Бекітілді:___________________
Ата-анамен жұмыс
Сынып жетекшісі Баймаханова Л
|
Тақырыбы |
Отбасы-Мәңгілік Ел тірегі |
||
|
Мақсаты |
Ата-ана – мектеп-бала болып, үш жақты тығыз қарым-қатынас орнату. Қазіргі кездегі баланың дамуына , жеке тұлға болып қалыптасуына ата- ана тәрбиесінің әдіс- тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым –қатынас орнату және ұлттық сананы бойына сіңіру |
||
|
Әдіс-тәсілі: |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс |
|
|
Басы минут |
Менің ұстанымым. Балаңызға үлгі болатындай өз бойыңыздағы жақсы бір қасиетіңізді айтып, күн шуағына жапсырыңыз. (әр ата-ана өзінің бір жақсы қасиетін айтады.) Отанға деген ыстық сезім – жақындарына, туған-туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н.Назарбаев
Күн сәулесінің табиғаттағы маңыздылығы қанша жоғары болса,отбасындағы тәрбиенің баланың дұрыс қалыптасуына соншалықты маңызды екені бәрімізге ақиқат.
«Жас қазақстандық азамат дегеніміз – бұл тек құқық қана емес, бірінші кезекте өзі, өзінің отбасы және біздің Отанымыз үшін ұлы жауапкершілік екенін есте ұстаулары тиіс». Н.Назарбаев «Қазақстандықтар елдің өркендеуі әр азаматтың еңбегіне, оның біліміне, жауапкершілігіне байланысты болып табылатын біртұтас және бөлінбейтін отбасы». Н.Назарбаев Ұлы мақсаттарды өзінің алдына ұлы халық қана қоя алады! Н.Назарбаев |
күннің суреті таратпа |
|
|
Ортасы |
Топтық жұмыс 1-топ.Ата-ана Айнаның суретін беремін. ХХІ ғасыр ата-анасы қандай болу керек? Айна-баланың өмірі айнадай жарық,әдемі болсын деймін,ол үшін жан-жақты жұмыс атқаруға үлес қосамын. 2-топ.Оқушы Қазақстанды Мәңгілік елге айналдыру үшін мен қандай болуым керек... Барыс-жеке тұлға ертеңгі елімнің барыс-болашағы.Сондықтан да саналы,білімді,тәрбиелі азамат боламыз. 3-топ.
Мұғалім Сіздің ойыныздағы мұғалім бейнесі Қайшы-қайшымен негізі артық,керегі жоқ заттарды қиып жатамыз.Бір сабы мектеп болса,бір сабы ата-ана болып,баланың өміріне төніп тұрған жаман нәрселерді қиып тастап,бірігіп іс атқарайық.. |
Айна, барыс, қайшы суреттері |
|
|
|
Ұжымдық жұмыс. Бейне ролик Бала тәрбиесі жайғана қарайтын әс-әрекен емес.Ол күрделі жауапты міндет.Бұл айдар салып,жасай салатын оңай шаруа емес.Бұл әрі қызық,әрі күрделі қиындығы мен қызығы қатар жүретін процес. Міне осы процес барысында,яғни бала ата-аналардың өздеріне білінбейтін қателіктер жіберіп жатады. Бейне ролик «Теледидарға айналдыршы» Ата-аналардың пікірі мен қөзқарасына назар аударайық. Терме: Білмедік |
Бейне ролик |
|
|
|
Машина ойыны Шарты. Ойынға үш ата-ана қатысады. Бірінші ойыншының көзі байлаулы болады. Бірінші және екінші ойынға қатысушы үшінші ойыншының нұсқауымен қозғалысқа еніп, кедергілерден өтеді. Қорытынды: Бала ата-ананың тікелей тәрбиесінде болады.
