"Отан үшін от кешкендер"

Тақырып бойынша 20 материал табылды

"Отан үшін от кешкендер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы – «Отан үшін от кешкендер», мақсаты – мәтіннің негізгі ойын дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы анықтау және оқшау сөздерді түсініп, қолдану. Қысқаша мазмұны: Сабақ Жеңіс күні, Ұлы Отан соғысы батырлары мен тыл еңбегі жайлы әңгімелеуден басталады. Тыңдалым тапсырмасында оқушылар мәтінді тыңдап, тақырып қойып, негізгі ойды табады. Топтық жұмыстар: Мәтіннен қаратпа, қыстырма, одағай сөздерді табу. Мәтінге тыныс белгілерін қою. Оқшау сөздерді қолданып, шағын эссе жазу. Сабақ соңында «Бір айналым сөйлесу» әдісімен қорытынды жасалады. Үй тапсырмасы – ардақты азаматтар туралы мәлімет жинап, оқшау сөздерді қолданып жазу.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім: ЖЕҢІС КҮНІ. ҰЛЫ ЕРЛІККЕ ТАҒЗЫМ

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Отан үшін от кешкендер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.4.1. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.

7.4.4.5. Оқшау сөзердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін тақырыбындағы негізгі ойды анықтауға талаптанады, оқшау сөздерді қатыстырып, сөйлем құрады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннің тақырыбын, идеясын түсінеді.

Мәтіннен оқшау сөздерді табады.

Кейбір оқушылар орындайды: Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды, оқшау сөздердің қызметін түсінеді, ажырата біледі.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту

  • Соғыс дегенде, ең алдымен, көз алдымызға не елестейді?

Суреттерге назар аударыңдар.

- Батыр ата-апаларымыз ел үшін, жер үшін, Ұлы Жеңіс үшін қалай соғысты?

3. Тылдағы қариялар, әйелдер мен балалар қалай еңбек етті?

4. Қалай ойлайсыңдар, сол кездегі балаларда балалық шақ болды ма?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.



Суреттерге назар аударып, сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар өз көзқарастарын танытады, сабақ тақырыбын анықтайды.




Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


ҚБ








ҚБ


7-сынып қазақ тілі







Сабақтың ортасы








ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. Жеке жұмыс

Мәтінді мұқият тыңдап, тақырып қойыңыз. Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсеріңізбен бөлісіңіз. Негізгі ойды анықтаңыз.

Дескриптор:

  • мәтінді мұқият тыңдайды;

  • оған тақырып қояды;

  • сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады;

  • өз әсерімен бөліседі;

  • негізгі ойды анықтайды.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

2-тапсырма Топтық жұмыс

І топ. Мәтіннен оқшау сөздерді тауып,жазыңыздар.


Қаратпа сөз

Қыстырма сөз

Одағай




Дескриптор:

  • Мәтіннен оқшау сөздерді таба алады

ҚБ

ІІ топ. Мәтінді мұқият оқып, тыныс белгілерін қойып шығу.

Дескриптор

  • сөйлемдерді ажыратады;

  • сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс

  • белгілерін қояды.

ҚБ

ІІІ топ. Оқшау сөздерді қатыстырып, тақырыпқа байланысты шағын эссе жазу.

Дескриптор:

- Эссе құрылымын сақтап жазады (кіріспе, негізгі бөлім

қорытынды);

- мәтінді біртұтас мазмұнға сәйкес құрады;

- оқшау сөздерді орынды қолданады.

ҚБ«Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі


Мәтінді мұқият тыңдап, тақырып қойыңыз. Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсеріңізбен бөлісіңіз. Негізгі ойды анықтаңыз.















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.






Грамматикалық тапсырма орындайды.


Мәтіннен оқшау сөздерді таба алады.

сөйлемдерді ажыратады;

сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс

белгілерін қояды.

- Эссе құрылымын сақтап жазады (кіріспе, негізгі бөлім

қорытынды);

- мәтінді біртұтас мазмұнға сәйкес құрады;

- оқшау сөздерді орынды қолданады.

















ҚБ










ҚБ




ҚБ

















(emirb.org/respublikanskij-konkurs)
















Сабақтың

соңы




Қорытындылау: Жеке жұмыс

«Бір айналым сөйлесу» әдісі. Бүгінгі өтілген тақырып бойынша өз ойларыңды бір сөйлеммен жеткізіңдер.

Үйге тапсырма: «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы газет- журналдар мен ғаламторды пайдаланып, еліміз үшін жан аямаған ардақты азаматтар туралы мәлімет жинау. Оқшау сөздерді кірістіріп, бірнеше сөйлем жазу.

Рефлекция: «Кеме желкені»







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.08.2025
89
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі