Тақырыбы: Аудан. Ауданның өлшем бірліктері / Отбасы құндылықтары | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
3-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаттары | 3.1.3.1. Ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу.3.1.3.3. см2, дм2, м2 шамаларын салыстыру және амалдар орындау. 3.5.1.1. 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу. |
Сабақтың мақсаттары
| Барлық оқушылар: |
| Ауданы бар нысандарды атау, ауданды өлшеу үшін құралдар мен өлшемдер таңдау. |
| Бірқатар оқушылар: |
| палеткамен өлшеуді жүргізу, шамалардың мәндерін салыстыру см2, дм2, м2 және олармен амалдар орындау. |
| Кейбір оқушылар: |
| Палетканың көмегімен еркін пішіндегі фигураларды өлшеуді жүргізу |
Тілдік мақсаттар
| Дағдыларын дамыту:Ауданы бар заттар мен фигураларды атау.Пәндік лексика және терминология:Аудан, палетка, өлшем. |
| Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау: |
| Қандай заттардың (фигуралардың) ауданы бар?Ненің көмегімен ауданды өлшеуге болады?Фигуралардың аудандарын қалай салыстырамыз? |
| Жазылым: |
| Аудан өлшем бірліктерінің атауларын жазу. |
Тірек білім, білік, дағдылар |
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекет | Қоры |
0-3 | Ынталандыру.Мұғалім оқушылардан отбасы құндылығын қалай түсінетіндігін, мысалдар келтірулерін сұрайды. Оқулықтағы 1-тапсырманың сызбасына қарауды ұсынады.. Балалар бөлменің планын қарайды. Бөлмелердің периметрлерін табады. | Сандар жазылған үлестірмелі қима қағаздар |
4-6 | Өзектендіру.Оқушылар оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды, олар әрбір суреттегі үшбұрыштардың санын, өлшемдерін салыстырады. | Оқулық. |
7-11
| Мақсат қою (мәселелі жағдаят)Оқулықтың 3(а)-тапсырмада оқушылар жер телімін шығару үшін қанша тақтатас кеткенін санайды. 3 (ә)-тапсырмада оқушылар жер телімін жабуды толықтыру үшін қанша тақтатас қажет екенін анықтайды. Бұл тапсырмалар арқылы балалар аудан өлшем бірлігінің мәнін түсінеді.4(а)-тапсырмада оқушылар қандай фигуралар үстел үстінде көп орын алатынын анықтайды. 4 (ә)-тапсырмада қай фигураның ауданы үлкен екенін салыстырады. | Оқулық |
12-29
| Жаңаны ашу.Мәселелі жағдайды шешу үшін мұғалім сұрақтарға жауап беруді ұсына отырып, жұмыс жоспарын құрады:– Фигура ауданын қалай салыстыруға болады?– Қай фигураның ауданы кішірек?Оқушылар мұны білу үшін бір фигураны екінші фигураның үстіне қойып өлшеуге болатынын түсіндіреді. Екінші фигураның ішінде қалып қоятын фигура кішірек деген сөз. Оқушылар фигура ауданы мен аудан өлшем бірлігі деп аталуына ереже шығарады.Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.Оқушылар 5(а)-тапсырманы жұппен орындайды, фигураның ішінде қанша торкөз барын санайды. 5(ә)-тапсырма – тәжірибелік жұмыс. Оқушылар фигура ішіндегі толық торкөздер мен толық емес торкөздерді санайды. Фигураның ауданын толық торкөздерді қосу арқылы және 2-ге бөлінген толық емес торкөздерді санау арқылы анықтайды.Оқулықтағы 7-тапсырмада оқушылар тәжірибелік жұмысты орындайды. Жұмыс топта орындалады. Әр топқа әртүрлі формадағы және түрлі өлшемдегі фигуралар беріледі. Оқушылар ақ қағаздан палетка жасайды, сыртынан 1 см болатындай торкөз бойынша бүктейді. Фигуралардың ауданын өздеріне таныс тәсілмен анықтайды. | Оқулық, разрядтар кестесі, дәптер, жаттықтырғыш. |
30-40
| Өзіндік жұмысӨткенмен жұмысОқулықтағы 8-тапсырма зерттеушілік қасиетті талап етеді. Оқушылар пәтер сызбасын қарайды, қонақ үйдің, кіреберістің барлық жағындағы ұзындықтарын қосып, периметрін анықтайды. Тапсырманың соңғы сұрағы оқушыларда функционалдық сауаттылық қалыптасқанын тексереді. Оқушылар қажетті еденкемердің (плинтус) ұзындығы есіктің ауданын алып тастағанда, қонақ бөлменің периметрі болатынын түсіну керек. | Оқулық, дәптер |
41-45
| Рефлексия. Оқушылар бір-бірінің сабаққа деген ынтасын бағалайды және бір-біріне және сабақ өткізгені үшін мұғаліміне алғыс айтады. Сабақтың осылай аяқталғаны қажеттілікті қанағаттандыру мүмкіндігін береді жеке тұлғаны мойындаудың әр адам үшін маңыздылығын қалыптастырады. |
|