Материалдар / Өсімдіктермен жалпы танысу тарауы бойынша. ОМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өсімдіктермен жалпы танысу тарауы бойынша. ОМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктермен жалпы танысу тарауы бойынша. ОМЖ Тізбектелген сабақтар топтамасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
424
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Биология пәнінен тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары

Сынып 6, пәні: Биология

Тарау аты: Өсімдіктеpмен жалпы танысу

Жалпы мақсат: Тараудағы тақырыптарға бағдарламаның жеті модуль идеясын ықпалдастыра отырып, өсімдіктердің тіршілік формалаp мен гүлді өсімдіктердің мүшелерін, өсімдіктердің тіршілік жағдайларын, өсімдіктерге әсер ететін негізгі экологиялық факторларын сыни тұрғыдан ойлай алатын, өзіндік пікірі қалыптасқан, өзіндік дәлел- уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді тұлғаны дамыту.



Сабақтың тақырыбы

Оқытудың негізгі мақсаттары

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Оқытудың нәтижелері

Бағалау, оқу үшін бағалау

Барлығын қосқанда

Негізгі ресурстар

1/2

7.09.

2017ж

Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер.

-мәдени және жабайы өсімдіктер туралы мәліметтерді есте сақтау, бір жылдық және көп жылдық,дәрілік өсімдіктердің

құрылысының ерекшелігі мен түрлеріне, қызметінің маңыздылығына тоқталу


-мәдени және жабайы өсімдіктердің құрылысымен танысу және дәрілік өсімдіктерден дәрі дайындау тәсілін ұғыну



-жаңа терминдік сөздерді пайдаланып, мәдени, дәрілік, әсемдік өсімдіктерінің адам үшін маңыздылығына байланысты, күнделікті өмірде қолдану.


«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі»

Венн диаграммасы

«Суреттер»



«Ойлан, жұптас, талқыла»


«Ауада жазу»


«Белгі бойынша іздеу»


«Сынақтан өткізу»

«Бес саусақ»

Барлығы: Мәдени және жабайы өсімдіктер туралы мәліметтерді есте сақтау, бір жылдық және көп жылдық,дәрілік өсімдіктердің

құрылысының ерекшелігі мен түрлеріне, қызметінің маңыздылығына тоқталады


Көпшілігі: Мәдени және жабайы өсімдіктердің құрылысымен танысу және дәрілік өсімдіктерден дәрі дайындау тәсілін ұғынады.


Кейбіреулері: жаңа терминдік сөздерді пайдаланып, мәдени, дәрілік, әсемдік өсімдіктерінің адам үшін маңыздылығына байланысты, күнделікті өмірде қолданады.


Оқушылардың сабақ мақсатынан шыққан критерийлерін ,дискрипторлар бойынша бағаланады.


Бағалау парағы арқылы бағалайды

Өзін-өзі бағалайды




«Смайликтер» арқылы



Топтық кері байланыс арқылы


«А»:

Жаңа терминдік сөздерді пайдаланып, мәдени, дәрілік, әсемдік өсімдіктерінің адам үшін маңыздылығына байланысты, күнделікті өмірде қолданады.

«В»:

Мәдени және жабайы өсімдіктердің құрылысымен танысу және дәрілік өсімдіктерден дәрі дайындау тәсілін ұғынады.


«С»:

Мәдени және жабайы өсімдіктер туралы мәліметтерді есте сақтау, бір жылдық және көп жылдық,дәрілік өсімдіктердің

құрылысының ерекшелігі мен түрлеріне, қызметінің маңыздылығына тоқталады

Оқулық


Интербелсенді тақта


«Алтын ереже»


Үлестірмелі қағаздар,


суреттер,


интернет материалдары


Флипчарт


Маркерлер


А4қағаздар


Стикерлер

2/3

12.09.

2017ж

Өсімдіктердің белгілері. Гүлді өсімдіктер. Гүлді өсімдіктердің мүшелері.

-өсімдіктердің белгілері мен гүлді өсімдіктердің мүшелерінің негізгі қасиеттері мен құрылым бірлігін сипаттау.


-гүлді өсімдіктердің мүшелерінің құрылысының ерекшелігін салыстыру және маңыздылығын түсіну.


-өсімдіктердің белгілері мен гүлді өсімдіктердің құрылымын талдаудағы тапсырмалар бойынша өзін және сыныптастарын бағалап, тақырыпты меңгергенін айқындау. Зерттеу барысында танымдық қабілеттеріне баға беру.




«Өpмекшінің тoры»

 «Өкіл» стратегиясы»

«Түртіп алу»

«Бірін бірі оқыту»


«Серпілген сауал»


« Сөйлемді аяқта»


Барлығы: Өсімдіктердің белгілері мен гүлді өсімдіктердің мүшелерінің негізгі қасиеттері мен құрылым бірлігін сипаттайды.


Көпшілігі:

Гүлді өсімдіктердің мүшелерінің құрылысының ерекшелігін салыстыру және маңыздылығын түсінеді.


Кейбіреулері: Өсімдіктердің белгілері мен гүлді өсімдіктердің құрылымын талдаудағы тапсырмалар бойынша өзін және сыныптастарын бағалап, тақырыпты меңгергенін айқындау. Зерттеу барысында танымдық қабілеттеріне баға береді.



Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.


Жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

«Смайликтер»


Талқылауға қатысуы, көз-қарас білдіруі, топпен жұмыстағы үлесі бағаланады




Жақсы сұрақ негіздері

«А»:

Өсімдіктердің белгілері мен гүлді өсімдіктердің құрылымын талдаудағы тапсырмалар бойынша өзін және сыныптастарын бағалап, тақырыпты меңгергенін айқындау. Зерттеу барысында танымдық қабілеттеріне баға береді.


