Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
8
мин
|
Ширату
тапсырмасы «Сәлемдесу»
ойыны Оқушыларға белгі берілгенде бір -бірімен
амандасады. Көзбен,қолмен, иықпен, тіземен, арқамен амандасады.
Қимылды тез жасаулары
керек Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… тіземен…
арқамен Топтарға
бөліну Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен
таныстыру. Бағалау критерийін оқушылармен бірлесе құрастыру немесе
таныстыру. Сабақтың
ортасы Автормен
танысу
Бала ақын
Аға ақын
Патриот
ақын Аудармашы
ақын Лирик
ақын 1931-1976жж
Алматы обл. дүниеге
келген. Қорытынды: Ақын, патриот, жазушы,
аудармашы. -Олай болса, бүгінгі
сабақта көл туралы шығармаларды
оқитын боламыз.
|
Жаттығу
жасайды.
Балалар топтарға
бөлінеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
«Жұптас-ойлан-бөліс» әдісімен «Мұқағали кім?»
сұрағына жауап
іздеу.
(алдын ала берілген тапсырма бойынша ізденіп
келген мәліметтерін
біріктіреді)
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Дескриптор:
Үй тапсырмасын
айтады
Автормен
танысады
Өлеңді дауыстап
оқиды
Автор туралы
бейнежазбадан не түсінгені туралы әңгімелейді-2балл.
|
Оқулық
Отан туралы мақал
мәтелдер
Өлең
жырлар
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
1-тапсырма
(Ө) «Бірлескен оқылым» әдісімен оқулықтағы М.
Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңін оқушыларға оқуды
тапсырады
Ақынның үш бақытын
ата. Тағы нені бақыт деп санайсың? Авторы туралы
не білесіңдер? Өлеңде қандай қасиеттер туралы айтылға Сендердің
бойларыңда қандай қасиеттер бар?
2-тапсырма
(Ж, ЖЖ) «Бірге ойлаймыз» әдісіне сүйеніп
«Бақыт» ұғымына 5 сөз ойластырып
жазады. Үлгі:
Тыныштық, ынтымақ, халық, тіл,
Отан. «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» әдісіне
сүйеніп М.Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі бойынша өз ойларын
жазады. 3-тапсырма
(Ұ,МК)«Пікірталас» әдісімен «Кірқыстырғышта»
ілінген мақалдарды оқып, пікірін
білдіреді. Отанды сүю отбасыңнан
басталады. Елін сүйген ерлік
істейді. Бұлбұл гүлзарын
сүйеді, Болар жігіт Отанын
сүйеді. Саралау: Орындау барысында құнды пікірлер
арқылы саралау. Кейбір оқушыларға көмек
ұсыну. (Б) «Ауызша кері байланыс» әдісі «Жарайсың»,
«Керемет», «Жақсы». Осы кері байланыс арқылы оқушылар өздері
пайдалана алатын кері байланыс тілін
қалыптастырады........
Қабілеті төмен оқушыларға қосымша
тапсырма
ЕҚҚЕО
Жан- жануарлардың отанға
қызметі
Қала шетінде ағаштары
жайқалған, ауасы таза орман бар екен. Бір күні орманға бір топ бала
демалуға келеді. Олар от жағып, тамақ пісіреді. Үйлеріне кетерінде
отты өшірмей кетеді. Жел тұрып, өрт қаупі туады. Мұны көрген кірпі
мен қоян басқа жануарларды көмекке
шақырады.
Оқиға орнына бірінші болып піл
жетеді. Ол алып тұмсығына толтырып су әкелген екен. Піл суды отқа
шашып, оны өшіреді. Мұны көрген басқа жануарлар қуанғаннан билей
бастайды. Сөйтіп батыл аңдар орманды өрттен қорғап қалған
екен
Оқу
тапсырмасы
Өлеңді
жаттау
|
-
Өлеңді түсініп
оқиды.
. Барлық оқушы өлеңді жеке оқып болғаннан
кейін, оқу тілін зерделеуге түсініксіз сөздермен жұмыс
жүргізіледі. Оқушылар өлеңге талдау жасап, 5 сөз
ойластырып жазады, сұрақтарға жауап
береді.
Музыкалық шығарма үнін тыңдап
сергиді.
-Тапсырманы орындап, өз
пікірлерін білдіреді.
Көмек қажет ететін оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге
қосымша уақыт
беріледі.
Оқиға
желісін өз ойымен толықтырады
|
Дескриптор:
Оқу түрлдерін
қолданады
Өлеңді дауыстап
оқиды-
2балл.
Дескриптор:
-
Негізгі ойды білдіріп тұр,ған мәтін
бөлігін,
-
сөйлемді
анықтайды;-2балл.
-
өлең бойынша сұрақтар
құрастырады және оған жауап береді;
-
өлең кейіпкеріне хат
жазады.
2балл.
1-10 балл
аралығы
|
Оқулық
Сергіту
сәті
Біз
бақытты
баламыз
|
Кері
байланыс
5
мин
|
Кері
байланыс «Бір ауыз
сөз»
Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны
тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге
сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға
алдын-ала тақтаға жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым
т.б
|
Сабақтан
түйген ой-пікірін айтады.
|
ҚБ
қойылады.
|
|