Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»
Бөлімі: Өзін-өзі тану
Тақырыбы: Отбасым- бақыт мекені.
Мақсаты: сүйіспеншілік,сыйластық құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту. Балалардың отбасы, жанұя туралы білімдерін шыңдай түсу. Балаларды ептілікке өз ойын жеткізе білуге, отбасы құндылықтарын сыйлауға тәрбиелеу.
Міндеттері:
-отбасы сүйіспеншілігі,сыйластығы туралы түсінік қалыптастыру;
-отбасындағы өзара сыйластыққарым-қатынас дағдыларын дамыту;
-отбасына сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Отбасы суреттері бар плакаттар, мақал мәтелдер.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері -Амансыңдар ма,балалар! Мен сендермен бүгін кездескеніме өте қуаныштымын. Қане,бір-бірімізге қарап,әдемі күлкімізді сыйлайықшы! |
Күшікке деген өз сүйіспеншіліктерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
-Бүгін біз «Өзін-өзі тану» әлемінің картасындағы «Отбасы» аялдамасына тоқталамыз. -Қане,осы аялдамадағы суретке қарап,әңгіме құрастырып көрейікші! -Бүгін біз бәрімізге қымбат,сүйікті отбасымыз туралы әңгімелесеміз
-Тамаша! Балалар,әжеміз,атамыз,анамыз,әкеміз тіпті аға-әпкелеріміз бізді еркелетіп атайды. Олар сендерді «күнім», «айым», «жұлдызым» деп аспандағы ғажайып нәрселерге теңейді. Қане,отбасында сендерді кімдер және қалай еркелетеді екен Ә. Исқақовтың «Кім ойлап тапқан?» өлеңін оқып беріп,балалармен бірге қайталайды. Ойын Балаларды шеңбер бойына тұрғызып,кезек-кезек сұрақ қойып,допты беремін.
Әңгімелесу. Мен отбасымды жақсы көремін ... Дәйексөз. Балаларға «Күннен жылу тарайды,анадан мейірім тарайды» деген дәйексөзді оқып, күн мен ананың жылуы мен мейірімі туралы түсінік беремін. Өзіммен –өзім. Баяу музыка ойналады. Балаларға көздерін жұмып, өз аналарына қандай гүл шоғын сыйлайтындарын елестетулерін ұсынамын. |
Тыңдайды. Өз пікірлерін айтады. Өлеңді қосылып айтады.
Сұрақтарға жауап береді
Әр бала өз ойын жалғастырады. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Бүгінгі тақырып бойынша не білгендері туралы қорытындылауды ұсынамын. Жақсы жұмыстары үшін алғыс білдіремін. |
Жаңадан не біліп, үйренгендері жайлы айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:
- сүйіспеншілік,сыйластық құндылықтары туралы түсініктерін;
Нені игереді
-Ә . Исқақовтың «Кім ойлап тапқан?» атты өлеңінің мазмұнын;
- дәйек сөздің мағынасын:
Нені біледі:
-өз отбасылары туралы әңгімелеуді;
-қойылған сұрақтарға толық жауап беруді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасым - бақыт мекені
Отбасым - бақыт мекені
Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған
оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»
Бөлімі: Өзін-өзі тану
Тақырыбы: Отбасым- бақыт мекені.
Мақсаты: сүйіспеншілік,сыйластық құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту. Балалардың отбасы, жанұя туралы білімдерін шыңдай түсу. Балаларды ептілікке өз ойын жеткізе білуге, отбасы құндылықтарын сыйлауға тәрбиелеу.
Міндеттері:
-отбасы сүйіспеншілігі,сыйластығы туралы түсінік қалыптастыру;
-отбасындағы өзара сыйластыққарым-қатынас дағдыларын дамыту;
-отбасына сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Отбасы суреттері бар плакаттар, мақал мәтелдер.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері -Амансыңдар ма,балалар! Мен сендермен бүгін кездескеніме өте қуаныштымын. Қане,бір-бірімізге қарап,әдемі күлкімізді сыйлайықшы! |
Күшікке деген өз сүйіспеншіліктерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
-Бүгін біз «Өзін-өзі тану» әлемінің картасындағы «Отбасы» аялдамасына тоқталамыз. -Қане,осы аялдамадағы суретке қарап,әңгіме құрастырып көрейікші! -Бүгін біз бәрімізге қымбат,сүйікті отбасымыз туралы әңгімелесеміз
-Тамаша! Балалар,әжеміз,атамыз,анамыз,әкеміз тіпті аға-әпкелеріміз бізді еркелетіп атайды. Олар сендерді «күнім», «айым», «жұлдызым» деп аспандағы ғажайып нәрселерге теңейді. Қане,отбасында сендерді кімдер және қалай еркелетеді екен Ә. Исқақовтың «Кім ойлап тапқан?» өлеңін оқып беріп,балалармен бірге қайталайды. Ойын Балаларды шеңбер бойына тұрғызып,кезек-кезек сұрақ қойып,допты беремін.
Әңгімелесу. Мен отбасымды жақсы көремін ... Дәйексөз. Балаларға «Күннен жылу тарайды,анадан мейірім тарайды» деген дәйексөзді оқып, күн мен ананың жылуы мен мейірімі туралы түсінік беремін. Өзіммен –өзім. Баяу музыка ойналады. Балаларға көздерін жұмып, өз аналарына қандай гүл шоғын сыйлайтындарын елестетулерін ұсынамын. |
Тыңдайды. Өз пікірлерін айтады. Өлеңді қосылып айтады.
Сұрақтарға жауап береді
Әр бала өз ойын жалғастырады. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Бүгінгі тақырып бойынша не білгендері туралы қорытындылауды ұсынамын. Жақсы жұмыстары үшін алғыс білдіремін. |
Жаңадан не біліп, үйренгендері жайлы айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:
- сүйіспеншілік,сыйластық құндылықтары туралы түсініктерін;
Нені игереді
-Ә . Исқақовтың «Кім ойлап тапқан?» атты өлеңінің мазмұнын;
- дәйек сөздің мағынасын:
Нені біледі:
-өз отбасылары туралы әңгімелеуді;
-қойылған сұрақтарға толық жауап беруді.
шағым қалдыра аласыз













