Отанға,туған жерге деген сүйіспеншілік

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Отанға,туған жерге деген сүйіспеншілік

Материал туралы қысқаша түсінік
Отанға,туған жерге деген сүйіспеншілік қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: 4

Мектеп:

Күні:

Мұғалім:

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік




Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын

өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау;

7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақ мақсаты

Проблемалық сұрақтарға «Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік» тақырыбы бойынша тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау, фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Бағалау критерийлері:

  • проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді;

  • өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырып, талқылайды;

  • фразеологизмдердің мәнін түсініп қолданады.

Осыған дейін меңгерілген білім

Сүйіспеншілік – тіршіліктің негізгі тірегі

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы






















































І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назары сабаққа аударылады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қызығушылықты ояту

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

Берілген суреттер арқылы дос болу мен достықтың сыры туралы ой қозғау.

Достық кімдердің арасында болады? Не үшін дос болады? Дос болудың мәні неде? (Достық жайлы сөз қозғайды)

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Мәтінді мұқият оқыңдар, мазмұны бойынша сұрақтар құрастырыңдар.

Оқушылар FILA кестесін толтыра отырып, мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрайды.

Facts (мәтіндегі фактілер)

Ideas (мәтіннің идеясы)

Learning issues (сұрақтар)

Action plan (әрекет жоспары)





Дескриптор:

  1. Мәтіндегі мәселені түсінеді;

  2. Мәтін идеясын анықтай алады;

  3. Проблемалық сұрақ құрастыра алады;

  4. Қойылған сұраққа ұтымды жауап бере алады.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

2-тапсырма. Оқылым мәтінінен фразеологизмдерді теріп жазып, білдіретін мағынасын түсіндіріңдер.

«Ішіне, сыртына» әдісі. Топтық жұмыс.

Ішіне

Сыртына



Дескриптор:

  • Оқылым мәтінінен фразеологизмдерді теріп жазады.

  • білдіретін мағынасын түсіндіреді.

ҚБ

Қорытынды. «Топтастыру» әдісі

Оқушылардың назары сабаққа аударылады.





Берілген суреттер арқылы дос болу мен достықтың сыры туралы ой қозғайды.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.





Оқушылар жұптаса отырып оқылым мәтінін оқиды.














Оқушылар FILA кестесін толтыра отырып, мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрайды. Мәтіннен етістіктерді анықтайды.





Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



Грамматикалық тапсырма орындайды.


Оқылым мәтінінен фразеологизмдерді теріп жазады.

білдіретін мағынасын түсіндіреді.











«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа


































ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап






«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа

Суреттер






















(Әбіш Кекілбаев)





















































Сабақтың соңы


Кері байланыс

Бүгін не үйрендің?

Ол сенің өміріңе қаншалықты қажет?

(оқушылар осы сұрақтар төңірегінде бір сөйлеммен жауап береді)


Үй тапсырмасы

6-тапсырма


Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс . Құндылықтардағы байланыс

әдебиет


Рефлексия

 Кері байланыс




Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?

Бүгінгі оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды ?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?

Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және

неліктен ?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )


1:


2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.05.2025
64
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі