|
Бөлім: |
«Тыныс алу» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тыныс алуы мысалында. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.4.3 - өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Өсімдіктердің тыныс алу ерекшеліктерін түсінеді. Тұқым мен өскіннің тыныс алуын біледі. |
|
Бағалау критерийі |
Өсімдіктердің тыныс алуы мен фотосинтез үдерісін салыстырады Өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеуге жүргізген тәжірибе нәтижесін түсіндіреді |
|
Құндылыққа баулу |
Сыйластық: оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмейді, өзгенің ойын соңына дейін тыңдайды. Мұғалім әркімнің пікірін тыңдап, өз ойын білдіреді. Академиялық шыншылдық: өзара бағалау мен өзіндік бағалауда шыншылдық таныту. Өмір бойы оқу: оқушы деңгейіне сәйкес өз бетімен тапсырмаларды орындау үшін тапсырманы орындау стратегиясын жоспарлайды. Орындаған тапсырмаға өзіндік рефлексия жасайды. Ынтымақтастық: әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру. Патриоттық және азаматтық позиция өз өңірінде таралған ағзалар түрлерін ажыратып, атауларын атай алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 0-7мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу. Алдыңғы білім Ашытқылар мен сүтқышқылы бактериялар қандай ортада тірішілік ете алады? «Анаэробты» дегенді қай ғалым енгізді? «Анаэробты» деген ұғым грек тілінен аударғанда қандай мағына береді? Лямблия мен лейшаниялар тіршілігі үшін қандай орта қажет? Сүт қышқылы бактериялары қандай ортада тіршілік етеді? Аяробты организмдер үшін өсімдіктердің маңызы неде? |
Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады. Оқушылар өткен сабақты еске түсіру сұрақтарны жауап береді |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 мин |
«Миға шабуыл» әдісі.Еріндерінді қатты қысып,мұрындарынды қолмен жабыңыз. Бірнеше уақыт (2-3 мин)тыныш күйде отырыңыз. 1. Өзіңізді қалай сезінесіз? Қандай сезімде болдыңыз, сипаттап беріңіз? 2. Бұл немен байланысты қалай ойлайсыз? 3. Қанша уақыт тыныс алмауға болады? 4 . Қалай тыныс аламыз?
Бейнекөрсетілім ұсынады, мұғалім түсіндірме жүргізеді |
Оқушылар өздеріне тәжірибе жасап, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
ҚБ мадақтау |
https://youtu.be/VnGUIamr2k4?si=Xx3Qsm57IFx7EEj7 https://youtu.be/FTE9n5q_RrM?si=DktU21wFkr6NVDls |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 мин |
Жұптық тапсырмалар Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырмалары беріледі.
|
• Өсімдіктердегі тыныс алу мен фотосинтез үдерісін салыстырады;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
ҚБ мадақтау Дескриптор
− тыныс алу үдерісін және фотосинтез үдерісін сипаттайды – 3 балл; |
оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Тапсырма: Төмендегі суретте оқушының өсімдіктің әр түрлі мүшелерінің тыныс алуын зерттеу үшін жүргізген тәжірибесі берілген.
(а) Тәжірибе нәтижесін сипаттаңыз. (b) Шырақтың сөніп қалу себебін түсіндіріңіз. |
• Өсімдіктердегі тыныс алуды зерделейді;
|
Дескриптор
− өсімдіктердің тыныс алуын зерттеу нәтижесін түсіндіреді – 2 балл; |
оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
https://youtu.be/FTE9n5q_RrM?si=Zw9b-38StKO7pkAV
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
10 мин |
«Жалған – ақиқат» әдісі. Келесі тұжырымдардың жалған – ақиқат екендігін анықтаныз.
|
Оқушыларға мәтін беріледі. Осы мәтінді оқи отырып шындық, жалған екенін белгілейді. |
ҚБ мадақтау Дескриптор: Жалпы 5балл Мәтінді мұқият оқып шын ақпартты анықтайды Мәтінді мұқият оқып жалған ақпаратты анықтайды Мәтіннен дұрыс ақпартты оқып береді. |
Мәтін, дәптер
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс 4 мин
|
«Шульманның үш көмекшісі» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
Өсімдіктердің тыныс алуына әртүрлі жағдайлардың әсері
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тыныс алуы мысалында.
