Түзету және дамыту сабағы
Жалпы орта білім беру ұйымдарының педагог-психологіне үйде оқытылатын мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары
|
Сабақтың тақырыбы: Отбасы мүшелері туралы әңгіме |
|||||
|
Күні: |
Сағат саны: 2 |
||||
|
Бастауыш сынып: |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: Балаға отбасы мүшелері туралы түсінік беру, әңгіме құрастыруға үйрету, сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру. Отбасы туралы үлестірмелі суреттер арқылы отбасы мүшелері туралы ұғымын қалыптастыру |
|||||
|
Тәрбиелік мәні: Менің жанұям деген ыстық ықылас, қарым-қатынас қалыптастыру. Отбасымен қарым-қатынас жасау арқылы еңбек әрекетіне, тазалыққа, өз бетінше жұмыстануға, ұқыптылыққа тәрбиелеу |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Әдіс-тәсілдер |
|
|
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі: II. Негізгі бөлім:
|
Айтылым: Баламен сәлемдесурәсімі. Тақырыпқа зейінін шоғырландыру Жанұя туралы ұғымынтүсіндіру. О |
Оқушы зейін қойып отбасы туралы ақпаратты тыңдап, тәрбиелік құндылықты түйін сөздерді жинақтап жадында (есте) сақтау |
«Смайлик» әдісі. Бәрі дұрыс болса, көңілді смайлик, қате болса көңілсіз смайлик, дұрыс емес болса , ашулы смайлик.
|
Слайд, «Менің жанұям» деген тақырыпқа салынған суретін вернисаждау (егер баланың сурет салу мүмкіндігі болса), түрлі түсті қалам, А4 форматта ақ қағаз, дәптер, қаламсап. |
|
|
Сабақтың ортасы III. Сергіту сәті |
«Менің отбасым» үлестірмелі суретке қарап әңгімелеу
Орнымыздан тұрайық, Солға қарап иіліп, Алақанды соғайық. Бір отырып, бір тұрып. Оңға қарап иіліп, Орнымызды табайық Сурет бойынша сөйлем құрастыр
(дәптерге жазу) |
Берілген суретте кім екенін түсініп ұғу. Түсінгенін өз ойымен айтады. Отбасы құндылығын түсіну Берілген суретте кім екенін және не істейді, қандай іс-әректтер атқарады, өзіндік алатын орынның стилін анықтайды. Суреттегі түсініксіз құбылыстарды сұрақ қою арқылы жазып, мағынасын анықтайды. Түсіндірме сөздікті дәптерге жазу |
|||
|
Сабақтың соңы IV.Қорытынды |
Б |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасы мүшелері сабақ
Отбасы мүшелері сабақ
Түзету және дамыту сабағы
Жалпы орта білім беру ұйымдарының педагог-психологіне үйде оқытылатын мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары
|
Сабақтың тақырыбы: Отбасы мүшелері туралы әңгіме |
|||||
|
Күні: |
Сағат саны: 2 |
||||
|
Бастауыш сынып: |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: Балаға отбасы мүшелері туралы түсінік беру, әңгіме құрастыруға үйрету, сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру. Отбасы туралы үлестірмелі суреттер арқылы отбасы мүшелері туралы ұғымын қалыптастыру |
|||||
|
Тәрбиелік мәні: Менің жанұям деген ыстық ықылас, қарым-қатынас қалыптастыру. Отбасымен қарым-қатынас жасау арқылы еңбек әрекетіне, тазалыққа, өз бетінше жұмыстануға, ұқыптылыққа тәрбиелеу |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Әдіс-тәсілдер |
|
|
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі: II. Негізгі бөлім:
|
Айтылым: Баламен сәлемдесурәсімі. Тақырыпқа зейінін шоғырландыру Жанұя туралы ұғымынтүсіндіру. О |
Оқушы зейін қойып отбасы туралы ақпаратты тыңдап, тәрбиелік құндылықты түйін сөздерді жинақтап жадында (есте) сақтау |
«Смайлик» әдісі. Бәрі дұрыс болса, көңілді смайлик, қате болса көңілсіз смайлик, дұрыс емес болса , ашулы смайлик.
|
Слайд, «Менің жанұям» деген тақырыпқа салынған суретін вернисаждау (егер баланың сурет салу мүмкіндігі болса), түрлі түсті қалам, А4 форматта ақ қағаз, дәптер, қаламсап. |
|
|
Сабақтың ортасы III. Сергіту сәті |
«Менің отбасым» үлестірмелі суретке қарап әңгімелеу
Орнымыздан тұрайық, Солға қарап иіліп, Алақанды соғайық. Бір отырып, бір тұрып. Оңға қарап иіліп, Орнымызды табайық Сурет бойынша сөйлем құрастыр
(дәптерге жазу) |
Берілген суретте кім екенін түсініп ұғу. Түсінгенін өз ойымен айтады. Отбасы құндылығын түсіну Берілген суретте кім екенін және не істейді, қандай іс-әректтер атқарады, өзіндік алатын орынның стилін анықтайды. Суреттегі түсініксіз құбылыстарды сұрақ қою арқылы жазып, мағынасын анықтайды. Түсіндірме сөздікті дәптерге жазу |
|||
|
Сабақтың соңы IV.Қорытынды |
Б |
||||
шағым қалдыра аласыз
қушыға пікірін
айтқызу















