Топтық жұмыс ережелерін есте
сақтау.
1.Тыңдай білу.
2.Өзара
сыйластық.
3. Белсенділік.
4. Қол көтеріп
сөйлеу.
5.Уақыт үнемдеу.
Ойын: " Бұл кім?"
Мақсаты: Балаларды тапқырлыққа, есте сақтау қабілетін дамытуға
баулу.
Шарты: отбасындағы мүшелердің атын атап, жасырынған отбасы мүшесін
табу.
1. Айтары мол
ғұлама,
Көп жасасын бұл
адам,
Әкесі ол әкеңнің
Білер оны сұраған. Ол кім? Атаның
суретін іледі.
2. Ертегі айтып
береді,
Күнімен саған
ереді.
Әкешіңнің анасы,
Әкең оған баласы. Ол кім? Әженің
суретін іледі.
3. Атаңның
баласы,
Кей кезде
таласып.
Қаласың әжеге
Білгенің асады
кәдеге.
Ол кім?Әкесінің суретін
іледі.
4. Бала бала, бала
деп,
Түнде шошып
оянған
Түн ұйқысын төрт
бөліп
Түнде бесік
таянған.
Қолын қатты
тигізбей,
Кірлі көйлек
кигізбей.
Иісін жұпар
аңқытқан.
Бұл кім? Ананың суретін
іледі.
Топтық
жұмыс.
1.Отбасындағы әкенің
орны.
2.Отбасындағы ананың
орны.
3.Ата-аналарың сендердің қызықтарыңа қуанып,
бақытты өмір сүруі үшін қандай бала болуларың
керек?
Сергіту
сәті.
Атамның алып күрегін,
Ауланың қарын күредім.
Әжеме мен құдықтан,
Су әкеліп беремін.
Еденді де жуамын,
Шаң - тозаңды қуамын.
Сұрақ –
жауап:
1 топ.
1. Балдан тәтті не?
(бала)
2. Шаңырақ иесі кім? (кенже
ұл)
3. Балаға кім сыншы?
(ата-ана)
4. Әкеден балаға беріледі.
(мұра)
5. Үйде кім
қадірлі? (үйде қонақ, қарт, бала қадірлі)
6. Үйдегі алтын
қазық кім? (ана)
7. Бес дұшпанды атаңдар? ( өсек, өтірік,
мақтаншақ, еріншек , бекер мал
шашпақ)
2 топ.
1. Бес асылды
атаңыз (талап, еңбек, терең ой, қанағат,
рақым)
2. Үш арсызды ата? ( ұйқы, тамақ,
күлкі)
3. Отбасын кімдер құрайды? ( Ата, апа, ана, әке,
аға, қарындас, әпке, сіңілі,
іні.)
4. Ұл мен қызды жасына қарай қалай атайды? (
қарындас, әпке, сіңілі, аға, іні)
5. Отбасының әдет - ғұрпы туралы түсініктеме
беру. ( Үлкенді сыйлау, айтқан
ақылдарын тыңдау, үлкендер - кішіге ақылшы,
кішіге - көмекші.
6. Неке дегенді қалай түсінесің? ( Сүйіп қосылған
екі адамның ерікті одағы)
7. Отбасының бүкіл міндеті кімдерге негізделген?(
Ата - анасына)
3 топ.
1. « Үлкенге көмек» дегенді қалай түсінесің? (
Үлкендердің заттарын көтеріп,
айтқандарын істеу
керек.)
2. Отбасының ұйтқысы кім? (
Ана)
3. Отбасының басшысы кім? (
Әке)
4 Жеті қазынаны ата. (жүйрік ат;қыран
бүркіт;құмай тазы;берен мылтық;ер жігіт, сұлу әйел;
ақыл-білім)
5. Ер жігіттің неше жұрты болады? (3жұрты.
Өз,қайын жұрт, нағашы)
6. Сенің туған әпкеңнің әкесінің жолдасының әкесі
сағат кім? (нағашы ата)
7. Ат – ана алдындағы борышты қалай өтеуге
болады?
Мақал -мәтелдің жалғасын
табу.
1топ.
1.Атаға қарап -
...............,
Анаға қарап -
..................
2. Ананың көңілі балада,
..........................
3. Ата-ананың қадірін -
................................
4. Ұяда не көрсең ,
....................................( ұшқанда соны
ілерсің)
2 топ.
5. Балалы үй базар,
..................................( баласыз үй қу
мазар)
6. Ата көрген оқ жонар,
..........................( ана көрген тон
пішер)
7. Ананың сүті – бал,
................................( баланың тілі –
бал)
8............. – ананың бауыр еті, көз нұры. (
бала)
3-топ.
9. Әке – асқар тау,
.............................( ана- шалқар
көл)
10.«Жеті атасын білмеген:
................(жетесіз»),
11.Ата көрген оқ жонар,
..........................( ана көрген тон
пішер)
12.Әке тұрып ұл сөйлегеннен без,…(шеше тұрып қыз
сөйлегеннен без)
«Бақытты отбасы модулін»
аяқтау.
Үйдің берік болып ұзақ қызмет етуі үшін іргетасы
мықты болуы керек. Отбасының да мықты, берік, тату болуы үшін оның
мүшелерінің бойында қандай қасиеттер болуы керек.
Осы қасиеттерді қағазға жазып,
тақтаға үйдің суретіне
жапсыру.
Қорытындылау.
- Біз бүгін өзімізге ең жақын, ең қымбат анамыз, қамқор әкеміз,
қайырымды ата - әжеміз, аға - әпкеміз, іні - қарындасымыз туралы
айттық. Отбасы – ол ең жақын адамдардың ошағы. Әрқашан отбасы
мүшелерін сыйлап, құрметтеу керек. Бәріміздің отбасымыз берік,
бауырымыз бүтін болсын. Отбасы мүшелері аман – сау
болсын!