|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
14.04.2025ж |
|
|
Сынып: 3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
ТС «Отбасыммен бірге өткізген қуанышты күндерім!» ҚС №29 «Әлеуметтік желдегі қауіпті ойындар» |
|
|
Құндылық |
Отбасылық құндылықар |
|
|
Мақсаттары |
|
|
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 8минут Сабақтың ортасы 25минут Сабақтың соңы 7минут |
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Миға шабуыл (сұрақ - жауап) Оқушыларға: 1. Отбасы құрамына кімдер кіреді? 2. Отбасының әдет – ғұрпы туралы түсініктеме бер? 3. Ұл мен қыздар жасына қарай қалай аталады? 4. Отбасының негізгі міндетін атқаратын кімдер? 5. «Үлкенге құрмет» дегенді қалай түсінесіңдер? 6. Отбасының ұйытқысы кім? 7. Отбасының басшысы кім? ІІІ. Ассоцация құру: ( Әке, Ана, Бала ) Оқушыларға сұрақ: 3 топқа кеспе қағаз беріледі. 1. Отбасы бақыты деген ол? 2. Білім алуға сендерге жауапты кім деп ойлайсыңдар? 3. Бақыт дегеніміз не? Міне, осындай біз көңіл аудара бермейтін қарапайым нәрсенің өзі немесе ойланбай айтылған ұрыс сөзі де баланың жанын ауыртуы мүмкін, өмір сүру ағынын өзгертуі де ғажап емес. Бала жат қылықтарға бой алдыруы мүмкін. Оқушылар отбасы туралы класстер құрайды. Әр оқушы өздерінің отбасы туралы әңгімелейді. Отбасындағы демалыс қалай өтетіні туралы айтады.Отбасы туралы мақал –мәтелдерден жарыс ұйымдастырады.
Отбасы адамға бақыт,
толық мәнді тыныс – тіршілік әкеледі. Отбасының басты қазығы, алтын
діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі жан - жақты болып өсуіне берекелі,
өнегелі, ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы ата мен баланың,
келін мен ененің және басқа да отбасы мүшелерінің жылы қарым -
қатынасынан құрылады. Отбасы берекелі, тату болу үшін сыйластық,
мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық қасиеттер әр адамның
жүрегінен орын алуы керек. Отбасын құрғанда Адам өмірге ұрпақ
әкеліп қана қоймай, сонымен бірге оған жалпы адамзаттық және ұлттық
құндылықтарды, ата - бабасының салт - дәстүрін, жас ұрпақтың бойына
сіңіртеді. Балаларын өздерін қоршаған ортаға және қоғамға пайдалы
азамат етіп өсіру – ата - ананың ең маңызды
міндеті. - Постермен жұмыс: Ата-ана мен баланың қарым-қатынас ережелерін құрастыру.Ортаға шығып, өз отбасы туралы постер қорғайды ҚС №29 «Әлеуметтік желдегі қауіпті ойындар» Балаларға қауіпсіз интернетті қолданудың негізгі ережелерін қарапайым түрде түсіндіру: Жеке ақпаратты жарияламау: Аты-жөніңізді, мекенжайыңызды, телефон нөміріңізді бейтаныс адамдарға айтпау. Белгісіз адамдармен сөйлеспеу: Интернетте кездейсоқ адамдармен сөйлесу қауіпті болуы мүмкін. Тек ата-анаңыз немесе мұғаліміңіз рұқсат берген адамдармен сөйлесіңіз. Құпия сөздерді сақтау: Құпия сөздер ешкімге айтылмайды, тіпті ең жақын досыңызға да. Күдікті сілтемелер мен ойындардан аулақ болу: Бейтаныс сілтемелерге өтпеу және тек сенімді сайттарда ойнау. Тақырыптық ойын (10 минут)
4. Жаттығу: "Интернеттегі дос немесе бейтаныс?" (5 минут) Мұғалім әртүрлі кейіпкерлерді (мысалы, таныс бала, бейтаныс ересек адам, ата-ана) сипаттайды, ал балалар оларды интернетте дос па немесе бейтаныс адам ретінде танитынын айтуы керек |
Оқушылар шеңбер болып тұрады Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.
