Сабақ мақсаты:-Оқушыларғаотбасытуралытүсініктерінкеңейтеотырып, сүйіспеншілікқұндылығыныңмәнінашу.Міндеттері:-Оқушыларғаотбасыұғымынмейірімділікқасиетіменбайланыстраотырыпұғындыру.-Отбасындағы өзара сыйластыққа үйрету арқылы қамқорлық қасиетіне баулу.-Оқушылардыотбасынқұрметтеуге ,татулыққатәрбиелеу. |
Сабақбарысы: Ұйымдастырукезеңi.Оқушыларменамандасып, «Өзін-өзітану» сабағыныңережесін«5-Т»-нықайталайды.Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.Шаттық шеңбер(Оқушыларды шаттық шеңберден алған әсерлерімен бөлісуге шақыру.)Қандайкүйдеболдыңыздар?Жаттығуқалайәсеретті?Қорытынды:Олайболса, балалар, бізәрқашанбір-бірімізгериясызсүйіспеншілікпентілектертілеп, жандүниемізнұрланатүссін.2.Үй тапсырмасынтексеру.№18 сабақ «Ағаныңхаты»ӘбдіШынбатыровәңгімесіноқып, сұрақтарарқылыталқылау.Сұрақтар:ӘбенніңНұрилаға хат жазуыныңсебебінеде?ӘбенНұрилағақандайақылайтты?Ағаақылынанқандайүлгіалуғаболады?Өзіңіні-қарындастарынақандайақыл-кеңесайтыпжүрсің? «Үлкенге – құмет, кішіге – ізет » деген мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер? |
Дәйексөз.«Ұяда не көрсең,ұшқандасонныілесің» Халық мақалы Дәйексөзді жазғызу, оқушылардан жатқа сұрау.Түйін: Адамға өмірде ең қымбаты- отбасы. Отбасында сүйіспеншілік, сыйластық, татулық, бауырмалдылық болғанда бірлік болады. Бір-бірін аялап, кешіре , түсіне білгенде отбасы берік болады. Мұғалім.Отбасы – адамтербеткенұяболса, баланың бас ұстазы – ата – ана. «Балапанұяда не көрсе, ұшқандасоныіледі» дегената – бабамызданқалғанасылсөздіңсырынаүңілерболсақ, бала әкеденақыл, анаданмейіралады. Ата – анағабаладанжақынешкімжоқ, сондықтанқайата – анаболсынбаласыныңбілімді,әдептіболуынармандайды. |
Әңгiмелеу.Мұғалімніңсыйы: Отбасы татулығы видео көрсету1. Бұл видео не жайлы?2.
|
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмысЖүректер арқылы сыныпты 2топқа бөлу1-топБақыттыотбасытақырыбында коллаж құрастыр2-топ«Отбасың бақыттыболуыүшін не қажет?»Мақал – мәтелдердіжалғастырыпжазу.1 топқаАтаға қарап - ..............., анаға қарап - ....................Атаныңбаласыболма, ............................................Ұяда не көрсең, ........................................................Атакөргеноқжонар, ..............................................2 топқаАнаның сүті – бал, ..................................................Туғанүйдіңтүтініжылы, .......................................Анаңаауырсөзайтпа, ............................................Әке – асқар тау, ....................................................... |
Топпенәнайту« ӘкеАна»Өлеңі мен әнінжазған Роза ӘлқожаЖанашырым - ана, дара шыңым-ана Бар асылым - ана, шуағымсың.Бағбанымсың - әке, зорбағымсың - әкеҚорғанымсың- әке, шырағымсың.Ана–аяулымөзіңменмақтанамынАна - мен сенімеккегеапарамынАна– баланыңқолдағыңбақталабын, бұлағымсың.Әке–біржылысөзіңешаттанамын Әке - мен сенімеккегеапарамынӘке–биіккесамғайдыбаптағаның, шынарымсың әкеҚорытынды тапсырма: Алдарыңдағы қағаздарды пайдаланып, күн шуақтарын жасаңдар. Жасаған күн шуағына отбасында үйлесімділік тізімін жазып күнге орналастырыңдар. (Мейірімді,бақытты,жарасымды,өнегелі,тату,үлкен,тәрбиелі тб). |
Үйтапсырмасы.№19сабақ 79 бет «Мойындау »ДәулетҚасеновтыңәңгімесіноқыпкелу. |
Соңғытыныштықсәтi.Баяуәуенқойылады.Оқушыларденесін, басынтікұстап, көзінжұмыпотырады. Тыныштық, тыныштық, тыныштық, тыныштық бар жерде.Тыныштық, тыныштық, тыныштық, тыныштық бар әлемде. |
|