Жастай берген тәрбие -жас шыбықты игендей |
|
|
|
|
«Ащы пияз» қазіргі заман аңызы Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің балаларым ештеңеден тарықпай өмір сүріп жатты, менің олардың тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға қаражатым жетіп отырды. Менің олардың кемшіліктеріне көз жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды кешіріп жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты тез өтіп кетті. Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә қою, алғашқы шынайы сезімдер. Менің жасаған ашылуым: менің балаларым сүйіспеншіліксіз өскен. Мен олардың есеюіне көңіл бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен әрекеттеріне тосқауыл қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата білуді үйретпеппін. Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып, көзімнен жас кетті. Анам кіріп келіп: - Неге жылап тұрсың? – деді. - Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын сұрыптары болады ғой, сол шығар , -дедім - Демек, оны аз суарған шығар деді анам да, Мен бір маңызды нәрсені түсіндім: егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса, өздерінің ересек өмірінде олар басқаларды көп жылатады. 1-топ Жуаның суретінің үстіңгі бөлігінде жасыл жапырақты өскін бейнеленген. ата –аналарға әрбір отбасында балаға қандай сезім мен қарым – қатынас болу керектігін, мысалы: мейірімділік, махаббат, түсіністік.....т.с.с. Осындай жақсы сөздермен жуаның жасыл өскінін толтыруды ұсынады. 2-топ Сіздің тұңғышыңызды атасы мен әжесі бауырына басқан. Сабағы қиындап кеткен соң, өздерің қадағалаңдар деп әкеп тастады. Ал, балаңыз тәрбиеңізге еш көнер емес, не істейсіз? 3-топ Сіз балаңызбен базарға бардыңыз. Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылап тұрып алды. Ұялы телефон ұстауға әлі ерте және оған сіздің қаражатыңызда жеткіліксіз.Сіздің әрекетіңіз... |
Бейне ролик таратпалар |
|
|
|
Өз балаңызды жақсы білесіз бе? Шарты: Ата-аналар болашақта балаланың қандай мамандық иесі болғысы келетінін стикерге жазады. Балаларының өз қалауы бойынша таңдаған мамандық иелерімен сәйкестендіреді. |
Мамандық иелерінің суреті
|
|
|
Соңы |
«Жіппен күрес» жаттығуы Шарты: Шаңырақ макетінің үстіне су құйылып қойған ыдыстағы суды төкпей алып өту керек. Кедергілер бала тәрбиесінде кездесетін кедергілер. «Мәңгілік ел» идеясының арқасында еліміздегі әр бала өз отбасында тәрбие алып, келешекке жарқын көзқараспен қарап, өзін әрі өз жолдастарының қатарында өз тілін, өз ұлтын, өз мемлекетін сыйлайтын нағыз азаматы болып өсері анық. Ал осындай азаматты дүниеге әкеліп, сонымен қоса оған тәрбие беретін, өз елінің қамқоршысы болуға үйрететін ол әрине, мына отырған сіздер, ата аналар болып есептеледі.
|
Шаңырақ макеті, шыны ыдыстағы су |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасы-Мәңгілік Ел тірегі
Отбасы-Мәңгілік Ел тірегі
Бекітілді:___________________
Ата-анамен жұмыс
Сынып жетекшісі Баймаханова Л
|
Тақырыбы |
Отбасы-Мәңгілік Ел тірегі |
||
|
Мақсаты |
Ата-ана – мектеп-бала болып, үш жақты тығыз қарым-қатынас орнату. Қазіргі кездегі баланың дамуына , жеке тұлға болып қалыптасуына ата- ана тәрбиесінің әдіс- тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым –қатынас орнату және ұлттық сананы бойына сіңіру |
||
|
Әдіс-тәсілі: |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс |
|
|
Басы минут |
Менің ұстанымым. Балаңызға үлгі болатындай өз бойыңыздағы жақсы бір қасиетіңізді айтып, күн шуағына жапсырыңыз. (әр ата-ана өзінің бір жақсы қасиетін айтады.) Отанға деген ыстық сезім – жақындарына, туған-туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н.Назарбаев
Күн сәулесінің табиғаттағы маңыздылығы қанша жоғары болса,отбасындағы тәрбиенің баланың дұрыс қалыптасуына соншалықты маңызды екені бәрімізге ақиқат.
«Жас қазақстандық азамат дегеніміз – бұл тек құқық қана емес, бірінші кезекте өзі, өзінің отбасы және біздің Отанымыз үшін ұлы жауапкершілік екенін есте ұстаулары тиіс». Н.Назарбаев «Қазақстандықтар елдің өркендеуі әр азаматтың еңбегіне, оның біліміне, жауапкершілігіне байланысты болып табылатын біртұтас және бөлінбейтін отбасы». Н.Назарбаев Ұлы мақсаттарды өзінің алдына ұлы халық қана қоя алады! Н.Назарбаев |
күннің суреті таратпа |
|
|
Ортасы |
Топтық жұмыс 1-топ.Ата-ана Айнаның суретін беремін. ХХІ ғасыр ата-анасы қандай болу керек? Айна-баланың өмірі айнадай жарық,әдемі болсын деймін,ол үшін жан-жақты жұмыс атқаруға үлес қосамын. 2-топ.Оқушы Қазақстанды Мәңгілік елге айналдыру үшін мен қандай болуым керек... Барыс-жеке тұлға ертеңгі елімнің барыс-болашағы.Сондықтан да саналы,білімді,тәрбиелі азамат боламыз. 3-топ.
