|
Бөлім атауы: Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер |
Мектеп: №жббм |
|||||
|
Күні: 16.10 |
,Мұғалімнің аты-жөні: ХХ |
|||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
ОТБАСЫЛЫҚ МЕРЕКЕНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу; 5.4.2.1.Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу. |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
-Жанрлық ерекшеліктеріне сай хат жазу, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу; -Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хат құрастырып жазу, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу ; - Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хат құрастырып жазу, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу. |
|||||
|
Бағалау критеийлері |
|
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жинақтау, бағалау |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық) |
|||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Қонақ күту дәстүрі |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал . «Мен саған сенемін!» тренингі.
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.
Оқушылар төмендегі жағдаяттың қай салт-дәстүрге сәйкес келетінін анықтайды, өз ойларын білдіреді. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
ҚБ «Жұлдызша»
|
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
||
|
Сабақтың ортасы
|
Мәтін бойынша ой тұжырымдаңыз. Өзіңізге ұнаған адамға хат жазыңыз. Құрылымы мен рәсімделуіне көңіл бөліңіз. Дескриптор:
ҚБ
5-тапсырма. Оқылым мәтінінен айтылғанда ерін үндестігіне сәйкес өзгеріске ұшырайтын сөздерді теріп жазып, орфоэпия заңдылығына қарай дұрыс оқыңдар.
ҚБ Бекіту. Тарау бойынша алған білімдеріңді тұжырымдап, топтастыру жасаңдар. Ойларыңды қорытындылаңдар.
Қазақ халқының салт-дәстүрлері
|
Мәтінді оқып, халқымыздың салт-дәстүр атаулары мен олардың мәнін түсініңдер.
Мәтін бойынша ой тұжырымдаңыз. Өзіңізге ұнаған адамға хат жазыңыз. Құрылымы мен рәсімделуіне көңіл бөліңіз.
Оқылым мәтінінен айтылғанда ерін үндестігіне сәйкес өзгеріске ұшырайтын сөздерді теріп жазып, орфоэпия заңдылығына қарай дұрыс оқыңдар. Тарау бойынша алған білімдеріңді тұжырымдап, топтастыру жасаңдар. Тақырып бойынша ой қорытындылайды. |
ҚБ «Жұлдызша»
ҚБ «Жұлдызша»
ҚБ «Жұлдызша»
|
5-сынып Қазақ тілі
«Қазақстан» ұлттық энциклопедиясынан
|
||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ОТБАСЫЛЫҚ МЕРЕКЕНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ
ОТБАСЫЛЫҚ МЕРЕКЕНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ
|
Бөлім атауы: Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер |
Мектеп: №жббм |
|||||
|
Күні: 16.10 |
,Мұғалімнің аты-жөні: ХХ |
|||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
ОТБАСЫЛЫҚ МЕРЕКЕНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу; 5.4.2.1.Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу. |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
-Жанрлық ерекшеліктеріне сай хат жазу, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу; -Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хат құрастырып жазу, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу ; - Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хат құрастырып жазу, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу. |
|||||
|
Бағалау критеийлері |
|
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жинақтау, бағалау |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық) |
|||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Қонақ күту дәстүрі |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал . «Мен саған сенемін!» тренингі.
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.
Оқушылар төмендегі жағдаяттың қай салт-дәстүрге сәйкес келетінін анықтайды, өз ойларын білдіреді. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
ҚБ «Жұлдызша»
|
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
||
|
Сабақтың ортасы
|
Мәтін бойынша ой тұжырымдаңыз. Өзіңізге ұнаған адамға хат жазыңыз. Құрылымы мен рәсімделуіне көңіл бөліңіз. Дескриптор:
ҚБ
5-тапсырма. Оқылым мәтінінен айтылғанда ерін үндестігіне сәйкес өзгеріске ұшырайтын сөздерді теріп жазып, орфоэпия заңдылығына қарай дұрыс оқыңдар.
ҚБ Бекіту. Тарау бойынша алған білімдеріңді тұжырымдап, топтастыру жасаңдар. Ойларыңды қорытындылаңдар.
Қазақ халқының салт-дәстүрлері
|
Мәтінді оқып, халқымыздың салт-дәстүр атаулары мен олардың мәнін түсініңдер.
Мәтін бойынша ой тұжырымдаңыз. Өзіңізге ұнаған адамға хат жазыңыз. Құрылымы мен рәсімделуіне көңіл бөліңіз.
Оқылым мәтінінен айтылғанда ерін үндестігіне сәйкес өзгеріске ұшырайтын сөздерді теріп жазып, орфоэпия заңдылығына қарай дұрыс оқыңдар. Тарау бойынша алған білімдеріңді тұжырымдап, топтастыру жасаңдар. Тақырып бойынша ой қорытындылайды. |
ҚБ «Жұлдызша»
ҚБ «Жұлдызша»
ҚБ «Жұлдызша»
|
5-сынып Қазақ тілі
«Қазақстан» ұлттық энциклопедиясынан
|
||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз

