«В»:

Гүлді өсімдіктердің мүшелерінің құрылысының ерекшелігін салыстыру және маңыздылығын түсінеді.


«С»:

Өсімдіктердің белгілері мен гүлді өсімдіктердің мүшелерінің негізгі қасиеттері мен құрылым бірлігін сипаттайды.

Интербелсенді тақта


Хрустальдар


Интернет материалдары


Кеспе қағаздар


Қалпақтар


Флипчарт


Маркерлер


А4қағаздар


Стикерлер

3/4

14.09.

2017ж

Өсімдіктердің тіршілік жағдайлары, оларға әсер ететін негізгі экологиялық факторлар.

-өсімдіктердің тіршілік жағдайлары мен оларға әсер ететін негізгі экологиялық факторларымен танысып, жасушадағы мағызды рөлін білу, түсіну. сипаттама беру.


-өсімдіктердің тіршілік жағдайларын қоршаған ортадағы экологиялық факторларды анықтау,тіршілік әрекетіне қарай қолдану.



- өсімдіктердің тіршілік жағдайлары мен әсер етуші факторлардың ерекшеліктерін салыстырып, түрлерін ажыратып айқындау.


«Ойлан бірік. Бөліc»


Топпен жұмыс

«Ақылды алты қалпақ»

Рефлексия

Диалогтік оқыту


«Адасқан әріптер»


«Сәйкестендіру тесті»


Барлығы: Өсімдіктердің тіршілік жағдайлары мен оларға әсер ететін негізгі экологиялық факторларымен танысып, жасушадағы мағызды рөлін білу, түсіну. сипаттама береді.


Көпшілігі:

Өсімдіктердің тіршілік жағдайларын қоршаған ортадағы экологиялық факторларды анықтау,тіршілік әрекетіне қарай қолданады.


Кейбіреулері: Өсімдіктердің тіршілік жағдайлары мен әсер етуші факторлардың ерекшеліктерін салыстырып, түрлерін ажыратып айқындайды.

«Смайликтер»


«Қол сигналы»

техникасы


Критериалды бағалау.


Бағалау парақшасы.

Барлық топ бірін-бірі және өзін-өзі бағал-ауға қатысады



«А»:

Жасушаның құрам бөліктерінің, тіршілік әркеттерін салыстырып, түрлерін ажыратып айқындайды


«В»:

Қоршаған ортадағы жасуша құрылымын анықтайды,тіршілік әрекетіне қарай қолданады.


«С»:

Жасуша органоидтарының қызметімен танысып, жасушадағы мағызды рөлін біледі, түсінеді, сипаттама береді.

Оқулық


Алмаз тастар


Интербелсенді тақта


Қалпақтар


Суреттер


Интернет материалдар


кеспе қағаздар


дидактикалық материалдар


АКТ(ИТ,камера,компьютер


4/6

19.09.

2017ж

Ұлғайтқыш құралдар: микроскоп, ұлғайтқыш әйнек. Ұлғайтқыш құралдарды қолдану тәсілдері.

-ұлғайтқыш құралдардың ашылу тарихының маңызын түсіне отырып есте сақтау,

құрылысының ерекшелігін және түрлеріне, қызметін анықтап білімдерін күнделікті өмірде қолдану.


-микроскоптың құрылысымен танысу және препараттар дайындау тәсілін талдау және салыстыру




-жаңа терминдік сөздерді пайдаланып, ұлғайтқыш құралдарының адам үшін маңыздылығына байланысты,

сыни тұрғыдан орындалатын тапсырмалар бойынша критерийлерді құра отырып, өзара бағалауға дағдылану.

«Ыстық орындық»


«Үш қадамдақ сұхбат»


«Арқамен артқа» стратегиясы»


«Сюжеттік кесте»



Кері байланыс «Бутерброд»



Барлығы:

Ұлғайтқыш құралдардың ашылу тарихының маңызын түсіне отырып есте сақтау,

құрылысының ерекшелігін және түрлеріне, қызметін анықтап білімдерін күнделікті өмірде қолданады.


Көпшілігі: Микроскоптың құрылысымен танысу және препараттар дайындау тәсілін талдау және салыстырады.





Кейбіреулері: Жаңа терминдік сөздерді пайдаланып, ұлғайтқыш құралдарының адам үшін маңыздылығына байланысты,

сыни тұрғыдан орындалатын тапсырмалар бойынша критерийлерді құра отырып, өзара бағалауға дағдыланады.

Барлық топ бірін-бірі және өзін-өзі бағал-ауға қатысады


Талқылауға қатысуы, көз-қарас білдіруі, топпен жұм-ыстағы үлесі бағаланады

Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағалау



  Қол белгілерімен бағаланады


Ауызша мадақтау


Бір сөйлеммен түйіндеу


«А»:

Жаңа терминдік сөздерді пайдаланып, ұлғайтқыш құралдарының адам үшін маңыздылығына байланысты,

сыни тұрғыдан орындалатын тапсырмалар бойынша критерийлерді құра отырып, өзара бағалауға дағдыланады.


«В»: Микроскоптың құрылысымен танысу және препараттар дайындау тәсілін талдау және салыстырады.



«С»:

Ұлғайтқыш құралдардың ашылу тарихының маңызын түсіне отырып есте сақтау,

құрылысының ерекшелігін және түрлеріне, қызметін анықтап білімдерін күнделікті өмірде қолданады.


Интербелсенді тақта


Ұлғайтқыш құралдар суреті


Кеспе қағаздар


Интернет материалдары



Флипчарт


Маркерлер


А4қағаздар


Стикерлер





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!