ОТБАСЫЛЫҚ МЕРЕКЕНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ОТБАСЫЛЫҚ МЕРЕКЕНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға арналады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім атауы: Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер

Мектеп: №жббм

Күні: 16.10

,Мұғалімнің аты-жөні: ХХ

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

ОТБАСЫЛЫҚ МЕРЕКЕНІҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу;

5.4.2.1.Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.

Сабақтың мақсаттары

-Жанрлық ерекшеліктеріне сай хат жазу, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу;

-Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хат құрастырып жазу, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу ;

- Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хат құрастырып жазу, сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.

Бағалау критеийлері

  • Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазады;

  • сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Осыған дейін меңгерілген білім

Қонақ күту дәстүрі

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал . «Мен саған сенемін!» тренингі.

І.ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту Төмендегі жағдаяттар қай салт-дәстүрге сәйкес келетінін жазыңдар.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.




Оқушылар төмендегі жағдаяттың қай салт-дәстүрге сәйкес келетінін анықтайды, өз ойларын білдіреді.





Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.






ҚБ «Жұлдызша»

5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

Сабақтың ортасы

















ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқып, халқымыздың салт-дәстүр атаулары мен олардың мәнін түсініңдер

Мәтін бойынша ой тұжырымдаңыз. Өзіңізге ұнаған адамға хат жазыңыз. Құрылымы мен рәсімделуіне көңіл бөліңіз.

Дескриптор:

  • мәтіннің мазмұны бойынша ой тұжырымдайды;

  • өзіне ұнаған адамына хат жазады;

  • құрылымы мен рәсімделуін сақтайды;

  • жанрлық ерекшелігін ескереді.

ҚБ

ІІІ.ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

5-тапсырма. Оқылым мәтінінен айтылғанда ерін үндестігіне сәйкес өзгеріске ұшырайтын сөздерді

теріп жазып, орфоэпия заңдылығына қарай дұрыс оқыңдар.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтінінен айтылғанда ерін үндестігіне сәйкес өзгеріске ұшырайтын сөздерді теріп жазады;

  • орфоэпия заңдылығына қарай дұрыс оқиды.

ҚБ

Бекіту. Тарау бойынша алған білімдеріңді тұжырымдап, топтастыру жасаңдар. Ойларыңды қорытындылаңдар.

Овал 1

Қазақ халқының салт-дәстүрлері


Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6 Прямая со стрелкой 8 Прямая со стрелкой 10




Мәтінді оқып, халқымыздың салт-дәстүр атаулары мен олардың мәнін түсініңдер.










Мәтін бойынша ой тұжырымдаңыз. Өзіңізге ұнаған адамға хат жазыңыз. Құрылымы мен рәсімделуіне көңіл бөліңіз.





Оқылым мәтінінен айтылғанда ерін үндестігіне сәйкес өзгеріске ұшырайтын сөздерді

теріп жазып, орфоэпия заңдылығына қарай дұрыс оқыңдар.



Тарау бойынша алған білімдеріңді тұжырымдап, топтастыру жасаңдар.


Тақырып бойынша ой қорытындылайды.





ҚБ «Жұлдызша»










ҚБ «Жұлдызша»











ҚБ «Жұлдызша»


5-сынып

Қазақ тілі




«Қазақстан» ұлттық энциклопедиясынан







































Сабақтың соңы


Кері байланыс










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.10.2024
215
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі