Жайгараева Гулимхан
Куаналиевна
Тарих пәні
мұғалімі
№147
гимназия
Абылайхан
№20
Gulim.68mail.ru
Эссе
Елбасымыз Н.А. Назарбаев
«Дамыған, бәсекеге қабілетті мемлекет болу үшін, біз жоғары білімді
ұлт болуымыз керек»
– деп атап көрсеткеніндей,
өскелең ұрпақтың функционалдық сауаттылығын арттыру жолында қызмет
ету ұстаздың басты парызы .
Заман талабына сай оқушыны
білім алуға ынталандыру мұғалімнен үлкен жауапкершілікті талап
етеді. Дамудың шегі болмайды,сондықтанда мұғалім кәсіби біліктілігі
мен шеберлігін үнемі дамытып отырғаны жөн.
Жаңартылған білім
бағдарламасының курысын оқудағы мақсатым кәсіби шебелгігімді
арттырып ,белсенді оқу әдістері арқылы оқушылардың бірлесе оқуына
мүмкіндік беретін орта құруды назарда
ұстадым.
Сабақтың алғашқы күнінен
бастап ынтымақтастық саясаты аясында белсенді оқу әдіс тәсілдерін
меңгердім.Жеке ,топтық, жұптық тапсырмаларды әріптестеріміз бен
бірлесе орындай отырып барлық оқушыны сабаққа жұмылдыру нәтижесінде
коммуникативтік қарым – қатынасты жүзеге асырды .Топпен бірлесіп
жұмыс жасау -жаңа пікір мен ойды саралап ,тыңдай білуге
функционалды сауаттылықты, сенімділік пен сабырлылық дағдысын
қалыптастыруын түсіндік.Сабақтың өту барысында тренердің жетекшілік
етуімен әрбір әдісті теориямен түсіндіріп ,тәжірибе жасай отырып
кері байланыс жасау арқылы жаңа технологияны өмірге ендіру
құзіреттілігіне ие болдық. Курстың барысында
бағдарламадағы жаңа технологияны қолданыу ; бірлескен оқу ,
модельдеу ,бағалау жүйесі ,бағалаудың тиімді стратегиясы бірінші
кезеңінде : оқу -үйрену; екінші кезеңі: меңгеру; үшінші кезеңде :
өмірде қолдану ; төртінші кезеңде : дамыту барысында қамтылып
жүргізілді.
Жаңартылған білім
бағдарламасының курысы ; заман талабына сай бәсекеге қабілетті
,жаңашылдыққа бейім оқушы тұлғасын үйлестіретін жаңа тұрпатты
педогогты қалыптастырады.