Оқушылар бейнеролик тамашалайды, қойылған сұрақтарға жауап береді. Бейнеролик бойынша өз ойларын айтады
Сұрақтарға жауап береді
Ассоциация құрастырады, сұрақтарға жауап береді.
Отбасы туралы мақал –мәтелдер айтады ***Отбасындағы ойран Ойдағы елге жетпес. ***
Отан -
қуат, *** Отбасы ала болса, Кереге басы сайын бәле бар.
Кластер құрастырады *** Отбасының жанжалы Қана ішпеген шайдан туады. Ауыр жолдың азабы, Артар атан, нардан туады. *** Отбасының өнегесі - Отан өнегесі. *** Отбасының сәні - сыйластық, Достың сәні - қимастық. Оқушылар
жалпы отбасы деген ұғымды сендер қалай
түсінесіңдер?
Оқушылардың ойы тыңдалады. Балалар мақалды бастайды, келесі оқушы мақалды аяқтау керек Әдепті бала ата - анасын мақтатар… (әдепсіз бала ата - анасын қақсатар). Әкесі тұрып ұл сөйлегеннен без…(шешесі тұрып қыз сөйлегеннен без). Қарағайға қарап тал өсер… (қатарына қарап бала өсер). Үйінде ұлы - қызы бардың…(көгінде сөнбес жұлдызы бар). Ана сүтін ақтамағанды …(ешкім жақтамайды).
|
Отбасы туралы суреттер, плакаттар, мақал -мәтелдер Өлеңдер Плакаттар https://www.google.com/search?q= Түрлі- түсті қарандаш-тар Мақал –мәтелдер Класстер
Кластер
https://www.google.com/search?q= |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасымен бірге өткізген қуанышты күндерім. ҚМЖ тәрбие сағаты
Отбасымен бірге өткізген қуанышты күндерім. ҚМЖ тәрбие сағаты
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
14.04.2025ж |
|
|
Сынып: 3 «» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
ТС «Отбасыммен бірге өткізген қуанышты күндерім!» ҚС №29 «Әлеуметтік желдегі қауіпті ойындар» |
|
|
Құндылық |
Отбасылық құндылықар |
|
|
Мақсаттары |
|
|
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 8минут Сабақтың ортасы 25минут Сабақтың соңы 7минут |
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Миға шабуыл (сұрақ - жауап) Оқушыларға: 1. Отбасы құрамына кімдер кіреді? 2. Отбасының әдет – ғұрпы туралы түсініктеме бер? 3. Ұл мен қыздар жасына қарай қалай аталады? 4. Отбасының негізгі міндетін атқаратын кімдер? 5. «Үлкенге құрмет» дегенді қалай түсінесіңдер? 6. Отбасының ұйытқысы кім? 7. Отбасының басшысы кім? ІІІ. Ассоцация құру: ( Әке, Ана, Бала ) Оқушыларға сұрақ: 3 топқа кеспе қағаз беріледі. 1. Отбасы бақыты деген ол? 2. Білім алуға сендерге жауапты кім деп ойлайсыңдар? 3. Бақыт дегеніміз не? Міне, осындай біз көңіл аудара бермейтін қарапайым нәрсенің өзі немесе ойланбай айтылған ұрыс сөзі де баланың жанын ауыртуы мүмкін, өмір сүру ағынын өзгертуі де ғажап емес. Бала жат қылықтарға бой алдыруы мүмкін. Оқушылар отбасы туралы класстер құрайды. Әр оқушы өздерінің отбасы туралы әңгімелейді. Отбасындағы демалыс қалай өтетіні туралы айтады.Отбасы туралы мақал –мәтелдерден жарыс ұйымдастырады.
