Ұйымдастыру кезеңі (7
мин)
|
Отбасы адамға бақыт, толық мәнді тыныс –
тіршілік әкеледі. Отбасының басты қазығы, алтын діңгегі – бала.
Баланың тәрбиелі жан - жақты болып өсуіне берекелі, өнегелі,
ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы ата мен баланың, келін мен
ененің және басқа да отбасы мүшелерінің жылы қарым - қатынасынан
құрылады. Отбасы берекелі, тату болу үшін сыйластық, мейірімділік,
жанашырлық, бауырмалдық қасиеттер әр адамның жүрегінен орын алуы
керек. Отбасын құрғанда Адам өмірге ұрпақ әкеліп қана қоймай,
сонымен бірге оған жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды, ата
- бабасының салт - дәстүрін, жас ұрпақтың бойына сіңіртеді.
Балаларын өздерін қоршаған ортаға және қоғамға пайдалы азамат етіп
өсіру – ата - ананың ең маңызды
міндеті.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
|
Компьютер
|
Сабақ
басы (13 мин)
|
Отбасы - бірлесіп күн көретін туыстық
қатынаста тұратын адамдар тобы. Балалар тәрбиесін жүзеге асырып,
басқа да қоғамдық тұрғыдан мәнді қажеттіліктерді қанағаттандыратын
некелік немесе туыстық қатынастармен байланысқан адамдар
тобы. Отбасының маңызды сипаты - оның қызметі,
құрылымы және динамикасы болып
табылады.
|
Оқушылар жалпы отбасы деген ұғымды сендер
қалай түсінесіңдер? Отбасы деген
не?
Отбасы
құрамы деген
кімдер?
Отбасының адам өміріндегі маңызы
қандай?
Оқушылардың
ойы тыңдалады.
|
видеожазба
|
Ортасы
(20 мин)
|
Демек ата -
ана өмірінің жалғасы – бала. Бала – ата - ананың бауыр еті. Баланың
кісілік келбетін қалыптастыратын ортасы – өзінің ұшқан ұясы. «Ұяда
не көрсең, ұшқанда соны ілерсің»,- дейді халқымыз. Айналадағы
адамдарды сыйлау ата - ананы құрметтеуден басталады. Әке - шешесін,
бауырларын қадірлеп, құрметтей алмаған адам өзге ешкімді сыйлап та
жарытпайды.
Әр оқушы
ОТбасына ашық хат
жазады
Ортаға
шығып, өз отбасы туралы постер
қорғайды.
|
Балалар мақалды бастайды, келесі оқушы мақалды
аяқтау керек Әдепті бала ата - анасын мақтатар… (әдепсіз бала ата -
анасын қақсатар). Әкесі тұрып ұл сөйлегеннен без…(шешесі тұрып қыз
сөйлегеннен без). Қарағайға қарап тал өсер… (қатарына қарап бала
өсер). Үйінде ұлы - қызы бардың…(көгінде сөнбес жұлдызы бар). Ана
сүтін ақтамағанды …(ешкім
жақтамайды).
|
Кеспе
қағаздар
маркер
|
Соңы
|
Адамның өз басының жұмысынан басқа да осындай
қатынастарға үлес қосуы — адамгершілік парызы. Мұндай қатынастар
арқылы ағайын, туған — туыс арасындағы адамның өз басының алатын
орны айқындалады. Мейірімді болсаң сенен үнемі көмек сұрайды. Керек
кезінде саған да көмек береді. Сөйтіп, отбасы шағын қоғамның
жұмысын атқарады.
|
Сұрақ — жауап арқылы
қорытындылау 1. Отбасы деген
не? 2. Отбасы мүшелеріне кімдер
кіреді? 3. Баланың болашақта жақсы азамат болып өсуі,
жан — жақты тәрбиелі болуы отбасына берілген ұлттық тәрбиеге
тікелей байланысты. 4. Әр оқушы өзінің отбасы жайлы
әңгімелейді
|
|