық оқушыларға қолдау көрсету, тапсырмалар (сәйкестендіру , сөйлемді толықтыру, кесте толтыру ) жеңілінен күрделіге қарай ауысып отырады. Кейбір тапсырмаларды орындауда қарқын байқалады. Оқушылардың өздерінен не күтетіндігін ұғындыру мақсатында өзін өзі бағалау әдістері (смайликтер) қолданылады. Оқушыларға жалпы ортақ, сын тұрғысынан ойландыратын сұрақтар қоямын. |
Мақтау мадақтау сөздері. Смайликтер, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау,бірін-бірі бағалау
|
АКТ дұрыс қолдану, тыныштық сақтау, бірін бірі сыйлау. Интерактивті тақтамен жұмыс жасағанда техника қауіпсіздік ережелерін сақтау керек.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткіздіме? Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













