|
Тақырыбы: Сабақ 29 |
Өзара жай сандар |
|||||||||||||||||||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.1.7 ортақ бөлгіш, ортақ еселік, ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ), ең кіші ортақ еселік (ЕКОЕ) ұғымдарының анықтамаларын білу; 5.1.2.12 екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу; 5.1.1.8 өзара жай сандардың анықтамасын білу; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар ең үлкен ортақ бөлгіш,өзара жай сандар туралы түсінік алады. Берілген құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей отырып,олардың ең үлкен ортақ бөлгішін таба білуге дағдыландыру |
|||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Қандай?сұрағына түс атауларын қолданып сұраққа дұрыс жауап бере алады.Қандайда бір заттың түсін атай алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Басқа да түстер қатарын атай алады,оларды өмірлік жағдайатта еркін қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК) . «Миға шабуыл» әдісі арқылы қайталау есетерін шығарту
1.27* 1. 47* Санындағы жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда 2-ге, 5-ке 5-ке, 10-ға бөлінетін сан шығады бөлінетін сан шығады 2. 117- нің бөлгіштерін 2. 17-нің бөлгішін жаз жаз . (1,9,13,117) (1, 17) Өрнектің мәнін тап 3. 4а + 3b ,мұн а=2, b = 3 3. 12n + 2m , мұн n = 2, m= 3 |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) |
(МК,Ұ) Ең үлкен ортақ бөлгіші 1-ге тең натурал сандар өзара жай сандар деп аталады . .Өзара жай сандарды тап:
Тақтада 4
тапсырма берілген, әр тапсырмада 4 жауап бар (дұрыс деп тапқан
жауаптың біреуін белгілеңіз, жауаптарды көршіңе тексерту арқылы
парақшаға белгілейсіз). |
Оқулық Аудидиск: 1.4.1; 1.4.4; №1Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы( 41-45мин) |
(Қ) 1.Жай сандар
деп қандай сандарды атайды 1 -
нұсқа |
|
||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасы мүшелері
Отбасы мүшелері
|
Тақырыбы: Сабақ 29 |
Өзара жай сандар |
|||||||||||||||||||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.1.7 ортақ бөлгіш, ортақ еселік, ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ), ең кіші ортақ еселік (ЕКОЕ) ұғымдарының анықтамаларын білу; 5.1.2.12 екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу; 5.1.1.8 өзара жай сандардың анықтамасын білу; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар ең үлкен ортақ бөлгіш,өзара жай сандар туралы түсінік алады. Берілген құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей отырып,олардың ең үлкен ортақ бөлгішін таба білуге дағдыландыру |
|||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Қандай?сұрағына түс атауларын қолданып сұраққа дұрыс жауап бере алады.Қандайда бір заттың түсін атай алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Басқа да түстер қатарын атай алады,оларды өмірлік жағдайатта еркін қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы(2-5 минут) |
(МК) . «Миға шабуыл» әдісі арқылы қайталау есетерін шығарту
1.27* 1. 47* Санындағы жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда 2-ге, 5-ке 5-ке, 10-ға бөлінетін сан шығады бөлінетін сан шығады 2. 117- нің бөлгіштерін 2. 17-нің бөлгішін жаз жаз . (1,9,13,117) (1, 17) Өрнектің мәнін тап 3. 4а + 3b ,мұн а=2, b = 3 3. 12n + 2m , мұн n = 2, m= 3 |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) |
(МК,Ұ) Ең үлкен ортақ бөлгіші 1-ге тең натурал сандар өзара жай сандар деп аталады . .Өзара жай сандарды тап:
Тақтада 4
тапсырма берілген, әр тапсырмада 4 жауап бар (дұрыс деп тапқан
жауаптың біреуін белгілеңіз, жауаптарды көршіңе тексерту арқылы
парақшаға белгілейсіз). |
Оқулық Аудидиск: 1.4.1; 1.4.4; №1Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы( 41-45мин) |
(Қ) 1.Жай сандар
деп қандай сандарды атайды 1 -
нұсқа |
|
||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
|||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