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тыныс алуы мысалында.
|
Бөлім: |
«Тыныс алу» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тыныс алуы мысалында. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.4.3 - өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Өсімдіктердің тыныс алу ерекшеліктерін түсінеді. Тұқым мен өскіннің тыныс алуын біледі. |
|
Бағалау критерийі |
Өсімдіктердің тыныс алуы мен фотосинтез үдерісін салыстырады Өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеуге жүргізген тәжірибе нәтижесін түсіндіреді |
|
Құндылыққа баулу |
Сыйластық: оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмейді, өзгенің ойын соңына дейін тыңдайды. Мұғалім әркімнің пікірін тыңдап, өз ойын білдіреді. Академиялық шыншылдық: өзара бағалау мен өзіндік бағалауда шыншылдық таныту. Өмір бойы оқу: оқушы деңгейіне сәйкес өз бетімен тапсырмаларды орындау үшін тапсырманы орындау стратегиясын жоспарлайды. Орындаған тапсырмаға өзіндік рефлексия жасайды. Ынтымақтастық: әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру. Патриоттық және азаматтық позиция өз өңірінде таралған ағзалар түрлерін ажыратып, атауларын атай алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 0-7мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу. Алдыңғы білім Ашытқылар мен сүтқышқылы бактериялар қандай ортада тірішілік ете алады? «Анаэробты» дегенді қай ғалым енгізді? «Анаэробты» деген ұғым грек тілінен аударғанда қандай мағына береді? Лямблия мен лейшаниялар тіршілігі үшін қандай орта қажет? Сүт қышқылы бактериялары қандай ортада тіршілік етеді? Аяробты организмдер үшін өсімдіктердің маңызы неде? |
Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады. Оқушылар өткен сабақты еске түсіру сұрақтарны жауап береді |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 мин |
«Миға шабуыл» әдісі.Еріндерінді қатты қысып,мұрындарынды қолмен жабыңыз. Бірнеше уақыт (2-3 мин)тыныш күйде отырыңыз. 1. Өзіңізді қалай сезінесіз? Қандай сезімде болдыңыз, сипаттап беріңіз? 2. Бұл немен байланысты қалай ойлайсыз? 3. Қанша уақыт тыныс алмауға болады? 4 . Қалай тыныс аламыз?
Бейнекөрсетілім ұсынады, мұғалім түсіндірме жүргізеді |
Оқушылар өздеріне тәжірибе жасап, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
ҚБ мадақтау |
https://youtu.be/VnGUIamr2k4?si=Xx3Qsm57IFx7EEj7 https://youtu.be/FTE9n5q_RrM?si=DktU21wFkr6NVDls |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 мин |
Жұптық тапсырмалар Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырмалары беріледі.
|
• Өсімдіктердегі тыныс алу мен фотосинтез үдерісін салыстырады;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
ҚБ мадақтау Дескриптор
− тыныс алу үдерісін және фотосинтез үдерісін сипаттайды – 3 балл; |
оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 мин
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Тапсырма: Төмендегі суретте оқушының өсімдіктің әр түрлі мүшелерінің тыныс алуын зерттеу үшін жүргізген тәжірибесі берілген.
(а) Тәжірибе нәтижесін сипаттаңыз. (b) Шырақтың сөніп қалу себебін түсіндіріңіз. |
• Өсімдіктердегі тыныс алуды зерделейді;
|
Дескриптор
− өсімдіктердің тыныс алуын зерттеу нәтижесін түсіндіреді – 2 балл; |
оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
https://youtu.be/FTE9n5q_RrM?si=Zw9b-38StKO7pkAV
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
10 мин |
«Жалған – ақиқат» әдісі. Келесі тұжырымдардың жалған – ақиқат екендігін анықтаныз.
|
Оқушыларға мәтін беріледі. Осы мәтінді оқи отырып шындық, жалған екенін белгілейді. |
ҚБ мадақтау Дескриптор: Жалпы 5балл Мәтінді мұқият оқып шын ақпартты анықтайды Мәтінді мұқият оқып жалған ақпаратты анықтайды Мәтіннен дұрыс ақпартты оқып береді. |
Мәтін, дәптер
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс 4 мин
|
«Шульманның үш көмекшісі» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
Өсімдіктердің тыныс алуына әртүрлі жағдайлардың әсері
шағым қалдыра аласыз
















