Сабақтың тақырыбы:
Өсімдіктердің өсуі мен дамуына
жарықтың әсері.
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Айтбаева
Н.Е.
Күні:24.01.18ж
|
СЫНЫП: 7 «А»
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
7.1.6.2 - жарықтың өсімдіктердің дамуына әсерін
түсіндіру;
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген
қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер
мен дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді.
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында
тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
|
Тілдік құзіреттілік
|
Ағылшын тілінде терминдермен жұмыс жүргізе
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру,эксперимент жүргізу,
ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Химия, Физика,География
|
Алдыңғы оқу
|
Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер
тіршілігіндегі маңызы. Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері (тропизмдер,
таксистер, өсу қозғалыстары).
|
Сабақтың жоспары:
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы :
|
Қажетті
құрал-жабдықтар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
|
Оқушылармен амандасып,
түгендейді.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызып, назарын сабаққа
аударамын.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Әр оқушы өз есімінің бас әріпі
бойынша жеміс-жидектердің атын айтады.
Мәселен, Арай-алма,
Мадина-малина
т.с.с.
|
Кітап,дәптер
|
Үй тапсырмасы
12
минут
|
-
тапсырма:«Бағбаншы бақшасы»
.Әр түрлі жемістердің суреттері
арқылы сұрақтарға жауап береді.
-
тапсырма: «Біздің
экспериментаторлар».
1)
«Термотропизм»
2)
«Пластидтердің таксистік
қозғалу реакциясы»
3)
«Гидрогельді қолдан
жасау»
|
Жеміс-жидектердің суреттері бар
таратпа қағаздар
Майшам,құты, оттық,өсімдік жапырағы,балаларға
арналған синтетикалық жөргек.
|
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
«Еркін талқылау
әдісі»Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады. Жаңа теримин сөздермен
танысып,ағылшын тіліндегі баламаларын дәптерге жазып
алады.
Photoperiodism-фотопериодизм
Vegetative-өсімтал
мүшелері
Dark-қараңғы
Movement-қозғалыс
Stamens-аталық
Carpels-аналық
«Greenhouse»
стратегиясы. Оқушылар қаңтар,ақпан,наурыз
айларында отырғызуға болатын өскіндерге жоба жасап,
талқылайды.
|
Оқулық,дәптер.
|
Сергіту сәті
2 минут
|
«Атомдар мен
молекуллар»әдісі.
Мұғалім «атомдар» деген кезде
ойыншылар жеке дара жүреді де, «молекулалар, бесеуден» немесе
«молекулалар, үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан тез арада
топтасады.
|
|
Бекіту
10 минут
|
Қолдану
«Зертханалық
кабинет» Жеміс-жидек арқылы
тегін жарык жасау әдістерін
қарастырамын.
Талдау
«Сен білесің
бе?»
Бөлме өсімдіктерінің тез
өсуіне қолайлы жағдай жасау. Сондай-ақ, тұрмыстық қалдықтарды
жарық жинаушы обьектсі ретінде қолдануға болатыны туралы бағдар
жасау.
|
|
Бағалау
3 минут
Үйге тапсырма
|
Бағалау
межесі
|
қағаздар
|
7.1.6.2 Өсімдіктердің өсуі мен
дамуына жарықтың әсері.
|
|
Кері байланыс
|
Келесі сабаққа ұсыныс жазады.
|