Отбасы мен мектептің тәрбиедегі өзара байланысы
Кіріспе
Тәрбие – тұлғаның адамгершілік, мәдени, рухани және әлеуметтік қасиеттерін қалыптастырудың басты құралы. Адам тәрбиесінде отбасы мен мектептің орны ерекше. Отбасы – баланың алғашқы тәрбиесінің ошағы болса, мектеп – оның қоғамдық өмірге бейімделуінің алғашқы баспалдағы. Сондықтан бұл екі институттың өзара байланысы баланың үйлесімді дамуына және дұрыс өмірлік көзқарасын қалыптастыруға негіз болады.
Негізгі бөлім
Отбасы тәрбиесі – баланың мінез-құлқы мен өмірлік ұстанымдарын қалыптастыратын алғашқы әлеуметтік орта. Бала отбасында үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуді, мейірімділік пен жауапкершілікті үйренеді. Ал мектеп – бұл тәрбиенің жалғасы. Мұғалім мен ата-ананың мақсаты бір: баланың білімін тереңдетіп, адамгершілік қасиеттерін дамыту. Осы тұрғыда мектеп пен отбасының арасындағы өзара түсіністік пен ынтымақтастық – тәрбиенің нәтижелілігін арттыратын негізгі фактор.
Мектеп пен ата-ананың байланысы келесі бағыттарда жүзеге асады:
1. Бірлескен тәрбие жұмыстары. Мектеп пен ата-аналар жиналысы, ашық есік күндері, тәрбиелік іс-шаралар отбасы мен мектеп арасындағы сенімді нығайтады.
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету. Мұғалімдер ата-аналарға баланың мінез-құлқы, оқу үлгерімі туралы кеңес беріп, тәрбиелік қиындықтарды бірге шешуге көмектеседі.
3. Біртұтас талап жүйесін ұстану. Отбасындағы және мектептегі тәрбие талаптары өзара сәйкес келген жағдайда балада тәртіп пен жауапкершілік қалыптасады.
4. Ақпарат алмасу және кері байланыс. Баланың оқу жетістіктерін үнемі бақылап, жетістігі мен кемшілігі туралы ашық пікір алмасу өзара сенімді арттырады.
Мұғалім мен ата-ана арасындағы қарым-қатынас серіктестік сипатта болғанда ғана бала өзін сенімді және бағалы тұлға ретінде сезінеді. Бала тәрбиесіндегі табыстың кілті – мектеп пен отбасының өзара қолдауы мен бір бағытта әрекет етуі.
Қорытынды
Қорыта айтқанда, отбасы мен мектептің өзара байланысы – баланың тұлғалық дамуы мен қоғамға бейімделуінің кепілі. Тәрбиенің үздіксіздігі мен жүйелілігі осы екі ортаның ынтымақтастығына тікелей байланысты. Сондықтан әрбір ата-ана мен мұғалім өзара бірлесіп, баланың рухани бай, мәдениетті, жауапкершілігі жоғары азамат болып қалыптасуына атсалысуы қажет.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М. Педагогика. – Алматы, 2019.
2. Әбенбаев С. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. – Алматы, 2020.
3. Назарбаев Н.Ә. Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру. – Астана, 2017.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасы мен мектептің тәрбиедегі өзара байланысы
Отбасы мен мектептің тәрбиедегі өзара байланысы
Отбасы мен мектептің тәрбиедегі өзара байланысы
Кіріспе
Тәрбие – тұлғаның адамгершілік, мәдени, рухани және әлеуметтік қасиеттерін қалыптастырудың басты құралы. Адам тәрбиесінде отбасы мен мектептің орны ерекше. Отбасы – баланың алғашқы тәрбиесінің ошағы болса, мектеп – оның қоғамдық өмірге бейімделуінің алғашқы баспалдағы. Сондықтан бұл екі институттың өзара байланысы баланың үйлесімді дамуына және дұрыс өмірлік көзқарасын қалыптастыруға негіз болады.
Негізгі бөлім
Отбасы тәрбиесі – баланың мінез-құлқы мен өмірлік ұстанымдарын қалыптастыратын алғашқы әлеуметтік орта. Бала отбасында үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуді, мейірімділік пен жауапкершілікті үйренеді. Ал мектеп – бұл тәрбиенің жалғасы. Мұғалім мен ата-ананың мақсаты бір: баланың білімін тереңдетіп, адамгершілік қасиеттерін дамыту. Осы тұрғыда мектеп пен отбасының арасындағы өзара түсіністік пен ынтымақтастық – тәрбиенің нәтижелілігін арттыратын негізгі фактор.
Мектеп пен ата-ананың байланысы келесі бағыттарда жүзеге асады:
1. Бірлескен тәрбие жұмыстары. Мектеп пен ата-аналар жиналысы, ашық есік күндері, тәрбиелік іс-шаралар отбасы мен мектеп арасындағы сенімді нығайтады.
2. Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету. Мұғалімдер ата-аналарға баланың мінез-құлқы, оқу үлгерімі туралы кеңес беріп, тәрбиелік қиындықтарды бірге шешуге көмектеседі.
3. Біртұтас талап жүйесін ұстану. Отбасындағы және мектептегі тәрбие талаптары өзара сәйкес келген жағдайда балада тәртіп пен жауапкершілік қалыптасады.
4. Ақпарат алмасу және кері байланыс. Баланың оқу жетістіктерін үнемі бақылап, жетістігі мен кемшілігі туралы ашық пікір алмасу өзара сенімді арттырады.
Мұғалім мен ата-ана арасындағы қарым-қатынас серіктестік сипатта болғанда ғана бала өзін сенімді және бағалы тұлға ретінде сезінеді. Бала тәрбиесіндегі табыстың кілті – мектеп пен отбасының өзара қолдауы мен бір бағытта әрекет етуі.
Қорытынды
Қорыта айтқанда, отбасы мен мектептің өзара байланысы – баланың тұлғалық дамуы мен қоғамға бейімделуінің кепілі. Тәрбиенің үздіксіздігі мен жүйелілігі осы екі ортаның ынтымақтастығына тікелей байланысты. Сондықтан әрбір ата-ана мен мұғалім өзара бірлесіп, баланың рухани бай, мәдениетті, жауапкершілігі жоғары азамат болып қалыптасуына атсалысуы қажет.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М. Педагогика. – Алматы, 2019.
2. Әбенбаев С. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. – Алматы, 2020.
3. Назарбаев Н.Ә. Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру. – Астана, 2017.
шағым қалдыра аласыз













