|
Пәні Дүниетану |
Мектеп: 174 мектеп-гимназия |
Тексерген_______________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 07.03.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Айдусенова М. Е. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «д» |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Өсімдіктердің тіршілік ортасы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортақ тақырып: |
Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, Оны Айтуға табиғаттың тілі жоқ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Өсімдіктер мен жануарлардың алуан ьүрлілігі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлімше: |
26 сабақ Өсімдіктердің тіршілік ортасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқлы жүзеге асатын оқу мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Міндеттері: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар оындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: өсімдік – plant- растения тіршілік-life, (existence)-жизнь Ботаника (гр. botn — шөп, өсімдік) -өсімдіктер туралы ғылымдар жиынтығы-botany |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог: Бір жылдық өсімдіктерге сипаттама беру. Екі жылдық өсімдіктерге сипаттама беру Көп жылдық өсімдіктерге сипаттама беру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Жылу сүйгіш өсімдіктерге сипаттама бер. Суыққа төзімді өсімдіктерге сипаттама бер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Не себепті.........деп ойлайсың? Жылу сүйгіш өсімдіктер. Суыққа төзімді өсімдіктер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ишара: «Бас бармақ» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адамзаттың басты құндылықтарының бірі табиғатты қорғау сонымен қатар өсімдіктерді кқздің қарашығындай сақтап болашақ ұрпаққа аманат ету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Табиғаттану, ағылшын, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Бір жылдық, екі жылдық, көп жылдық өсімдіктер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Психологиялық ахуал тудыру. Шаттық шеңберінде бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік жақсы тілектер тілейді. Топқа бөлу: түстер бойынша топка бөлу және « кубизім» әдісі бойынша топ аттарын таңдап алу. Топ ережесімен танысу: |
|
Интер белсенді тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Сабақтың соңы 7 минут |
Үй тапсырмасы: әр бір үшінші балаға сүрақ беру арқылы үй тапсырмасын сұрау. Сұрақ-жауап әдісі арқылы жана жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Ертегілер еліне саяхат (слайд)
спь Оқулықпен жұмыс: әр топ мәтінді бөліп оқып түсінігін айту. Сергіту сәті: түн болды, күн шықты, жел соқты гууу, бұл басты жаңбыр жауды тырс-тыр, найзағай шарт етті күн шықты. Оқулықпен жұмыс жасау.
І топ: Бір
жылдық өсімдіктер. IV топ: Шалғынды өсімдіктер жылдық V топ: Орманды дала өсімдіктер
Мазмұнын өз сөздерімен айтуға
баулу.
Үйге тапсырма: Өсімдіктердің тіршілік ортасы. Мазмүндап келу және жұмыс дәптеріндегі кестені толтыру. «Егер табиғатқа тіл бітсе...» деген тақырыпта эссе жазып келу.
|
|
Итер белменді тақта.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Кері байланыс: (оқушыларға парақшалар таратамын жеке-жеке)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар қима қағазды ұсынамын. |
Бағалау: оқушылар бүгінгі сабаққа қатысты бағалайды(оқушылар бағасын әр топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекция |
Қысқа мерзімді жоспар жазу үшін жаңартылған бағдарлама бойынша берілген «Мұғалімге арналған нұсқаулық» және жалпы бағдарлама, критериалды бағалау бағдарламасы сияқты құжаттармен жете таныстым. Қысқа мерзімді жоспар жазуда кедергілер кездесті. Себебі алдыңғы бағдарлама бойынша жоспар жазумен салыстырғанда біршама айырмашылықтар бар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдіктердің тіршілік ортасы.
Өсімдіктердің тіршілік ортасы.
|
Пәні Дүниетану |
Мектеп: 174 мектеп-гимназия |
Тексерген_______________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 07.03.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Айдусенова М. Е. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «д» |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: |
Өсімдіктердің тіршілік ортасы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортақ тақырып: |
Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, Оны Айтуға табиғаттың тілі жоқ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Өсімдіктер мен жануарлардың алуан ьүрлілігі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлімше: |
26 сабақ Өсімдіктердің тіршілік ортасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқлы жүзеге асатын оқу мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Міндеттері: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар оындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: өсімдік – plant- растения тіршілік-life, (existence)-жизнь Ботаника (гр. botn — шөп, өсімдік) -өсімдіктер туралы ғылымдар жиынтығы-botany |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог: Бір жылдық өсімдіктерге сипаттама беру. Екі жылдық өсімдіктерге сипаттама беру Көп жылдық өсімдіктерге сипаттама беру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Жылу сүйгіш өсімдіктерге сипаттама бер. Суыққа төзімді өсімдіктерге сипаттама бер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Не себепті.........деп ойлайсың? Жылу сүйгіш өсімдіктер. Суыққа төзімді өсімдіктер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ишара: «Бас бармақ» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Адамзаттың басты құндылықтарының бірі табиғатты қорғау сонымен қатар өсімдіктерді кқздің қарашығындай сақтап болашақ ұрпаққа аманат ету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Табиғаттану, ағылшын, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Бір жылдық, екі жылдық, көп жылдық өсімдіктер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Психологиялық ахуал тудыру. Шаттық шеңберінде бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік жақсы тілектер тілейді. Топқа бөлу: түстер бойынша топка бөлу және « кубизім» әдісі бойынша топ аттарын таңдап алу. Топ ережесімен танысу: |
|
Интер белсенді тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Сабақтың соңы 7 минут |
Үй тапсырмасы: әр бір үшінші балаға сүрақ беру арқылы үй тапсырмасын сұрау. Сұрақ-жауап әдісі арқылы жана жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Ертегілер еліне саяхат (слайд)
спь Оқулықпен жұмыс: әр топ мәтінді бөліп оқып түсінігін айту. Сергіту сәті: түн болды, күн шықты, жел соқты гууу, бұл басты жаңбыр жауды тырс-тыр, найзағай шарт етті күн шықты. Оқулықпен жұмыс жасау.
І топ: Бір
жылдық өсімдіктер. IV топ: Шалғынды өсімдіктер жылдық V топ: Орманды дала өсімдіктер
Мазмұнын өз сөздерімен айтуға
баулу.
Үйге тапсырма: Өсімдіктердің тіршілік ортасы. Мазмүндап келу және жұмыс дәптеріндегі кестені толтыру. «Егер табиғатқа тіл бітсе...» деген тақырыпта эссе жазып келу.
|
|
Итер белменді тақта.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Кері байланыс: (оқушыларға парақшалар таратамын жеке-жеке)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Білім деңгейі әр түрлі оқушыларға күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар қима қағазды ұсынамын. |
Бағалау: оқушылар бүгінгі сабаққа қатысты бағалайды(оқушылар бағасын әр топ басшы өз топ мүшелерін бағалайды)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекция |
Қысқа мерзімді жоспар жазу үшін жаңартылған бағдарлама бойынша берілген «Мұғалімге арналған нұсқаулық» және жалпы бағдарлама, критериалды бағалау бағдарламасы сияқты құжаттармен жете таныстым. Қысқа мерзімді жоспар жазуда кедергілер кездесті. Себебі алдыңғы бағдарлама бойынша жоспар жазумен салыстырғанда біршама айырмашылықтар бар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