Отбасы адамға бақыт,
толық мәнді тыныс – тіршілік әкеледі. Отбасының басты қазығы, алтын
діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі жан - жақты болып өсуіне берекелі,
өнегелі, ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы ата мен баланың,
келін мен ененің және басқа да отбасы мүшелерінің жылы қарым -
қатынасынан құрылады. Отбасы берекелі, тату болу үшін сыйластық,
мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық қасиеттер әр адамның
жүрегінен орын алуы керек. Отбасын құрғанда Адам өмірге ұрпақ
әкеліп қана қоймай, сонымен бірге оған жалпы адамзаттық және ұлттық
құндылықтарды, ата - бабасының салт - дәстүрін, жас ұрпақтың бойына
сіңіртеді. Балаларын өздерін қоршаған ортаға және қоғамға пайдалы
азамат етіп өсіру – ата - ананың ең маңызды
міндеті. - Постермен жұмыс: Ата-ана мен баланың қарым-қатынас ережелерін құрастыру.Ортаға шығып, өз отбасы туралы постер қорғайды ҚС №29 «Әлеуметтік желдегі қауіпті ойындар» Балаларға қауіпсіз интернетті қолданудың негізгі ережелерін қарапайым түрде түсіндіру: Жеке ақпаратты жарияламау: Аты-жөніңізді, мекенжайыңызды, телефон нөміріңізді бейтаныс адамдарға айтпау. Белгісіз адамдармен сөйлеспеу: Интернетте кездейсоқ адамдармен сөйлесу қауіпті болуы мүмкін. Тек ата-анаңыз немесе мұғаліміңіз рұқсат берген адамдармен сөйлесіңіз. Құпия сөздерді сақтау: Құпия сөздер ешкімге айтылмайды, тіпті ең жақын досыңызға да. Күдікті сілтемелер мен ойындардан аулақ болу: Бейтаныс сілтемелерге өтпеу және тек сенімді сайттарда ойнау. Тақырыптық ойын (10 минут)
4. Жаттығу: "Интернеттегі дос немесе бейтаныс?" (5 минут) Мұғалім әртүрлі кейіпкерлерді (мысалы, таныс бала, бейтаныс ересек адам, ата-ана) сипаттайды, ал балалар оларды интернетте дос па немесе бейтаныс адам ретінде танитынын айтуы керек |
Оқушылар шеңбер болып тұрады Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.
Оқушылар бейнеролик тамашалайды, қойылған сұрақтарға жауап береді. Бейнеролик бойынша өз ойларын айтады
Сұрақтарға жауап береді
Ассоциация құрастырады, сұрақтарға жауап береді.
Отбасы туралы мақал –мәтелдер айтады ***Отбасындағы ойран Ойдағы елге жетпес. ***
Отан -
қуат, *** Отбасы ала болса, Кереге басы сайын бәле бар.
Кластер құрастырады *** Отбасының жанжалы Қана ішпеген шайдан туады. Ауыр жолдың азабы, Артар атан, нардан туады. *** Отбасының өнегесі - Отан өнегесі. *** Отбасының сәні - сыйластық, Достың сәні - қимастық. Оқушылар
жалпы отбасы деген ұғымды сендер қалай
түсінесіңдер?
Оқушылардың ойы тыңдалады. Балалар мақалды бастайды, келесі оқушы мақалды аяқтау керек Әдепті бала ата - анасын мақтатар… (әдепсіз бала ата - анасын қақсатар). Әкесі тұрып ұл сөйлегеннен без…(шешесі тұрып қыз сөйлегеннен без). Қарағайға қарап тал өсер… (қатарына қарап бала өсер). Үйінде ұлы - қызы бардың…(көгінде сөнбес жұлдызы бар). Ана сүтін ақтамағанды …(ешкім жақтамайды).
|
Отбасы туралы суреттер, плакаттар, мақал -мәтелдер Өлеңдер Плакаттар https://www.google.com/search?q= Түрлі- түсті қарандаш-тар Мақал –мәтелдер Класстер
Кластер
https://www.google.com/search?q= |
шағым қалдыра аласыз
















