Ұйымдастыру кезеңі
(7 мин)
|
Бірінші болып оқушылар,
олардың артынан дөңгеленіп ата –
аналар отырғызылуы керек.
Дөңгелек үстелдің ортасына өсірілген гүл қойылады.
Оқушылар ішке кіріп келе жатқанда олардың біріне көк жапырақ,
біріне сары жапырақ беріледі.
Әдемі
ой салар әуен қойылып, сол әуенмен ата – ана да, оқушылар да орнына
отырады.
Пайдаланған өсиет
сөздер:
-
Баланың жақсысы – қызық,
жаманы күйік (Абай)
-
Ата – бабасын сыйламау –
азғындықтың белгісі (Пушкин)
-
Кімде – кім ата – анасын
разы еткен болса, ол қандай жақсы . Алла тағала оның өмірін
ұзартады (Мың бір хадистен)
Салынған талдың суреті
пайдаланады.
Кіріспе.
Топқа бөліну./отбасы
болу/ әуен арқылы/
Топ ережесін
құру.
«Бір
күнгі отбасылық өмір»
қойылы Қадірменді ата – ана, “Баламның табанына кірген шөңге
менің маңдайыма кірсін” деп әлпештеп отырған перзентінің
мейірімсіз, қатыгез, жаман бала болғанын кім тілейді десіз? Бірақ
бүгінгі күні ата – анасын құрметтейтін, олардың алдындағы перзентік
парызын орындамайтын, өз айтқанымен жүргісі келетін балалардың бар
екені шындық.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына
отырады.
|
Компьютер
Әуен арқылы
|
Сабақ басы
(13 мин)
|
“Тәрбие –
отбасынан басталады”
дейтін болсақ,
біздің отбасындағы тәрбиеміз,қарым-қатынас мәдениеті қандай?
Бүгінгі балаларымыз
“махаббат майданында”
жүрген қыздар мен жігіттер.
Біреуі –
біреуді ұнатып қалып жатса,
біреуі —
біреуге ұнап жатады.
Бір –
біріне ұнаған жастың ендігі арманы біз мына өмірде бірге болсақ екен,
өмірдің ащысы мен тұщысын бірге көрсек екен деген ой туады,
ал ол отбасын құру дейтін болсақ,
сол отбасын құруға біздің жастарымыз дайын ба?
Ал ата –
ана,
ертеңгі үміт күткен балаларымызбен
сыйластығымыз,
отбасындағы түсініктігі қандай?
Бүгін сіздерді “Отбасы бақыты –ол…”
деп аталатын дөңгелек үстелге пікірлесуге шақырамын.
|
|
Презента-ция
|
Ортасы
(20 мин)
|
Ендігі ойымызды осы тақырып төңірегінде топтастырып,
әрі қарай жалғастырайық (оқушыларға да,
ата –
аналарға да мына ойларды жалғастыру беріледі)
а) отбасы бақыты –
ол….
ә) бақыт дегеніміз —
…..
б) борыш
дегеніміз-…….
в) отбасы бақыты үшін
мен…….
г) келешектегі
отбасымның бақыты үшін мен……
|
(осы кезде әуен қойылып,
қатысушылардың әуенмен жұмыс істеуіне жағдай туғызу
керек)
|
Презента-ция
|
Соңы
|
Ата –
ана,
оқушы жауабынан соң қорытынды жасалып,
“осы отбасы бақытын бұзатын қандай жағдайлар?”
деген сұрақ тасталады.
“Бүгінгі менің ойым” деп аталады.
Оқушыларға мынадай сұрақтар жазылған парақтар
таратылады:
а) – ой, мама, қойызщы
осы, сіз оны түсінбейсіз(осы сөздерді есту ата – анаға ауыр емес
пе?)
ә) отбасы бақыты кімның
қолында(ананың, әкенің,
балалардың)
б) мұны дұрыс істеген
жоқсың, сол үшін анаң ұрсып жатыр. Ұрысқаны үшін анаң кінәлі ме,
дұрыс істемегенің үшін сен
кінәлісі
кім
|
|
Презента-
ция
|