Отанды қорғау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Отанды қорғау

Материал туралы қысқаша түсінік
патриоттық тәрбие
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қалыптастырушы бағалау нәтижесі бойынша бақылау парағы ( сауат ашу)

Мұғалім: Малбагарова А.С Кезеңі: І тоқсан

Сынып: 1 «Б»

Білім алушының аты-жөні

Оқу мақсаттары

1.1.1.1* тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну

1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау

1.1.3.1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау

1.1.4.1* мәтіннің мазмұнын тақырыбы/иллюстрация бойынша болжау


1.1.5.1 түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу

1.1.6.1* сөйлеу барысында сипаттау/салыстыруға қажетті сөздерді, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті қолдану)

1.1.7.1 тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды

1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

1

Акангалиева Ақниет










2

Асенғазы Айым










3

Болат Амина










4

Галиаскаров Алмат










5

Ерланов Ертуған










6

Кәдірбек Мағауәли










7

ҚыдырғалиЕрали










8

Құрмантай Амина










9

Қабденова Аружан










10

Қанатова Кәусар










11

Мұрат Сабина










12

Мұрат Мансұр










13

Мұратбек Нұрали










14

Саматұлы Қуаныш










15

Сандыбатова Айзере










16

Серік Рахым










17

Серикжанова Айлин










18

Сенбек Кәусар










Қалыптастырушы бағалау нәтижесі бойынша бақылау парағы ( математика)

Мұғалім: Малбагарова А.С Кезеңі: І тоқсан

Сынып: 1 «Б»

Білім алушының аты-жөні

Оқу мақсаттары

1.1.1.1 санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну;

1.1.1.2 бір таңбалы сандарды сандарды оқу, жазу және салыстыру

1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау


1.3.2.5 заттардың кеңістікте орналасуын (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында) анықтау


1.3.2.4 геометриялық фигуралар арасындағы негізгі қатынастарды анықтау (үлкен-кіші, жоғары-төмен, кең-тар, жуан-жіңішке, қалың-жұқа)


1.1.2.1 қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсіну


1.4.3.1** 10-ға дейінгі сандар тізбегін және кері ретпен сандардың тізбегін құрастыру


1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б) көрсету және сан сәулесінде көрсету

1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын, сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану

1

Акангалиева Ақниет










2

Асенғазы Айым










3

Болат Амина










4

Галиаскаров Алмат










5

Ерланов Ертуған










6

Кәдірбек Мағауәли










7

ҚыдырғалиЕрали










8

Құрмантай Амина










9

Қабденова Аружан










10

Қанатова Кәусар










11

Мұрат Сабина










12

Мұрат Мансұр










13

Мұратбек Нұрали










14

Саматұлы Қуаныш










15

Сандыбатова Айзере










16

Серік Рахым










17

Серикжанова Айлин










18

Сенбек Кәусар










Қалыптастырушы бағалау нәтижесі бойынша бақылау парағы (дүниетану )

Мұғалім: Малбагарова А.С Кезеңі: І тоқсан

Сынып: 1 «Б»

Білім алушының аты-жөні

Оқу мақсаттары


1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау


1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау

1.1.2.4 күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру

1.1.2.5 тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану

1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру

1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру

1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау

1.1.4.4 жолда жүру тәртібін, жаяу жүргіншілердің қозғалысын реттейтін жол белігілерінің мәнін түсіндіру

1.1.4.5.үй мен мектеп арасындағы қауіпсіз маршрут жоспарын құрастыру

1.1.2.2 мектептегі функционалдық аймақтардың орналасқан жерін анықтау

1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру

1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру

1

Акангалиева Ақниет










2

Асенғазы Айым










3

Болат Амина










4

Галиаскаров Алмат










5

Ерланов Ертуған










6

Кәдірбек Мағауәли










7

ҚыдырғалиЕрали










8

Құрмантай Амина










9

Қабденова Аружан










10

Қанатова Кәусар










11

Мұрат Сабина










12

Мұрат Мансұр










13

Мұратбек Нұрали










14

Саматұлы Қуаныш










15

Сандыбатова Айзере










16

Серік Рахым










17

Серикжанова Айлин










18

Сенбек Кәусар










Қалыптастырушы бағалау нәтижесі бойынша бақылау парағы (жаратылыстану)

Мұғалім: Малбагарова А.С Кезеңі: І тоқсан

Сынып: 1 «Б»

Білім алушының аты-жөні

Оқу мақсаттары

1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру


1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру

1.2.1.1 өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын және олардың тіршілік формаларын анықтау;

1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;


1.2.1.2 өсімдіктер

дің негізгі бөліктерін ажырату;


1.2.1.3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату;

1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;


1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;

1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;


1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасау жолдарын сипаттау

1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру


1.2.2.1.жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

1.2.2.2. жабайы және үй жануарларын ажырату

1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу

1

Акангалиева Ақниет










2

Асенғазы Айым










3

Болат Амина










4

Галиаскаров Алмат










5

Ерланов Ертуған










6

Кәдірбек Мағауәли










7

ҚыдырғалиЕрали










8

Құрмантай Амина










9

Қабденова Аружан










10

Қанатова Кәусар










11

Мұрат Сабина










12

Мұрат Мансұр










13

Мұратбек Нұрали










14

Саматұлы Қуаныш










15

Сандыбатова Айзере










16

Серік Рахым










17

Серикжанова Айлин










18

Сенбек Кәусар














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2019
675
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі