Материалдар / Отбасы татулығы 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отбасы татулығы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға отбасы туралы түсініктерін кеңейте отырып, отбасыға деген сүйіспеншілік құндылығын арттыру және өмірде оны қолдану. Отбасы тату болу үшін не істеу керек. Сыйластықты, қамқорлықты, құрметті, ақылдылықты бойларына сіңіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
664
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ мақсаты:-Оқушыларғаотбасытуралытүсініктерінкеңейтеотырып, сүйіспеншілікқұндылығыныңмәнінашу.Міндеттері:-Оқушыларғаотбасыұғымынмейірімділікқасиетіменбайланыстраотырыпұғындыру.-Отбасындағы өзара сыйластыққа үйрету арқылы қамқорлық қасиетіне баулу.-Оқушылардыотбасынқұрметтеуге ,татулыққатәрбиелеу.
  • Сабақбарысы: Ұйымдастырукезеңi.
  • Оқушыларменамандасып, «Өзін-өзітану» сабағыныңережесін«5-Т»-нықайталайды.Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.Шаттық шеңбер(Оқушыларды шаттық шеңберден алған әсерлерімен бөлісуге шақыру.)
  • Қандайкүйдеболдыңыздар?
  • Жаттығуқалайәсеретті?
  • Қорытынды:
  • Олайболса, балалар, бізәрқашанбір-бірімізгериясызсүйіспеншілікпентілектертілеп, жандүниемізнұрланатүссін.
  • 2.Үй тапсырмасынтексеру.№18 сабақ «Ағаныңхаты»ӘбдіШынбатыровәңгімесіноқып, сұрақтарарқылыталқылау.Сұрақтар:
  • ӘбенніңНұрилаға хат жазуыныңсебебінеде?
  • ӘбенНұрилағақандайақылайтты?
  • Ағаақылынанқандайүлгіалуғаболады?
  • Өзіңіні-қарындастарынақандайақыл-кеңесайтыпжүрсің?
  • «Үлкенге – құмет, кішіге – ізет » деген мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер?
  • Дәйексөз.«Ұяда не көрсең,ұшқандасонныілесің» Халық мақалы Дәйексөзді жазғызу, оқушылардан жатқа сұрау.Түйін: Адамға өмірде ең қымбаты- отбасы. Отбасында сүйіспеншілік, сыйластық, татулық, бауырмалдылық болғанда бірлік болады. Бір-бірін аялап, кешіре , түсіне білгенде отбасы берік болады. Мұғалім.Отбасы адамтербеткенұяболса, баланың бас ұстазы – ата – ана. «Балапанұяда не көрсе, ұшқандасоныіледі» дегената – бабамызданқалғанасылсөздіңсырынаүңілерболсақ, бала әкеденақыл, анаданмейіралады. Ата – анағабаладанжақынешкімжоқ, сондықтанқайата – анаболсынбаласыныңбілімді,әдептіболуынармандайды.
    Әңгiмелеу.Мұғалімніңсыйы: Отбасы татулығы видео көрсету1. Бұл видео не жайлы?2.

    Шығармашылық жұмыс, топтық жұмысЖүректер арқылы сыныпты 2топқа бөлу1-топБақыттыотбасытақырыбында коллаж құрастыр2-топ«Отбасың бақыттыболуыүшін не қажет?»Мақал – мәтелдердіжалғастырыпжазу.1 топқа
  • Атаға қарап - ..............., анаға қарап - ....................
  • Атаныңбаласыболма, ............................................
  • Ұяда не көрсең, ........................................................
  • Атакөргеноқжонар, ..............................................
  • 2 топқа
  • Ананың сүті – бал, ..................................................
  • Туғанүйдіңтүтініжылы, .......................................
  • Анаңаауырсөзайтпа, ............................................
  • Әке – асқар тау, .......................................................
  • Топпенәнайту« ӘкеАна»Өлеңі мен әнінжазған Роза ӘлқожаЖанашырым - ана, дара шыңым-ана Бар асылым - ана, шуағымсың.Бағбанымсың - әке, зорбағымсың - әкеҚорғанымсың- әке, шырағымсың.АнааяулымөзіңменмақтанамынАна - мен сенімеккегеапарамынАна баланыңқолдағыңбақталабын, бұлағымсың.Әкебіржылысөзіңешаттанамын Әке - мен сенімеккегеапарамынӘкебиіккесамғайдыбаптағаның, шынарымсың әкеҚорытынды тапсырма: Алдарыңдағы қағаздарды пайдаланып, күн шуақтарын жасаңдар. Жасаған күн шуағына отбасында үйлесімділік тізімін жазып күнге орналастырыңдар. (Мейірімді,бақытты,жарасымды,өнегелі,тату,үлкен,тәрбиелі тб).
    Үйтапсырмасы.№19сабақ 79 бет «Мойындау »ДәулетҚасеновтыңәңгімесіноқыпкелу.
    Соңғытыныштықсәтi.Баяуәуенқойыладықушыларденесін, басынтікұстап, көзінжұмыпотырады. Тыныштық, тыныштық, тыныштық, тыныштық бар жерде.Тыныштық, тыныштық, тыныштық, тыныштық бар әлемде.




    Тілек шамы Алдарыңызда берілген күн, гүл, жапырақ, смайликтерге өз тілектеріңізді жазып, батманға құрап жапсырыңыздар. Тілекшамынбір – біріңізгебереотырыпөзтілектеріңіздіайтыңыздар. Шаттық шеңбері– Қайырлы күн, қымбатты балалар! Бүгін мен сендерді ерекше көңіл-күймен қарсы алып тұрмын. Сендер үшін бір керемет әрі жақсы нәрсе жасағым келіп тұр.Кәнеки, өзіміздің шаттық шеңберімізде тұрып, Махаббат періштесі сыйлаған «сиқырлы таяқшаны» бір-бірімізге бере отырып, жақсы сөздер мен игілікті тілектер айтайық. Осы таяқшаның көмегімен біз мейірімді сиқыршыға айналамыз. Балалар, мен өзімнің тілегімді бірінші айтайыншы:Бақыт, шаттық тілеймін,Ертемен барлық балаға.− Ал енді мен Айдосқа «сиқырлы таяқшаны» берейін. Айдос, айтақойшы, сен достарыңа не тілегіңкеледі?Балаларбір-біріне «сиқырлытаяқшаны» береотырып, өздерініңигіліктітілектерінайтады:Мен бәріңеДенсаулықтілеймін!Мен бәріңеҚуаныштілеймін!Мен бәріңеМейірімтілеймін!Мен бәріңешуақтыкүнтілеймін!Мен бәріңекөңілдіойынтілеймін! Және т.б.– Жарайсыңдар, балалар! Енді, достарыңсендергежақсытілектерайтыпжатқандақандайкүйдеболғандарыңдыайтақойыңдаршы?(Балалардыңжауаптары.)− Рақмет! Бізсондайжақсысөздер, жылы-жылылебіздерестідік! Олардыңбәріорындалады, өйткенісендердоссыңдаржәнеоныңбәріншынжүректенайттыңдар.









    «Біздің шаңырақ» Атамнан басталар, Әжеммен қосталар. Отбасыммыналар; ЕңжақынадамдарӘкем мен анам бар, Біртуғанағам бар, Біртуғанапам бар... БәрінжақсыкөремінЕркелеймін, еремін! Әнсалуғабарамыз, (шеңбербойыменжүреді) Досымыздытабамыз. ( тоқтайды) Сәлеметпе! Міне, мен! ( қолдарынекіжаққасермейді) Доспынендісенімен. (көршілеріменқолалысады) және де тағы:











    «Допты ұстап ал» ойыныОйын шеңберде өткізіледі. Мұғалім сұрақты қойып, допты лақтырады.Допты ұстаған оқушы сұраққа жауап береді.Қорытындылай келе үй тапсырмасын орындаудағы жұмыс жүйесінің бұл түрлері өткен материалды оқушылардың саналы меңгеріп, естерінде берік сақтауына және теориялық білімдерін тәжірибеде дұрыс қолдана алатындығына зор әсерін тигізеді.

























































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!