|
|
|||||||
|
Бөлім: |
7.2В Тыныс алу |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тынысалуы мысалында № 7. Зертханалық жұмыс «Өсімдіктердің тынысалуын зерттеу». |
||||||
|
Оқу мақсаты: |
7.1.4.3 - өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||
|
Сабақтың кезеңі уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 2 мин 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал. «Сенің жүлдең» ойыны. Мақсаты: оқушылардың адамгершілік қабілеттерін дамыту, ұйымшылдыққа баулу. Топқа бөлу. «Қымыз» әдісі арқылы 3 топқа бөліну. 1 топ. 2 топ. 3 топ. Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі. ІІ. Өткен сабаққа шолу. Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында сұрақтар беріледі. «Жасуша» ойыны ойнатылады.
|
Оқушылар сабаққа дайындалады. Ұстаздармен амандасады. Оқушылар шеңбер бойында тұрып кез-келген медальды таңдап алады. Артында жасырылған сөзді оқып, сол сөзге тән оқушыны құшақтап, не себепті таңдағанын айтып, медальді мойнына іледі. Ішіне құндылықтар сөздері жазылған. Мысалы, жомарттық, батылдық, сұлулық және т.б.с.с Оқушылар қымыз кеселерін таңдау арқылы топқа бөлініп отырады. Оқушылар бағалау парақтарын алады. Оқушылар презентацияда берілген квест сұрақтарын шешеді. |
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау |
Медальдар
Топқа бөлу парақшалары
Бағалау парақтары |
|||
|
Сабақтың ортасы 30 мин (15 мин)
|
«Көремін,көрсете аламын» әдісі арқылы видео көреді. Мұғалім: Бейне көрсетілім не туралы? Бейне көрсетілімнің мақсаты қандай? Бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар? Қадам
1. «Arloopa 3D» платформасы арқылы өсімдіктердің тыыныс алу процесін зерттеңдер?
2. «Дәлелдеймін, дәріптеймін» әдісі арқылы Тыныс алу барысын да бөлінетін көмірқышқыл газын анықтаңдар? . Не себепті әк суы лайланады деп ойлайсыңдар? Дәлелдеңіздер?
|
Оқушылар бейне көрсетілімді мұқият көреді, тақырыпты болжайды. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар топпен жұмыс орындайды. 1. Оқушылар 3 Д арқылы өсімдіктердің тыныс алу процесін зерттейді 2. топ мәтінді пайдалана отырыптыныс алу барысын да бөлінетін көмірқышқыл газын анықтайды. Не себепті әк суы лайлануын зерттейді3. Оқушылар өсімдіктер мен жануарлардың тыныс алу үдерістерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырады. Постерге жазып түсіндіреді. |
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады
Жалпы балл – 3 |
Бейнематериал
Ұялы телефон
Тәжірибе ыдыстары
постер |
|||
|
Жеке жұмыс (10 мин)
|
Зертханалық жұмыс №7 Мақсаты: Өсімдіктердің тыныс алуын зерттеу Жұмыс барысы Өсімдіктің тыныс алуын зерттеуде әк суының лайлану себебін анықтау. Оқулықтарының 224 бетін ашыңдар?
|
Оқулықтарының 224 бетіндегі берілген зерханалық жұмыстағы кестені толтырады Оқушылар зертханалық жұмыс жасайды. Әр топтан жекелей шығып зертханалықтың тәжірибесін жасайды. Дәптерлеріне кесте түрінде және қорытындысын жазып отырады. . Қорытынды. Зерттеу нәтижесі бойынша өсімдіктер мен тұқымның тыныс алатынына көз жеткіздік. Өсімдіктер тыныс алу кезінде оттекті сіңіреді, көмірқышқыл газын бөледі. Тыныс алу үздіксіз жүретін процесс. |
Дескрипторлар:
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады Жалпы балл – 4 |
Оқулық 224 бет жұмыс дәптерлері Презентация
|
|||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Бекіту. «Едукаплей» ойыны ойнатылады. Өте жылдамдықта сұрақтарға жауап берейік? Дайын болайық? Егер дұрыс жауап бере алмай қалсаңдар бақамыз суға батып кетеді. Ал бақамызды суға түсірмей сұрақтарға мұқият болайық?! |
Оқушылар онлайн платформада тест сұрақтарын орындайды
|
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады
Жалпы балл – әр сұрақ 1 балл |
Ойынға сілтеме https://www.educaplay.com/learning-resources/21658607-learning_resource.html |
|||
|
Кері байланыс 2 мин |
«Смайлик» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін тақтада смаиликтің бірін басу арқылы білдіреді.
