Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тыныс алуы мысалында.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тыныс алуы мысалында.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тыныс алуы мысалында.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

«Тыныс алу»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тыныс алуы мысалында.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.4.3 - өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу;

Сабақтың мақсаты

Өсімдіктердің тыныс алу ерекшеліктерін түсінеді.

Тұқым мен өскіннің тыныс алуын біледі.

Бағалау критерийі

Өсімдіктердің тыныс алуы мен фотосинтез үдерісін салыстырады Өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеуге жүргізген тәжірибе нәтижесін түсіндіреді

Құндылыққа баулу

Сыйластық: оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмейді, өзгенің ойын соңына дейін тыңдайды.

Мұғалім әркімнің пікірін тыңдап, өз ойын білдіреді.

Академиялық шыншылдық: өзара бағалау мен өзіндік бағалауда шыншылдық таныту.

Өмір бойы оқу: оқушы деңгейіне сәйкес өз бетімен тапсырмаларды орындау үшін тапсырманы орындау стратегиясын жоспарлайды. Орындаған тапсырмаға өзіндік рефлексия жасайды.

Ынтымақтастық: әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру.

Патриоттық және азаматтық позиция өз өңірінде таралған ағзалар түрлерін ажыратып, атауларын атай алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

0-7мин

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.

Алдыңғы білім

Ашытқылар мен сүтқышқылы бактериялар қандай ортада тірішілік ете алады?

«Анаэробты» дегенді қай ғалым енгізді?

«Анаэробты» деген ұғым грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?

Лямблия мен лейшаниялар тіршілігі үшін қандай орта қажет?

Сүт қышқылы бактериялары қандай ортада тіршілік етеді?

Аяробты организмдер үшін өсімдіктердің маңызы неде?


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.




Оқушылар өткен сабақты еске түсіру сұрақтарны жауап береді

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Оқулық, жұмыс дәптері

суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы




https://wordwall.net/ru/resource/62675431

Сабақтың ортасы

7 мин

«Миға шабуыл» әдісі.Еріндерінді қатты қысып,мұрындарынды қолмен жабыңыз. Бірнеше уақыт (2-3 мин)тыныш күйде отырыңыз.

1. Өзіңізді қалай сезінесіз? Қандай сезімде болдыңыз, сипаттап беріңіз?

2. Бұл немен байланысты қалай ойлайсыз?

3. Қанша уақыт тыныс алмауға болады?

4 . Қалай тыныс аламыз?


Бейнекөрсетілім ұсынады, мұғалім түсіндірме жүргізеді


Оқушылар өздеріне тәжірибе жасап, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

ҚБ мадақтау


https://youtu.be/VnGUIamr2k4?si=Xx3Qsm57IFx7EEj7


https://youtu.be/FTE9n5q_RrM?si=DktU21wFkr6NVDls


Сабақтың ортасы

7 мин




Жұптық тапсырмалар Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырмалары беріледі.

  1. Тапсырма

  1. Өсімдіктерде жүретін тыныс алу және фотосинтез үдерістерін салыстырыңыз.



үдерісі

Тыныс алу

Фотосинтез

1

Қандай жасушаларда

жүреді?



2

Қандай газ жұтылады?



3

Қандай газ бөлінеді?



4

Органикалық заттар қандай

өзгеріске ұшырайды?



5

Күннің қай кезінде жүреді?



6

Үдеріс барысында энергия

қандай өзгеріске

ұшырайды?






Өсімдіктердегі тыныс алу мен фотосинтез үдерісін салыстырады;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


ҚБ мадақтау

Дескриптор


тыныс алу үдерісін және фотосинтез үдерісін сипаттайды – 3 балл;

оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері



Сабақтың ортасы

5 мин



Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

Тапсырма: Төмендегі суретте оқушының өсімдіктің әр түрлі мүшелерінің тыныс алуын зерттеу үшін жүргізген тәжірибесі берілген.


(а) Тәжірибе нәтижесін сипаттаңыз.

(b) Шырақтың сөніп қалу себебін түсіндіріңіз.



Өсімдіктердегі тыныс алуды зерделейді;





Дескриптор


өсімдіктердің тыныс алуын зерттеу нәтижесін түсіндіреді – 2 балл;

оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


https://youtu.be/FTE9n5q_RrM?si=Zw9b-38StKO7pkAV


10 мин

«Жалған – ақиқат» әдісі. Келесі тұжырымдардың жалған – ақиқат екендігін анықтаныз.

Тұжырым

Ақиқат

Жалған

Өсімдік көмірқышқыл газын сіңіріп, оттекті шығару арқылы тыныс алады



Температура неғұрлым жоғары болса, тыныс алу соғұрлым баяулайды.



-20 -25 градуста өсімдіктердің тыныс алуы тоқтамай , тек баяулайды.



Тұқым құрғақ болса, баяу тыныс алады.



Тұқымдардың тыныс алуы +60 градуста тоқтайды.



Егер тұқымда су мөлшері 33% жетсе, оттекті сіңіреді.




Оқушыларға мәтін беріледі. Осы мәтінді оқи отырып шындық, жалған екенін белгілейді.

ҚБ мадақтау

Дескриптор:

Жалпы 5балл

Мәтінді мұқият оқып шын ақпартты анықтайды

Мәтінді мұқият оқып жалған ақпаратты анықтайды

Мәтіннен дұрыс ақпартты оқып береді.

Мәтін, дәптер


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

4 мин




«Шульманның үш көмекшісі» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».






Өсімдіктердің тыныс алуына әртүрлі жағдайлардың әсері











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2023
552
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі