Материалдар / Отбасы мүшелері

Отбасы мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Тақырыбы: Сабақ 29Өзара жай сандар
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты5.1.1.7ортақ бөлгіш, ортақ еселік, ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ), ең кіші ортақ еселік (ЕКОЕ) ұғымдарының анықтамаларын білу; 5.1.2.12екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу;5.1.1.8өзара жай сандардың анықтамасын білу;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Оқушылар ең үлкен ортақ бөлгіш,өзара жай сандар туралы түсінік алады.Берілген құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей отырып,олардың ең үлкен ортақ бөлгішін таба білуге дағдыландыру


Оқушылардың басым бөлігі:Қандай?сұрағына түс атауларын қолданып сұраққа дұрыс жауап бере алады.Қандайда бір заттың түсін атай алады.


Кейбір оқушылар:Басқа да түстер қатарын атай алады,оларды өмірлік жағдайатта еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)(МК). «Миға шабуыл» әдісі арқылы қайталау есетерін шығарту  1.27* 1. 47*Санындағы жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда 2-ге, 5-ке 5-ке, 10-ғабөлінетін сан шығады бөлінетін сан шығады2. 117- нің бөлгіштерін 2.  17-нің бөлгішін жазжаз . (1,9,13,117) (1, 17)  Өрнектің мәнін тап 3.   4а + 3b ,мұн а=2, b = 3                       3. 12n + 2m , мұн n = 2, m= 3



Сабақтың ортасы (6-40 минут)(МК,Ұ) Ең үлкен ортақ бөлгіші 1-ге тең натурал сандар өзара жай сандар деп аталады. .Өзара  жай  сандарды тап:

Тақтада 4 тапсырма берілген, әр тапсырмада 4 жауап бар (дұрыс деп тапқан жауаптың біреуін белгілеңіз, жауаптарды көршіңе тексерту арқылы парақшаға белгілейсіз).1. Жай санды тап: 45, 47, 143, 9992. Өзара жай сандар жұбын тап: 2, 122 24, 4 45, 8 27, 813. Құрама санды тап: 2, 11, 22, 174. ЕҮОБ(24, 48): 12, 24, 48, 2Көп нүктенің орнын толтыру1. Кез – келген натурал санның бөлгіші болатын сан: а) 2, ә) 1, б) 3.2. 1 - ге және өзіне ғана бөлінетін натурал санды …. сандар деп аталады.3. Екіден көп бөлгіштері бар натурал сандар … сандар деп аталады.4. ЕҮОБ табуда бірінші... жіктеу керек.5. Жай сан да және құрама санда болмайтын сан а) 117, ә) 2, б) 1.6. Егер екі санның ЕҮОБ 1 - ге тең болса, ол сандар... деп аталады.





ОқулықАудидиск:1.4.1; 1.4.4;

№1Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы( 41-45мин)(Қ) 1.Жай сандар деп қандай сандарды атайды 2.Құрама сан деп қандай сандарды атайды 3. Өзара жай сандар деп қандай сандарды атайды  9 және 124. Екі санның ең үлкен ортақ бөлгіші қалай табылады 1 - нұсқаа) ЕҮОБ(12, 18)=6ЕКОЕ(12, 18)=36б) ЕҮОБ(13, 39)=13ЕКОЕ(13, 39)=39в) ЕҮОБ(11, 15)=1ЕКОЕ(11, 15)=1652 - нұсқаа) ЕҮОБ(10, 15)=5ЕКОЕ(10, 15)=30б) ЕҮОБ(19, 57)=19ЕКОЕ(19, 57)=57в) ЕҮОБ(7, 12)=1ЕКОЕ(7, 12)=84

Қосымша ақпарат
ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.










































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