Материалдар / "Отанды сүйемін" Қазақ тілі 7-сынып 2-тоқсан

"Отанды сүйемін" Қазақ тілі 7-сынып 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
"Отанды сүйемін" ҚМЖ Қазақ тілі 7-сынып 2-тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
195
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: 4

Мектеп:

Күні:

Мұғалім:

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Отанды сүйемін




Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу

7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану.


Сабақ мақсаты

Проблемалық сұрақтарға «Отанды сүйесін» тақырыбы бойынша тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау, есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану.

Бағалау критерийлері:

  • проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді;

  • өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырып, талқылайды;

  • есімшелердің мәнін түсініп қолданады.

Осыған дейін меңгерілген білім

Менің пірім

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы






















































І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назары сабаққа аударылады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қызығушылықты ояту

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

Берілген суреттер арқылы дос болу мен достықтың сыры туралы ой қозғау.

Бауыржан Момышұлының сөзін оқу

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

1-тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдаңдар, мазмұны бойынша өз көзқарастарыңды айтыңдар. Өз ойларыңды ақынның ойымен салыстырыңдар.

2-тапсырма

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Дескриптор:

  1. Өлең мазмұнын түсінеді;

  2. Өз ойын айта алады;

  3. Қойылған сұраққа ұтымды жауап бере алады.


3-тапсырма

Оқылым және тыңдалым мәтіндерін салыстырады.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

Picture 1

5-тапсырма. Есімше тұлғалы етістіктерді тауып, мағынасы мен қызметін түсіндіріңдер.

«Ішіне, сыртына» әдісі. Топтық жұмыс.

Ішіне

Сыртына



Дескриптор:

  • Даналық сөздерлен есімшелерді тауып оқиды.

  • Мағынасын, қызметін түсіндіреді.

ҚБ

Қорытынды. «Топтастыру» әдісі

Оқушылардың назары сабаққа аударылады.

Берілген суреттер арқылы дос болу мен достықтың сыры туралы ой қозғайды.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.





Оқушылар өз көзқарастарын айтады, сұрақтарға жауап береді..







Оқушылар мәтіндерді салыстырады


Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



Грамматикалық тапсырма орындайды.


Оқылым мәтінінен фразеологизмдерді теріп жазады.

білдіретін мағынасын түсіндіреді.











«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа








ҚБ «Одағайлар» әдісі Оооооо! – тамаша жауап;











Оййййй! – төмен жауап

















«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа

Суреттер

Оқулық

дәптер





















презентация





















































Сабақтың соңы


Кері байланыс

Бүгін не үйрендің?

Ол сенің өміріңе қаншалықты қажет?

(оқушылар осы сұрақтар төңірегінде бір сөйлеммен жауап береді)


Үй тапсырмасы

8-тапсырма , Отан туралы 5 мақал –мәтел жаттау


Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс . Құндылықтардағы байланыс

әдебиет


Рефлексия

 Кері байланыс




Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?

Бүгінгі оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды ?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?

Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және

неліктен ?



Қорытынды бағамдау 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )


1:


2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