Отбасы мүшелері сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Отбасы мүшелері сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасы мүшелері сабақ жоспары ашық сабақ оқушыларға отбасы туралы қысқаша түсінік беру отбасының маңызды болуы отбасын құрметтеу керектігін түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түзету және дамыту сабағы

Жалпы орта білім беру ұйымдарының педагог-психологіне үйде оқытылатын мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Отбасы мүшелері туралы әңгіме

Күні:


Сағат саны: 2

Бастауыш сынып:

Сабақтың мақсаты: Балаға отбасы мүшелері туралы түсінік беру, әңгіме құрастыруға үйрету, сұрақтарға толық жауап

беруге дағдыландыру. Отбасы туралы үлестірмелі суреттер арқылы отбасы мүшелері туралы ұғымын

қалыптастыру

Тәрбиелік мәні: Менің жанұям деген ыстық ықылас, қарым-қатынас қалыптастыру. Отбасымен қарым-қатынас жасау

арқылы еңбек әрекетіне, тазалыққа, өз бетінше жұмыстануға, ұқыптылыққа тәрбиелеу

Сабақтың кезеңі/уақыты





Педагогтің әрекеті





Оқушының әрекеті




Бағалау




Әдіс-тәсілдер

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру

бөлімі:



II. Негізгі бөлім:


Айтылым:


Баламен сәлемдесурәсімі.

Тақырыпқа зейінін шоғырландыру


Жанұя туралы ұғымынтүсіндіру.

О қушыға пікірін айтқызу

Оқушы зейін қойып отбасы туралы ақпаратты тыңдап, тәрбиелік құндылықты түйін сөздерді жинақтап жадында (есте) сақтау

«Смайлик» әдісі. Бәрі дұрыс болса, көңілді смайлик, қате болса көңілсіз смайлик, дұрыс емес болса , ашулы смайлик.


Слайд,

«Менің жанұям» деген тақырыпқа салынған суретін вернисаждау (егер баланың сурет салу мүмкіндігі болса), түрлі түсті қалам, А4 форматта ақ қағаз, дәптер, қаламсап.

Сабақтың ортасы












III. Сергіту сәті

«Менің отбасым» үлестірмелі суретке қарап әңгімелеу

Рисунок 1

Орнымыздан тұрайық, Солға қарап иіліп,

Алақанды соғайық. Бір отырып, бір тұрып.

Оңға қарап иіліп, Орнымызды табайық


Сурет бойынша сөйлем құрастыр (дәптерге жазу) Рисунок 2

Берілген суретте кім екенін түсініп ұғу. Түсінгенін өз ойымен айтады.

Отбасы құндылығын түсіну





Берілген суретте кім екенін және не істейді, қандай іс-әректтер атқарады, өзіндік алатын орынның стилін анықтайды. Суреттегі түсініксіз құбылыстарды сұрақ қою арқылы жазып, мағынасын анықтайды. Түсіндірме сөздікті дәптерге жазу

Сабақтың соңы


IV.Қорытынды




Б аланың жұмысын мадақтау, мақтау, қошемет (қол шапалақ соғу) арқылы қолдау





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.00.2021
3207
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі