Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану:
комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу
7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін,
тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану.
|
Сабақ
мақсаты
|
Проблемалық сұрақтарға «Отанды
сүйесін» тақырыбы бойынша тыңдалған мәтіннен деректер келтіре
отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру,
талқылау, есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті
тілдесім барысында қолдану.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылардың назары сабаққа
аударылады.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Қызығушылықты
ояту
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ
Берілген суреттер
арқылы дос болу мен достықтың сыры
туралы ой қозғау.
Бауыржан Момышұлының сөзін
оқу
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңдаңдар,
мазмұны бойынша өз көзқарастарыңды айтыңдар. Өз ойларыңды ақынның
ойымен салыстырыңдар.
2-тапсырма
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
-
Өлең мазмұнын
түсінеді;
-
Өз ойын айта
алады;
-
Қойылған сұраққа ұтымды жауап
бере алады.
3-тапсырма
Оқылым және тыңдалым
мәтіндерін салыстырады.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН
5-тапсырма. Есімше тұлғалы етістіктерді
тауып, мағынасы мен қызметін
түсіндіріңдер.
«Ішіне, сыртына» әдісі.
Топтық жұмыс.
Дескриптор:
ҚБ
Қорытынды. «Топтастыру»
әдісі
|
Оқушылардың назары сабаққа
аударылады.
Берілген суреттер арқылы дос
болу мен достықтың сыры туралы ой
қозғайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
Оқушылар өз көзқарастарын
айтады, сұрақтарға жауап береді..
Оқушылар мәтіндерді
салыстырады
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырма
орындайды.
Оқылым мәтінінен
фразеологизмдерді теріп жазады.
білдіретін мағынасын
түсіндіреді.
|
«Смайлик»
Өте
жақсы Жақсы Орташа
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
«Смайлик»
Өте жақсы Жақсы
Орташа
|
Суреттер
Оқулық
дәптер
презентация
|