ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ-ӘРЕКЕТІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ
Күні:22.01.16.
«Балдырған»–тобы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімдер: Экология
Тақырыбы: «Отан» туралы әңгімелеу
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Жылыулық шеңбері «Солдат болам мен ертең» деген әнді айту Гүлдей жайнап, Күндей жайнап, Мен ержетіп толамын. Әжем айтқан дәу жігіт боп, Ағалардай боламын. |
Балалар қимыл қозғалыс арқылы орындайды. |
|
Ұйымдастыру- Іздестіру |
-Ал балалар, шекарасының суретіне көңіл аударады. Тәрбиеші шекарашылар туралы әңгімелеседі.Шекарашылар шекараны қорғап, шекара бұзушыны ұстайды. Олар биікке шығып, айналаны жіті бақылап тұрады. Оларға ақылды, жауды танитын ит көмектеседі. Ит шекарашының нағыз досы.
«Жер, су, ауа» ойыны. |
Балалар ойнады. |
|
Рефлексивті –түзетушілік |
Сергіту сәті Бала, бала , балақан! Қане, қайсы, алақан? Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнайт. Топ-топ, топ-топ басайық, Жалаудан күн жасайық! Жаса, жаса алтын күн, Жаса, жаса жарқын күн! |
Балалар қимыл-қозғалыспен орындайды. |
Мақсаты: Балаларды ойлау сөйлеге деген ынтасын арттыру.
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: Отан туралы әңгімелеу
Қандай түсініктерді игерді: Отан туралы
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: татулық,достық т.б.


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"ОТАН" туралы əңгімелесу
"ОТАН" туралы əңгімелесу
ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ-ӘРЕКЕТІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ
Күні:22.01.16.
«Балдырған»–тобы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімдер: Экология
Тақырыбы: «Отан» туралы әңгімелеу
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Жылыулық шеңбері «Солдат болам мен ертең» деген әнді айту Гүлдей жайнап, Күндей жайнап, Мен ержетіп толамын. Әжем айтқан дәу жігіт боп, Ағалардай боламын. |
Балалар қимыл қозғалыс арқылы орындайды. |
|
Ұйымдастыру- Іздестіру |
-Ал балалар, шекарасының суретіне көңіл аударады. Тәрбиеші шекарашылар туралы әңгімелеседі.Шекарашылар шекараны қорғап, шекара бұзушыны ұстайды. Олар биікке шығып, айналаны жіті бақылап тұрады. Оларға ақылды, жауды танитын ит көмектеседі. Ит шекарашының нағыз досы.
«Жер, су, ауа» ойыны. |
Балалар ойнады. |
|
Рефлексивті –түзетушілік |
Сергіту сәті Бала, бала , балақан! Қане, қайсы, алақан? Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнайт. Топ-топ, топ-топ басайық, Жалаудан күн жасайық! Жаса, жаса алтын күн, Жаса, жаса жарқын күн! |
Балалар қимыл-қозғалыспен орындайды. |
Мақсаты: Балаларды ойлау сөйлеге деген ынтасын арттыру.
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: Отан туралы әңгімелеу
Қандай түсініктерді игерді: Отан туралы
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: татулық,достық т.б.


шағым қалдыра аласыз