Үйге
тапсырма:
Өсімдіктер мен жануарлардағы тыныс алуды зерттеу
|
Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін смайликтерді басу арқылы арқылы білдіреді |
«Микроскоп» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау
|
Презентация |
|||
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тынысалуы
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тынысалуы
|
|
|||||||
|
Бөлім: |
7.2В Тыныс алу |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тынысалуы мысалында № 7. Зертханалық жұмыс «Өсімдіктердің тынысалуын зерттеу». |
||||||
|
Оқу мақсаты: |
7.1.4.3 - өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||
|
Сабақтың кезеңі уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 2 мин 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал. «Сенің жүлдең» ойыны. Мақсаты: оқушылардың адамгершілік қабілеттерін дамыту, ұйымшылдыққа баулу. Топқа бөлу. «Қымыз» әдісі арқылы 3 топқа бөліну. 1 топ. 2 топ. 3 топ. Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі. ІІ. Өткен сабаққа шолу. Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында сұрақтар беріледі. «Жасуша» ойыны ойнатылады.
|
Оқушылар сабаққа дайындалады. Ұстаздармен амандасады. Оқушылар шеңбер бойында тұрып кез-келген медальды таңдап алады. Артында жасырылған сөзді оқып, сол сөзге тән оқушыны құшақтап, не себепті таңдағанын айтып, медальді мойнына іледі. Ішіне құндылықтар сөздері жазылған. Мысалы, жомарттық, батылдық, сұлулық және т.б.с.с Оқушылар қымыз кеселерін таңдау арқылы топқа бөлініп отырады. Оқушылар бағалау парақтарын алады. Оқушылар презентацияда берілген квест сұрақтарын шешеді. |
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау |
Медальдар
Топқа бөлу парақшалары
Бағалау парақтары |
|||
|
Сабақтың ортасы 30 мин (15 мин)
|
«Көремін,көрсете аламын» әдісі арқылы видео көреді. Мұғалім: Бейне көрсетілім не туралы? Бейне көрсетілімнің мақсаты қандай? Бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар? Қадам
1. «Arloopa 3D» платформасы арқылы өсімдіктердің тыыныс алу процесін зерттеңдер?
2. «Дәлелдеймін, дәріптеймін» әдісі арқылы Тыныс алу барысын да бөлінетін көмірқышқыл газын анықтаңдар? . Не себепті әк суы лайланады деп ойлайсыңдар? Дәлелдеңіздер?
|
Оқушылар бейне көрсетілімді мұқият көреді, тақырыпты болжайды. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар топпен жұмыс орындайды. 1. Оқушылар 3 Д арқылы өсімдіктердің тыныс алу процесін зерттейді 2. топ мәтінді пайдалана отырыптыныс алу барысын да бөлінетін көмірқышқыл газын анықтайды. Не себепті әк суы лайлануын зерттейді3. Оқушылар өсімдіктер мен жануарлардың тыныс алу үдерістерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырады. Постерге жазып түсіндіреді. |
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады
Жалпы балл – 3 |
Бейнематериал
Ұялы телефон
Тәжірибе ыдыстары
постер |
|||
|
Жеке жұмыс (10 мин)
|
Зертханалық жұмыс №7 Мақсаты: Өсімдіктердің тыныс алуын зерттеу Жұмыс барысы Өсімдіктің тыныс алуын зерттеуде әк суының лайлану себебін анықтау. Оқулықтарының 224 бетін ашыңдар?
|
Оқулықтарының 224 бетіндегі берілген зерханалық жұмыстағы кестені толтырады Оқушылар зертханалық жұмыс жасайды. Әр топтан жекелей шығып зертханалықтың тәжірибесін жасайды. Дәптерлеріне кесте түрінде және қорытындысын жазып отырады. . Қорытынды. Зерттеу нәтижесі бойынша өсімдіктер мен тұқымның тыныс алатынына көз жеткіздік. Өсімдіктер тыныс алу кезінде оттекті сіңіреді, көмірқышқыл газын бөледі. Тыныс алу үздіксіз жүретін процесс. |
Дескрипторлар:
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады Жалпы балл – 4 |
Оқулық 224 бет жұмыс дәптерлері Презентация
|
|||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Бекіту. «Едукаплей» ойыны ойнатылады. Өте жылдамдықта сұрақтарға жауап берейік? Дайын болайық? Егер дұрыс жауап бере алмай қалсаңдар бақамыз суға батып кетеді. Ал бақамызды суға түсірмей сұрақтарға мұқият болайық?! |
Оқушылар онлайн платформада тест сұрақтарын орындайды
|
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады
Жалпы балл – әр сұрақ 1 балл |
Ойынға сілтеме https://www.educaplay.com/learning-resources/21658607-learning_resource.html |
|||
|
Кері байланыс 2 мин |
«Смайлик» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін тақтада смаиликтің бірін басу арқылы білдіреді.
Үйге
тапсырма:
Өсімдіктер мен жануарлардағы тыныс алуды зерттеу
|
Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін смайликтерді басу арқылы арқылы білдіреді |
«Микроскоп» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау
|
Презентация |
|||
![]()
шағым қалдыра аласыз


















