Материалдар / Отбасы мүшелері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отбасы мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы:

Сабақ 29

Өзара жай сандар

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.7

ортақ бөлгіш, ортақ еселік, ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ), ең кіші ортақ еселік (ЕКОЕ) ұғымдарының анықтамаларын білу;

5.1.2.12

екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу;

5.1.1.8

өзара жай сандардың анықтамасын білу;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Оқушылар ең үлкен ортақ бөлгіш,өзара жай сандар туралы түсінік алады.

Берілген құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей отырып,олардың ең үлкен ортақ бөлгішін таба білуге дағдыландыру

Оқушылардың басым бөлігі:

Қандай?сұрағына түс атауларын қолданып сұраққа дұрыс жауап бере алады.Қандайда бір заттың түсін атай алады.

Кейбір оқушылар:

Басқа да түстер қатарын атай алады,оларды өмірлік жағдайатта еркін қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК)

. «Миға шабуыл» әдісі арқылы қайталау есетерін шығарту

 

1.27* 1. 47*

Санындағы жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда 

2-ге, 5-ке 5-ке, 10-ға

бөлінетін сан шығады бөлінетін сан шығады

2. 117- нің бөлгіштерін 2.  17-нің бөлгішін жаз

жаз . (1,9,13,117) (1, 17)

  Өрнектің мәнін тап 

3.   4а + 3b ,мұн а=2, b = 3                       3. 12n + 2m , мұн n = 2, m= 3



Сабақтың ортасы (6-40 минут)

(МК,Ұ)

Ең үлкен ортақ бөлгіші 1-ге тең натурал сандар өзара жай сандар деп аталады

. .Өзара  жай  сандарды тап:

Берілген сандар

Ортақ бөлгіштері

ЕҮОБ

15 және 21

             


6 және 7

1

1

18 және 37

1

1

23 және 46



24 және 25

1

1


Тақтада 4 тапсырма берілген, әр тапсырмада 4 жауап бар (дұрыс деп тапқан жауаптың біреуін белгілеңіз, жауаптарды көршіңе тексерту арқылы парақшаға белгілейсіз).
1. Жай санды тап: 45, 47, 143, 999
2. Өзара жай сандар жұбын тап: 2, 122 24, 4 45, 8 27, 81
3. Құрама санды тап: 2, 11, 22, 17
4. ЕҮОБ(24, 48): 12, 24, 48, 2

Көп нүктенің орнын толтыру
1. Кез – келген натурал санның бөлгіші болатын сан: а) 2, ә) 1, б) 3.
2. 1 - ге және өзіне ғана бөлінетін натурал санды …. сандар деп аталады.
3. Екіден көп бөлгіштері бар натурал сандар … сандар деп аталады.
4. ЕҮОБ табуда бірінші... жіктеу керек.
5. Жай сан да және құрама санда болмайтын сан а) 117, ә) 2, б) 1.
6. Егер екі санның ЕҮОБ 1 - ге тең болса, ол сандар... деп аталады.




Оқулық

Аудидиск:

1.4.1; 1.4.4;


1Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы( 41-45мин)

(Қ)

1.Жай сандар деп қандай сандарды атайды 
2.Құрама сан деп қандай сандарды атайды 
3. Өзара жай сандар деп қандай сандарды атайды 
9 және 124. Екі санның ең үлкен ортақ бөлгіші қалай табылады 

1 - нұсқа
а) ЕҮОБ(12, 18)=6
ЕКОЕ(12, 18)=36
б) ЕҮОБ(13, 39)=13
ЕКОЕ(13, 39)=39
в) ЕҮОБ(11, 15)=1
ЕКОЕ(11, 15)=165
2 - нұсқа
а) ЕҮОБ(10, 15)=5
ЕКОЕ(10, 15)=30
б) ЕҮОБ(19, 57)=19
ЕКОЕ(19, 57)=57
в) ЕҮОБ(7, 12)=1
ЕКОЕ(7, 12)=84


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!