Мұғалім Сіздің ойыныздағы мұғалім бейнесі Қайшы-қайшымен негізі артық,керегі жоқ заттарды қиып жатамыз.Бір сабы мектеп болса,бір сабы ата-ана болып,баланың өміріне төніп тұрған жаман нәрселерді қиып тастап,бірігіп іс атқарайық.. |
Айна, барыс, қайшы суреттері |
|
|
|
Ұжымдық жұмыс. Бейне ролик Бала тәрбиесі жайғана қарайтын әс-әрекен емес.Ол күрделі жауапты міндет.Бұл айдар салып,жасай салатын оңай шаруа емес.Бұл әрі қызық,әрі күрделі қиындығы мен қызығы қатар жүретін процес. Міне осы процес барысында,яғни бала ата-аналардың өздеріне білінбейтін қателіктер жіберіп жатады. Бейне ролик «Теледидарға айналдыршы» Ата-аналардың пікірі мен қөзқарасына назар аударайық. Терме: Білмедік |
Бейне ролик |
|
|
|
Машина ойыны Шарты. Ойынға үш ата-ана қатысады. Бірінші ойыншының көзі байлаулы болады. Бірінші және екінші ойынға қатысушы үшінші ойыншының нұсқауымен қозғалысқа еніп, кедергілерден өтеді. Қорытынды: Бала ата-ананың тікелей тәрбиесінде болады.
Жастай берген тәрбие -жас шыбықты игендей |
|
|
|
|
«Ащы пияз» қазіргі заман аңызы Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің балаларым ештеңеден тарықпай өмір сүріп жатты, менің олардың тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға қаражатым жетіп отырды. Менің олардың кемшіліктеріне көз жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды кешіріп жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты тез өтіп кетті. Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә қою, алғашқы шынайы сезімдер. Менің жасаған ашылуым: менің балаларым сүйіспеншіліксіз өскен. Мен олардың есеюіне көңіл бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен әрекеттеріне тосқауыл қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата білуді үйретпеппін. Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып, көзімнен жас кетті. Анам кіріп келіп: - Неге жылап тұрсың? – деді. - Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын сұрыптары болады ғой, сол шығар , -дедім - Демек, оны аз суарған шығар деді анам да, Мен бір маңызды нәрсені түсіндім: егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса, өздерінің ересек өмірінде олар басқаларды көп жылатады. 1-топ Жуаның суретінің үстіңгі бөлігінде жасыл жапырақты өскін бейнеленген. ата –аналарға әрбір отбасында балаға қандай сезім мен қарым – қатынас болу керектігін, мысалы: мейірімділік, махаббат, түсіністік.....т.с.с. Осындай жақсы сөздермен жуаның жасыл өскінін толтыруды ұсынады. 2-топ Сіздің тұңғышыңызды атасы мен әжесі бауырына басқан. Сабағы қиындап кеткен соң, өздерің қадағалаңдар деп әкеп тастады. Ал, балаңыз тәрбиеңізге еш көнер емес, не істейсіз? 3-топ Сіз балаңызбен базарға бардыңыз. Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылап тұрып алды. Ұялы телефон ұстауға әлі ерте және оған сіздің қаражатыңызда жеткіліксіз.Сіздің әрекетіңіз... |
Бейне ролик таратпалар |
|
|
|
Өз балаңызды жақсы білесіз бе? Шарты: Ата-аналар болашақта балаланың қандай мамандық иесі болғысы келетінін стикерге жазады. Балаларының өз қалауы бойынша таңдаған мамандық иелерімен сәйкестендіреді. |
Мамандық иелерінің суреті
|
|
|
Соңы |
«Жіппен күрес» жаттығуы Шарты: Шаңырақ макетінің үстіне су құйылып қойған ыдыстағы суды төкпей алып өту керек. Кедергілер бала тәрбиесінде кездесетін кедергілер. «Мәңгілік ел» идеясының арқасында еліміздегі әр бала өз отбасында тәрбие алып, келешекке жарқын көзқараспен қарап, өзін әрі өз жолдастарының қатарында өз тілін, өз ұлтын, өз мемлекетін сыйлайтын нағыз азаматы болып өсері анық. Ал осындай азаматты дүниеге әкеліп, сонымен қоса оған тәрбие беретін, өз елінің қамқоршысы болуға үйрететін ол әрине, мына отырған сіздер, ата аналар болып есептеледі.
|
Шаңырақ макеті, шыны ыдыстағы су |
|
шағым қалдыра аласыз














