Материалдар / Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
1954
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні19.11.2018 I,II- топ 20.11.2018 III,IV-топСабақтың тақырыбы: «Қызыл кітап құпиясы» (фотоальбом)Сабақтың мақсаты:Білімділік:Қазақстан Республикасындағы « Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер түрлерінен фотоалбом жасау.Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымдарын кеңейту, танымдық қызығушылықтарын арттыру, шығармашылық қасиеттерін дамыту.Сабақтың түрі: аралас сабақ.Сабақтың көрнекілігі: Жоспар бойынша тірек сызбалар мен суреттерді пайдалана отырып жасалған слайдтар,өсімдіктердің түрлері, қима қағаздар, өсімдіктердің суреттері, бүктемелер..Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңі: Қайырлы күн, оқушылар!Оқушылар 2 топқа бөлінеді. Әр топ өз топ басшыларын сайлайды.I топ« Бәйшешек»IIтоп «Қызғалдақ»Үй тапсырмасын тексеру- Балалар, мына тақтадағы ағашқа қарайықшы. Жапырғынан айырылып ұсқынсыз боп тұр екен. Қазір мына шашылып жатқан жапырақтардың артындағы сұрақтарға жауап беріп, ағашқа әсемдік сыйлайықшы. Жапырақ артындағы сұрақтар үй тапсырмасы бойынша.Сұрақ – жауап әдісі арқылы:- Өсімдік мүшелерін ата- Жапырақтар неліктен сарғаяды?- Қураған өсімдік қалдықтарының қандай пайдасы бар?- Мәдени өсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады?- Бір жылдық өсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады?- Екі жылдық өсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады?- Міне, көрдіңдер ме, балалар, ағаштың көркі жапырақ екен. Сендердің білімдеріңнің арқасында ағашымыз қандай әдемі болды ия.Жаңа сабақ:Бізге Қызыл кітаптың неге дәл солай аталғаны қызық болып тұр. Неге дәл қызыл түс?Халықаралық Табиғатты Қорғау Одағы 1948 жылы кеудесінде жаны бар тіршілікті қорғауды қолға алды. Бір жылдан соң, сирек кездесетін түрлерді қорғайтын комиссия құрылды. Комиссияның қызметі жойылып кетудің аз - ақ алдында тұрған өсімдіктер мен жануарларды зерттеп, зерделеп, қорғауға алу еді. Және оларды бір кітапқа топтастыру болатын. Комиссия төрағасы Питер Скотт адамдардың қып - қызыл түске назар салып, сәл де болса ойлануы үшін тізімді "Қызыл кітап" деп атауды ұсынды. Ең алғашқы Қызыл кітап 1963 жылы жарық көрді. Бұл адамзаттың табиғатты қорғау үшін жасаған алғашқы қадамдарының бірі болатын.Қызыл түс әу бастан қауіптің белгісі. Қызыл кітап өмірлері қыл үстінде тұрған тіршілік иелерінің төлқұжаты істетті.Қызыл кітапқа енген тіршілік түрлері жойылып бара жатқан түр, сирек кездесетін түр, қысқартылып бара жатқан түр, анықталмаған түр, қайтып қалпына келе жатқан түр деп бөлінеді.Қызыл кітаптың ішінде Қара кітап бар. Немесе қара тізім. Жер бетінен мүлде құрып, жойылып кеткен тіршілік иелері осы кітапта хатталып қалған.Практикалық жұмыс: «Қызыл кітапқа» еңген өсімдіктер суреттерінен фотоальбом жасау.1) I топ « Бәйшешек»- Өсімдіктерді қандай топтарға бөлуге болады?- «Өсімдіктердің көбеюі» деген тақырыпқа сызба құрастыру.II топ « Қызғалдақ»- Қатесін тап.Қыста ---------- жапырақтар түседі;Күзде ---------- өсімдіктер көктеп шығады;Көктемде ----- өсімдіктер пісіп жетіледі;Жазда --------- өсімдіктердің өсу мерзімі тоқтайды;- Өз жеріндегі өсімдіктерді қорғау үшін қандай шаралар жасар едің?Сұрақтарға жауап бергеннен соң, әр топ келесі топтың жауабы бас бармақпен бағалап отырады.2)Ойын «Кім көп біледіI топқа арналған тапсырма:Өсімдіктерге байланысты тыйым сөздерді жинау.II«Қызыл кітапқа»енген өсімдіктерді жинау.Дәптермен жұмыс: Өсімдіктерді қорғау ережелерін жазу.«Синквейн» әдісі1. Не? өсімдік2. Қандай? әдемі, биік, аласа, бұйра.3. Не істеді? өседі, піседі, қурайды4. Төрт сөзден тұратын сөйлем құра. Өсімдік денсаулыққа өте пайдалы.ВЕН Диаграммасы бойынша: Адам мен өсімдікке ортақ нәрселер.Қорытынды: - Қазақстан Республикасының «Қоршаған ортаны қорғау Заңы» бар. Сол Заңның 38 бабында Табиғатты қорғау, оны таза ұстауәр адамның міндеті делінген. Демек, оқушылар, келешекті көркейтетін сендерсіңдер! Олай болса, айналамызды көгалдандыруға қатысайық. Табиғатты қорғаңдар! Өсімдіктерді көбірек
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!