Өсімдіктердің тіршілік ортасы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өсімдіктердің тіршілік ортасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып мұғәлімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні Дүниетану

Мектеп: 174 мектеп-гимназия

Тексерген_______________

Күні: 07.03.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Айдусенова М. Е.

Сынып: 3 «д»

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Тақырыбы:

Өсімдіктердің тіршілік ортасы.

Ортақ тақырып:

Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,

Оны Айтуға табиғаттың тілі жоқ

Бөлім:

Өсімдіктер мен жануарлардың алуан ьүрлілігі

Бөлімше:

26 сабақ Өсімдіктердің тіршілік ортасы

Осы сабақ арқлы жүзеге асатын оқу мақсаты

  • Өсімдіктердің тіршілік ету ортасы туралы жалпы мағлұмат бере отырып, білімдерін тереңдетуге қолайлы жағдай жасау;

  • Өсімдік туралы білімдерін толықтырып, балалардың ойлау қабілетін, белсенділігін арттырып, сауатты сөйлеу дағдысын ұйымдастыру.


Міндеттері:

  • Өсімдіктер туралы түсінік беру, өсімдік түрлерін ажырата алуға көмек көрсету;

  • Өз ойын толық жеткізе алуға мүмкіндік беру;

  • Ізденімпаздыққа, еңбекқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу, бағдарлау.


Күтілетін нәтиже

  • Өсімдік түрлерін және тіршілік ортасын ажырата алады;

  • -Мәтінмен, суретпен жұмыс барысында ойын ашық айтады, еркін ой бөліседі;

  • Топтық жұмыста сөзді бөлмеуге, сұрақ қоюға, өзін бағалауға үйренеді.


Бағалау критерийлері

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар оындай алады:

Тілдік мақсат:

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

өсімдік – plant- растения

тіршілік-life(existence)-жизнь

Ботаника (гр. botn — шөп, өсімдік) -өсімдіктер туралы ғылымдар жиынтығы-botany

Сыныптағы диалог:

Бір жылдық өсімдіктерге сипаттама беру.

Екі жылдық өсімдіктерге сипаттама беру

Көп жылдық өсімдіктерге сипаттама беру

Талқылауға арналған сұрақтар:

Жылу сүйгіш өсімдіктерге сипаттама бер.

Суыққа төзімді өсімдіктерге сипаттама бер.

Не себепті.........деп ойлайсың?

Жылу сүйгіш өсімдіктер.

Суыққа төзімді өсімдіктер.

Ишара: «Бас бармақ»

Құндылықтарды дарыту

Адамзаттың басты құндылықтарының бірі табиғатты қорғау сонымен қатар өсімдіктерді кқздің қарашығындай сақтап болашақ ұрпаққа аманат ету.

Пәнаралық байланыс

Табиғаттану, ағылшын,

Алдыңғы оқу

Бір жылдық, екі жылдық, көп жылдық өсімдіктер.

Жоспары

Жоспарланған уақыт есебі:


Тапсырмалар

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Психологиялық ахуал тудыру.

Шаттық шеңберінде бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік жақсы тілектер тілейді.

Топқа бөлу: түстер бойынша топка бөлу және « кубизім» әдісі бойынша топ аттарын таңдап алу.

Топ ережесімен танысу:


Интер белсенді тақта

Сабақтың ортасы











































Сабақтың соңы 7 минут

Үй тапсырмасы: әр бір үшінші балаға сүрақ беру арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Сұрақ-жауап әдісі арқылы жана жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Ертегілер еліне саяхат (слайд)

спь

Оқулықпен жұмыс: әр топ мәтінді бөліп оқып түсінігін айту.

Сергіту сәті: түн болды, күн шықты, жел соқты гууу, бұл басты жаңбыр жауды тырс-тыр, найзағай шарт етті күн шықты.

Оқулықпен жұмыс жасау.

І топ: Бір жылдық өсімдіктер.  
ІІ топ: екі жылдық  өсімдіктер. 
ІІІ топ :көп жылдық   өсімдіктер.

IV топ: Шалғынды өсімдіктер жылдық

V топ: Орманды дала өсімдіктер

Мазмұнын өз сөздерімен айтуға баулу.
Талдау


Жинақтау Ой   толғаныс А4 форматтағы параққа тапсырмалар жазылып теріс қаратып ілемін топ басшылары шығып өздері таңдап алып постер қорғайды


Тіршілік ортасы өсімдік тіршілігіне қалай әсер ететіні туралы кестені толтырып постер қорғау

Тіршілік ортасы

Өсімдік тіршілігіне арналған жағдай

Өсімдік түрлері

Өсімдік ерекшеліктері

Адам өсімдікті қалай пайдаланады

Шалғын





Қылқан жапырақты, жапырақты орман





Тоғай





Дала





Аралас орман





Үйге тапсырма: Өсімдіктердің тіршілік ортасы. Мазмүндап келу және жұмыс дәптеріндегі кестені толтыру.

«Егер табиғатқа тіл бітсе...» деген тақырыпта эссе жазып келу.





Итер белменді тақта.




Кері байланыс: (оқушыларға парақшалар таратамын жеке-жеке)


Саралау.

Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар қима қағазды ұсынамын.

Бағалау: оқушылар бүгінгі сабаққа қатысты бағалайды(оқушылар бағасын әр топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды)

Рефлекция

Қысқа мерзімді жоспар жазу үшін жаңартылған бағдарлама бойынша берілген «Мұғалімге арналған нұсқаулық» және жалпы бағдарлама, критериалды бағалау бағдарламасы сияқты құжаттармен жете таныстым. Қысқа мерзімді жоспар жазуда кедергілер кездесті. Себебі алдыңғы бағдарлама бойынша жоспар жазумен салыстырғанда біршама айырмашылықтар бар.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
1029
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі