Сабақтың
басы
5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
«Ой қозғау» әдісі
1.Сграффито туралы
не білдің?
2.Монументті мүсін
дегеніміз не?
Есіңе түсір.
3.Төмендегі мүсіндерге
қара.
4.Ол жерде
кімдер бейнеленген?
(Оқулықтағы суреттермен жұмыс
жүргізіледі).
|
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Жабырқауды білмейміз, Жалқаулықты
сүймейміз. Біз талантты жас
ұлан, Үлгі аламыз жақсыдан
Сұраққа жауап
береді
|
Мадақтау
|
|
Сабақтың ортасы
11
мин
Сергіту
сәті
2 минут
|
1-тапсырма
Ұжымдық
жұмыс
«Біліміңді қолдан» әдісі Кімдердің мүсіні
берілген? Отбасылық көрініс туралы
өзіңнің
әсеріңді әңгімелеп айт.
Монумент – мәнді тарихи жағдайларға, ірі
қайраткерлерге, маңызды құбылыстарға арналған
көлемді, мағыналы
ескерткіш.
Оқулықтағы мүсінге назар аудар. Мүсіннің
ерекшелігі неде?
Мүсінге қарап,
өз ойыңды
айтып бер.
Жоғарыдағы мүсіндерді жасалу жолы бойынша
салыстыр.
Олардың бір-бірінен айырмашылығы қандай?
Қайсысы монументті мүсін
екенін анықта.
ЕББҚ
Тапсырманы орындауда
қолдау көрсету
Талқылау
сұрақтары:
Монумент туралы не
білдің?
«Анамызға көмек» сергіту
жаттығуы (https://www.youtube.com/watch?v=JHK28M9YHz
c
|
Берілген суреттер
бойынша сұрақтарға жауап береді
Сұраққа жауап
береді
Оқушылар орындарынан тұрып, бейнебаяндағы
көрсетілген жаттығу түрін жасайды,
бірге әндетеді.
|
Дескриптор:
-Монумент
ұғымын біледі.
-Мүсіндердің түрлері
қай өңірде пайда болғанын есінде
сақтайды айта
алады
|
Оқулық.

|
20
мин
|
2-
тапсырма
Жеке
жұмыс
«Менің шеберханам»
әдісі
Ермексаздан адамның
мүсінін жаса.
Қауіпсіздік ережесі:
1.Мұғалімнің тапсырмасын мұқият тыңдап, тек
мұғалімнің рұқсатынан кейін
ғана жұмысқа
кіріс.
2.Жұмыс
орныңды дайындап
ал.
3.Жұмыс барысында қылқаламды не акварель
бояуын ұқыпты
пайдалан.
4.Бояуды
аузыңа, көзіңе
жақындатпа.
5.Жұмыс аяқталған соң, қылқалам мен
ыдысыңды тазалап,
орнына салып
қой.
ЕББҚ
Тапсырманы орындауда
қолдау көрсету
Талқылау
сұрақтары:
Тапсырмадан не
үйрендің?
|
Ермексаздан адамның денесі мен
басының пішінін жасап
алады. Қызғылт және
ашық түсті ермексазды жаймарлап
алады.
Қызыл ермексазды адам денесінің сыртынан
орап, артығын қиып, шапанын жасайды.
Адамның денесіне басын орнатады.
Адамның басына ашық түсті
ермексаздан кимешек
жасап, жабыстырады.
Қолдарын жабыстырады. Кішкентай
сәбидің мүсінін жасап,
ананың қолына
ұстатады.
Ана мен баланың
бет- әлпетін толықтырып, бейнелейді.
|
Дескриптор:
-Ермексазды илеуді
біледі
-Мүсіннің пішінін
келтіріп жасай алады
-Құралдарды дұрыс
қолдана біледі
|
Қажетті
құрал- жабдықтар:
Тақтайша,түрлі түсті
ермексаз, қырғыш-стек, сым
темір,ағаш
таяқшалар

|
Сабақтың
соңы
7 мин
|
Рефлексия
«НЕГЕ? НЕЛІКТЕН? НЕ ҮШІН?
сұрақтарына жауап
береді.
Өзің орындаған мүсіндердегі байланысты,
олардың
әсерін, көңіл
күйін
сипаттап бер.
Жұмыр мүсін туралы не білдің?
Жұмыр
мүсіннің ерекшелігі неде?
|
Сұрақтарға жауап береді
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
|
|