Отбасы бюджетін жоспарлау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Отбасы бюджетін жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасы бюджетін қалай жоспарлауға болады?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді (сабақ) жоспары-14

Бөлім:

Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:13.12.24


Сынып: 9 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Отбасы бюджетін жоспарлау.

Жинақтарды қалай сақтауға болады?

Сабақтың мақсаты

-Оқушылар отбасының маңыздылығын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді.

-«Жоспар»,«бюджет» ұғымдары туралы түсініктерін кеңейтіп,толықтырады.


Құндылықтарды дарыту

Өз бюджеттерін басқара алу қабілеттерін жетілдіріп,ысырапшылдыққа жол бермеу мен үнемшілдікке,әр заттың қадірін білуді үйренеді.



    

Сабақтыңбарысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

Психологялық ахуал қалыптастыру.»

«Ғажайып сөздер» тәсілі


Топқа бөлу:

1) «Ахметовтар» отбасы

2) «Оспановтар» отбасы

3) «Асқаровтар» отбасы


Оқушылар орнында отырып қасындағы парталасына жылы,мейірімді,жүректен шыққан ғажайып сөздер айтып,жақсы тілек тілейді.

ҚБ «Мадақтау»





Сабақтың ортасы

Жаңа сабақты бейне фильм «Жинақты қалай сақтауға болады?»

«Отбасы бюджеті»біздің отбасымыздың экономикасы

- Қалай ойлайсыздар, отбасы бюджеті де болуы мүмкін бе?

- Отбасы бюджетін кімдер құрайды?

- Бұл отбасына келіп жатқан кірістер болып саналады.

- Отбасы бюджеті қалай жұмсалады? Қайда жұмсаймыз?

Бұл отбасынан кетіп жатқан шығыстар.

Бір сөзбен айтқанда, отбасы бюджеті кіріс пен шығыстан құралады.

Термин сөздермен таныстыру

1.Бюджет (ағыл.budget- “қоржын”)-орталықтандырылған ақша қорының құралу көздері мен жұмсалу бағыттарын сипаттайтын экономикалық категория,ақшалай кіріс пен шығыстың балансы.

2. Отбасы бюджетін жоспарлау дегеніміз-отбасы кірістері мен шығыстарын есептей отырып жасалатын қаржылық жоспар

Тапсырма.«Досыңмен сырлас» жұптық жұмыс

Ақы төленбейтін және ақы төленетін жұмыс деген не,оны кім істейді? Берілген мәтінмен жұмыс жасайды?

Ұқсастықтары

Айырмашылықтары



Тапсырма. «Ойлан,топтас,бөліс»

І топ Ахметовтар отбасы. Жағдаятты талқылайды

ІІ топ Оспановтар отбасы.Отбасы табысы қайда жұмсалады? Пайызбен есепте.

ІІІ топ Асқаровтар отбасы,жағдаятты талқылайды

Қызықты дерекпен таныстыру. Сен білесің бе?

Тапсырма. «Зерттеу әдісі»кестемен жұмыс

Отбасы бюджеті

Маңызды және тығыз шығындар


Тығыз,бірақ маңызды емес шығындар


Маңызды,бірақ асығыс шығындар


Асығыс емес және маңызды емес шығындар




Оқушы бейнефильмді көріп сұрақтарға жауап береді.








Термин сөздермен танысады








Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды













Топқа берілген тапсырманы орындайды.

Жағдаятты талқылайды










Топта талқылап,кестені толтырады.

ҚБ «Мадақтау»



Дескриптор


Отбасы бюджеті туралы түсінгенін айтады








ҚБ «Мадақтау»

Дескриптор

Ақы төленбейтін жұмыс пен ақы төленетін жұмыс туралы мәселені талқылайды

Ақы төленбейтін және ақы төленетін жұмыстың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды


Дескриптор

-Ахметовтар отбасы қаржыны қалай ,қанша жинақтайтынын анықтайды

-Оспановтар отбасы табыстың қайда жұмсалатынын пайыздық көрсткішпен көрсетеді

-Асқаровтар отбасы қалтапұлды қайда,қалай жұмсалатынын есептей алады.

ҚБ «Шапалақ» әдісі

Дескриптор

-Маңызды және тығыз шығындарды анықтайды

-Тығыз,бірақ маңызды емес шығындарды есептейді

-Маңызды,бірақ асығыс шығындарды анықтайды

-Асығыс және маңызды емес шығындарды анықтайды

Бейнефильм

https://www.youtube.com/watch?v=m1XjH0oRORU



Үлестірмелі қағаздар










Суреттер



Кесте







Сабақ

тың соңы


«Кім тез» әдісі арқылы сабақты қорытындылау

Кері байланыс «Жетістік баспалдағы»

Түсіндім,аздап тұсіндім,түсінбедім

Үйге тапсырма

Өз отбасыңның бір айлық отбасылық бюджетін есептеп келесіңдер.

Берілген сұрақтардың дұрыс жауабын ауызша табады


Тақырып бойынша

Сабақты түсінгенін,түсінбегенін стикер арқылы көрсетеді



ҚБ «Мадақтау»


Wordwalплатформасы

     






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
208
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі