07.02.2018 оқу жылы. 9- сабақ.
Тақырыбы: Ата- аналар қарым- қатынасы.
Мақсаты: Ата- ана құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Ата-анаға деген сүйіспеншілігін, ата-ананы құрмет тұтуға үйрету, қадірлеу, ата- ананың үмітін ақтауға баулу.
Өтілу барысы: үй тапсырмасын тексеру, жаңа тақырыпты таныстыру. М.Ғабдуллиннің мәтінімен танысады.
Ғ.Мүсіреповтың «Ақлима» әңгімесінен анаға жазылған хатын оқып беру.
Екі әңгіменің түйінін өздері айтады. Сыныпта тапсырма : « Ата-анаға хат» дәл қазір болашақта отырсыздар біреулеріңіз, оқудасыздар, біреулеріңіз әскери борышын өтеп жүрсіздер, біреулеріңіз шет елде оқудасыздар яғни әркім әр жақта.
М. Ғабдуллиннің мәтіні.
Ата- ананың қайсысы болса да баласына мықты денсаулық, бақытты, шат өмір тілейді. Балам ер жетіп, халқымның мақтанышы, абыройлы, қажырлы қызметкері болса екен тілейді. Бәрінен де халық мұддесін жоғары ұстап, ер- азаматы, қамқоршы ұлы болса, халық үшін ерінбей еңбек ет дегенді білдіреді.
14.02.2018 оқу жылы. 10- сабақ.
Бала тәрбиесіне байланысты бейне роликтерді көрсету.
Үйге тапсырма: көргендерінен ой- түйіп, пікірлерін жазып келу.
21.02.2018 оқу жылы. 11- сабақ.
Тақырыбы : Отбасы және жеке тұлғаның әлеуметтенуі.
Мақсаты : Отбасындағы баланың ұстанымы мен әлеуметтендіру жолдарын үйрету. Жасөспірім балалар мен ата- аналар өзара қарым- қатынасының мазмұнын ұғындыру.
Өтілу барысы: үй тапсырмасын сұрау. Екі топқа бөлініп сұрақтар қою.
-
Отбасында баланың ұстанымы қандай?
-
Әлеуметтенуі дегеніміз не?
-
Ата- ана мен баланың өзара қарым- қатынасы қандай болуы керек?
-
Жалғыз бала тәрбиеленген және көп балалы отбасында тәрбиеленген баланың ерекшелігін атаңыз?
-
Толық емес отбасында баланың әлеуметтенуі қандай болады?
Үй тапсырмасы: «Мен қандаймын?» жазба жұмыстар.
Мүмкіншілігі шектеулі оқушының әлеуметтік төлқұжаты
-
Баланың аты- жөні : ......................................................................................
-
Туған жылы, айы, күні : ...............................................................................
-
Диагнозы : .....................................................................................................
-
Мектебі : ........................................................................................................
-
Сынып жетекшісі : ........................................................................................
-
ПМПК- дан өткен күні : ..........................................................................
Мүмкіншілігі шектеулі оқушының мінездемесі
-
Ынтасы : ................................................................................................
-
Шыдамдылығы : .................................................................................
-
Зейіні : ............................................................................................................
-
Темпераменті : ................................................................................................
-
Қызығушылығы мен ұнататын кәсібі : .................................................
-
Қызығушылық танытатын мамандық түрі : ..............................................
-
Көпшілік ортада өзін ұстауы : ..................................................................
-
Телеақпаратты көру ұзақтығы : ..................................................................
-
Кітапқа деген қызығушылығы : ...................................................................
-
Сөйлеу қабілеті : ..........................................................................................
-
Есте сақтау қабілеті : ...................................................................................
-
Заттарды ортақтастыруы мен топтастыруы : ............................................
-
Агрессияға берілу жылдамдығы : .............................................................
14 Эмоциялық ауытқуы : ...........................................................................
Жеке жүргізілген психологиялық кеңес журналы
|
Күні |
Клиенттің аты - жөні |
Жүргізілген жұмыс мазмұны |
Ескертулер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Топтық кеңес беру және түзету- дамыту жұмыстарын тіркеу журналы
|
Күні, уақыты
|
Тақырыбы |
Қатысушылар тізімі |
Жұмыс туралы мағлұмат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасы психология
Отбасы психология
07.02.2018 оқу жылы. 9- сабақ.
Тақырыбы: Ата- аналар қарым- қатынасы.
Мақсаты: Ата- ана құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Ата-анаға деген сүйіспеншілігін, ата-ананы құрмет тұтуға үйрету, қадірлеу, ата- ананың үмітін ақтауға баулу.
Өтілу барысы: үй тапсырмасын тексеру, жаңа тақырыпты таныстыру. М.Ғабдуллиннің мәтінімен танысады.
Ғ.Мүсіреповтың «Ақлима» әңгімесінен анаға жазылған хатын оқып беру.
Екі әңгіменің түйінін өздері айтады. Сыныпта тапсырма : « Ата-анаға хат» дәл қазір болашақта отырсыздар біреулеріңіз, оқудасыздар, біреулеріңіз әскери борышын өтеп жүрсіздер, біреулеріңіз шет елде оқудасыздар яғни әркім әр жақта.
М. Ғабдуллиннің мәтіні.
Ата- ананың қайсысы болса да баласына мықты денсаулық, бақытты, шат өмір тілейді. Балам ер жетіп, халқымның мақтанышы, абыройлы, қажырлы қызметкері болса екен тілейді. Бәрінен де халық мұддесін жоғары ұстап, ер- азаматы, қамқоршы ұлы болса, халық үшін ерінбей еңбек ет дегенді білдіреді.
14.02.2018 оқу жылы. 10- сабақ.
Бала тәрбиесіне байланысты бейне роликтерді көрсету.
Үйге тапсырма: көргендерінен ой- түйіп, пікірлерін жазып келу.
21.02.2018 оқу жылы. 11- сабақ.
Тақырыбы : Отбасы және жеке тұлғаның әлеуметтенуі.
Мақсаты : Отбасындағы баланың ұстанымы мен әлеуметтендіру жолдарын үйрету. Жасөспірім балалар мен ата- аналар өзара қарым- қатынасының мазмұнын ұғындыру.
Өтілу барысы: үй тапсырмасын сұрау. Екі топқа бөлініп сұрақтар қою.
-
Отбасында баланың ұстанымы қандай?
-
Әлеуметтенуі дегеніміз не?
-
Ата- ана мен баланың өзара қарым- қатынасы қандай болуы керек?
-
Жалғыз бала тәрбиеленген және көп балалы отбасында тәрбиеленген баланың ерекшелігін атаңыз?
-
Толық емес отбасында баланың әлеуметтенуі қандай болады?
Үй тапсырмасы: «Мен қандаймын?» жазба жұмыстар.
Мүмкіншілігі шектеулі оқушының әлеуметтік төлқұжаты
-
Баланың аты- жөні : ......................................................................................
-
Туған жылы, айы, күні : ...............................................................................
-
Диагнозы : .....................................................................................................
-
Мектебі : ........................................................................................................
-
Сынып жетекшісі : ........................................................................................
-
ПМПК- дан өткен күні : ..........................................................................
Мүмкіншілігі шектеулі оқушының мінездемесі
-
Ынтасы : ................................................................................................
-
Шыдамдылығы : .................................................................................
-
Зейіні : ............................................................................................................
-
Темпераменті : ................................................................................................
-
Қызығушылығы мен ұнататын кәсібі : .................................................
-
Қызығушылық танытатын мамандық түрі : ..............................................
-
Көпшілік ортада өзін ұстауы : ..................................................................
-
Телеақпаратты көру ұзақтығы : ..................................................................
-
Кітапқа деген қызығушылығы : ...................................................................
-
Сөйлеу қабілеті : ..........................................................................................
-
Есте сақтау қабілеті : ...................................................................................
-
Заттарды ортақтастыруы мен топтастыруы : ............................................
-
Агрессияға берілу жылдамдығы : .............................................................
14 Эмоциялық ауытқуы : ...........................................................................
Жеке жүргізілген психологиялық кеңес журналы
|
Күні |
Клиенттің аты - жөні |
Жүргізілген жұмыс мазмұны |
Ескертулер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Топтық кеңес беру және түзету- дамыту жұмыстарын тіркеу журналы
|
Күні, уақыты
|
Тақырыбы |
Қатысушылар тізімі |
Жұмыс туралы мағлұмат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













