Оқылым
алды: (Сыныппен
жұмыс)
“Болжау” әдісі арқылы суреттерге
болжам жасап, сабақ тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
1-тапсырма.
Топтастыру әдісі арқылы
Отан, туған жер, туған ел сөздеріне өз ойларынды
жаз.
1.
«Туған жер», «туған ел» дегенде ойларыңа не
түседі?
Туған жер – адамзаттың, кең дүниені есігін
ашып, өмірге келген, бізге дейін сан толқын ұрпақтың кіндік қаны
мен маңдай тері тамған киелі
мекен.
Туған ел – «Туған жердей жер болмас, туған
елдей ел болмас» – дегендей әркімнің өзінің туған жері, елі,
атамекені
2.
Туған жерге, елге деген сүйіспеншіліктің түп тамыры не деп
ойлайсыңдар?
Отанға деген сүйіспеншіліктің түп-тамыры
сыйластық, татулық, бауырмалдық, бірлікте болады.Отанды, туған
жерді сүю адам өміріндегі ең бағалы
құндылық.
Өзіңнің кіндік қаның тамып, туып өскен жерің.
Жерін басып, суын татып ер жеттік. Сондықтан да елге деген
сүйіспеншіліктің түп тамыры деп
ойлаймын
Дескриптор:
-Ой қозғау арқылы берілген
сұрақтарға жауап береді; 1б
-Туған жер, Отан,
сүйіспеншілік туралы өз ойларын айта
алады;1б
Қ/Б: Жарайсыңдар,
тамаша, өте жақсы.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Берілген
мәтін үзіндісін оқы.
Мәтін бойынша проблемалық
сұрақ құрастырып,келесі жұппен алмасып, сұрақтарға жауап беріңіз.
Әр жұп өздері қойған сұраққа келесі жұптың берген жауабын саралап,
бағалайды;
Дескриптор:
-Мәтінді оқи
алады;
-Мәтіндегі мәселені
түсінеді; 1б
- Мәтін идеясын
анықтай алады;1б
- Проблемалық сұрақтар
құрастыра алады;1б
- Қойылған сұрақтарға
ұтымды жауап бере алады;1б
Қ/Б: : Жарайсыңдар,
тамаша, өте жақсы.
Оқушылар өз-өздерін
бағалап отырады.
3 тапсырма. “Артығын алып
таста” әдісі.
Мәтіннен етістіктің
есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті теріп
жаз.
1 топ: Берілген
сөйлемдерден есімшені теріп жаз. Анықтамасын айтып
түсіндір.
Дескриптор:
- Берілген сөйлемдерден
есімшені теріп жаза алады; 1б
-Анықтамасын айтып
түсіндіре алады;1б
2 топ: Берілген
сөйлемдерден көсемшені теріп жаз.
Анықтамасын айтып
түсіндір.
Дескриптор:
- Берілген сөйлемдерден
көсемшені теріп жаза алады; 1б
-Анықтамасын айтып
түсіндіре алады;1б
3 топ: Берілген
сөйлемдерден тұйық етістікті теріп жаз. Анықтамасын айтып
түсіндір.
Дескриптор:
- Берілген сөйлемдерден
тұйық етістікті теріп жаза алады; 1б
-Анықтамасын айтып
түсіндіре алады;1б
Сабақты
қорыту:
“Кім жылдам”
әдісі арқылы
Сабақты
бекіту. Сөздің әрбір дыбысына
сүйіспеншілік тақырыбына қатысты сөздермен
толықтырыңдар.
Сүйіспеншілік сөзіне қатысты
әр әріпке сөз жазады
Дескриптор:
1. С әрпіне қатысты сөз
жазады
2. Ү әрпіне қатысты сөз
жазады
3. Й әрпіне қатысты сөз
жазады
4. І әрпіне қатысты сөз
жазады
5. С әрпіне қатысты сөз
жазады
6. П әрпіне қатысты сөз
жазады
7.Е әрпіне қатысты сөз
жазады
8.Н әрпіне қатысты сөз
жазады
9.Ш әрпіне қатысты сөз
жазады
10.І әрпіне қатысты сөз
жазады
11.Л әрпіне қатысты сөз
жазады
12.І әрпіне қатысты сөз
жазады
13.К әрпіне қатысты сөз
жазады
Дескриптор:
Рефлексия: Оқушылардан кері байланыс
аламын. Мұнда оқушылар сабақтың қалай меңгергендігін стикерге жазып
тақтаға жабыстырады.
Үйге тапсырма: 6
тапсырма.
|