Отбасы психология

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Отбасы психология

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасылық мәселелерді шешу
Материалдың қысқаша нұсқасы

07.02.2018 оқу жылы. 9- сабақ.

Тақырыбы: Ата- аналар қарым- қатынасы.

Мақсаты: Ата- ана құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Ата-анаға деген сүйіспеншілігін, ата-ананы құрмет тұтуға үйрету, қадірлеу, ата- ананың үмітін ақтауға баулу.

Өтілу барысы: үй тапсырмасын тексеру, жаңа тақырыпты таныстыру. М.Ғабдуллиннің мәтінімен танысады.

Ғ.Мүсіреповтың «Ақлима» әңгімесінен анаға жазылған хатын оқып беру.

Екі әңгіменің түйінін өздері айтады. Сыныпта тапсырма : « Ата-анаға хат» дәл қазір болашақта отырсыздар біреулеріңіз, оқудасыздар, біреулеріңіз әскери борышын өтеп жүрсіздер, біреулеріңіз шет елде оқудасыздар яғни әркім әр жақта.

М. Ғабдуллиннің мәтіні.

Ата- ананың қайсысы болса да баласына мықты денсаулық, бақытты, шат өмір тілейді. Балам ер жетіп, халқымның мақтанышы, абыройлы, қажырлы қызметкері болса екен тілейді. Бәрінен де халық мұддесін жоғары ұстап, ер- азаматы, қамқоршы ұлы болса, халық үшін ерінбей еңбек ет дегенді білдіреді.























14.02.2018 оқу жылы. 10- сабақ.

Бала тәрбиесіне байланысты бейне роликтерді көрсету.

Үйге тапсырма: көргендерінен ой- түйіп, пікірлерін жазып келу.













































21.02.2018 оқу жылы. 11- сабақ.

Тақырыбы : Отбасы және жеке тұлғаның әлеуметтенуі.

Мақсаты : Отбасындағы баланың ұстанымы мен әлеуметтендіру жолдарын үйрету. Жасөспірім балалар мен ата- аналар өзара қарым- қатынасының мазмұнын ұғындыру.

Өтілу барысы: үй тапсырмасын сұрау. Екі топқа бөлініп сұрақтар қою.

  1. Отбасында баланың ұстанымы қандай?

  2. Әлеуметтенуі дегеніміз не?

  3. Ата- ана мен баланың өзара қарым- қатынасы қандай болуы керек?

  4. Жалғыз бала тәрбиеленген және көп балалы отбасында тәрбиеленген баланың ерекшелігін атаңыз?

  5. Толық емес отбасында баланың әлеуметтенуі қандай болады?

Үй тапсырмасы: «Мен қандаймын?» жазба жұмыстар.































Мүмкіншілігі шектеулі оқушының әлеуметтік төлқұжаты

  1. Баланың аты- жөні : ......................................................................................

  2. Туған жылы, айы, күні : ...............................................................................

  3. Диагнозы : .....................................................................................................

  4. Мектебі : ........................................................................................................

  5. Сынып жетекшісі : ........................................................................................

  6. ПМПК- дан өткен күні : ..........................................................................





Мүмкіншілігі шектеулі оқушының мінездемесі

  1. Ынтасы : ................................................................................................

  2. Шыдамдылығы : .................................................................................

  3. Зейіні : ............................................................................................................

  4. Темпераменті : ................................................................................................

  5. Қызығушылығы мен ұнататын кәсібі : .................................................

  6. Қызығушылық танытатын мамандық түрі : ..............................................

  7. Көпшілік ортада өзін ұстауы : ..................................................................

  8. Телеақпаратты көру ұзақтығы : ..................................................................

  9. Кітапқа деген қызығушылығы : ...................................................................

  10. Сөйлеу қабілеті : ..........................................................................................

  11. Есте сақтау қабілеті : ...................................................................................

  12. Заттарды ортақтастыруы мен топтастыруы : ............................................

  13. Агрессияға берілу жылдамдығы : .............................................................

14 Эмоциялық ауытқуы : ...........................................................................















Жеке жүргізілген психологиялық кеңес журналы

Күні


Клиенттің аты - жөні

Жүргізілген жұмыс мазмұны

Ескертулер

























































































































































Топтық кеңес беру және түзету- дамыту жұмыстарын тіркеу журналы

Күні,

уақыты


Тақырыбы

Қатысушылар тізімі

Жұмыс туралы мағлұмат































































































































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.11.2018
767
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі