Сабақтың
басы
8минут
Сабақтың
ортасы
25минут
Сабақтың
соңы
7минут
|
Сәлемдесу. “Амандасу”
тренингі
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Мұғалім: Балалар,
бүгін біз «Отбасы –тәрбиенің алтын
тірегі» тақырыбында тәрбие сағатын
өткіземіз. Қазақстанда отбасы күнін кеңінен атап өту көзделіп
отыр.Отбасы дегеніміз не? Отбасы ол ата, әже, қырындас, әпке, іні
бауыр.
-
Бұл сабақта біз отбасы туралы
сөйлесеміз, оның құндылығы мен ерекшеліктері туралы ой бөлісеміз.
Барлығыңызға сәттілік
тілеймін!
-
Біз бүгін керемет бір ғажайып
әлемге саяхатқа барамыз. Қалай ойлайсыздар, ол қандай әлем болуы
мүмкін? Қане, ойланып көріңдерші. Ол бір өзі кішкентай ғана шағын
мемлекет. Ал олай болса, ол мемлекеттің аты «Жанұя» екен. Бүгінгі
тақырыпта осы мемлекет жөнінде өрбімек. Бұл мемлекет қандай болуы
керек?
Бақытты, тату, өнерлі,
үлгілі.
-
І
Бейне ролик көрсетіледі. Оз
ойларын айтады.
ІІ Миға шабуыл (сұрақ -
жауап)
Оқушыларға:
1. Отбасы құрамына кімдер
кіреді?
2. Отбасының әдет – ғұрпы туралы түсініктеме
бер?
3. Ұл мен қыздар жасына қарай қалай
аталады?
4. Отбасының негізгі міндетін атқаратын
кімдер?
5. «Үлкенге құрмет» дегенді қалай
түсінесіңдер?
6. Отбасының ұйытқысы
кім?
7. Отбасының басшысы
кім?
ІІІ. Ассоцация
құру: ( Әке, Ана, Бала
)
Оқушыларға сұрақ: 3 топқа кеспе қағаз
беріледі.
1. Отбасы бақыты деген
ол?
2. Білім алуға сендерге жауапты кім деп
ойлайсыңдар?
3. Бақыт дегеніміз
не?
Міне, осындай біз көңіл аудара бермейтін
қарапайым нәрсенің өзі немесе ойланбай айтылған ұрыс сөзі де
баланың жанын ауыртуы мүмкін, өмір сүру ағынын өзгертуі де ғажап
емес. Бала жат қылықтарға бой алдыруы
мүмкін.
Оқушылар отбасы туралы класстер құрайды. Әр
оқушы өздерінің отбасы туралы әңгімелейді. Отбасындағы демалыс
қалай өтетіні туралы айтады.Отбасы туралы мақал –мәтелдерден жарыс
ұйымдастырады.

Отбасы адамға бақыт,
толық мәнді тыныс – тіршілік әкеледі. Отбасының басты қазығы, алтын
діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі жан - жақты болып өсуіне берекелі,
өнегелі, ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы ата мен баланың,
келін мен ененің және басқа да отбасы мүшелерінің жылы қарым -
қатынасынан құрылады. Отбасы берекелі, тату болу үшін сыйластық,
мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық қасиеттер әр адамның
жүрегінен орын алуы керек. Отбасын құрғанда Адам өмірге ұрпақ
әкеліп қана қоймай, сонымен бірге оған жалпы адамзаттық және ұлттық
құндылықтарды, ата - бабасының салт - дәстүрін, жас ұрпақтың бойына
сіңіртеді. Балаларын өздерін қоршаған ортаға және қоғамға пайдалы
азамат етіп өсіру – ата - ананың ең маңызды
міндеті. Отбасы - бірлесіп күн
көретін туыстық қатынаста тұратын адамдар тобы. Балалар тәрбиесін
жүзеге асырып, басқа да қоғамдық тұрғыдан мәнді қажеттіліктерді
қанағаттандыратын некелік немесе туыстық қатынастармен байланысқан
адамдар тобы. Отбасының маңызды сипаты
- оның қызметі, құрылымы және динамикасы болып
табылады. Демек ата - ана өмірінің
жалғасы – бала. Бала – ата - ананың бауыр еті. Баланың кісілік
келбетін қалыптастыратын ортасы – өзінің ұшқан ұясы. «Ұяда не
көрсең, ұшқанда соны ілерсің»,- дейді халқымыз. Айналадағы
адамдарды сыйлау ата - ананы құрметтеуден басталады. Әке - шешесін,
бауырларын қадірлеп, құрметтей алмаған адам өзге ешкімді сыйлап та
жарытпайды.Әр оқушы Отбасына ашық
хат жазады
- Постермен жұмыс: Ата-ана мен баланың
қарым-қатынас ережелерін
құрастыру.Ортаға
шығып, өз отбасы туралы постер
қорғайды
ҚС №29 «Әлеуметтік желдегі қауіпті
ойындар»
Балаларға қауіпсіз интернетті
қолданудың негізгі ережелерін қарапайым түрде
түсіндіру:
Жеке ақпаратты
жарияламау: Аты-жөніңізді,
мекенжайыңызды, телефон нөміріңізді бейтаныс адамдарға
айтпау.
Белгісіз адамдармен
сөйлеспеу: Интернетте кездейсоқ
адамдармен сөйлесу қауіпті болуы мүмкін. Тек ата-анаңыз немесе
мұғаліміңіз рұқсат берген адамдармен
сөйлесіңіз.
Құпия сөздерді
сақтау: Құпия сөздер ешкімге
айтылмайды, тіпті ең жақын досыңызға
да.
Күдікті сілтемелер мен
ойындардан аулақ болу: Бейтаныс сілтемелерге өтпеу
және тек сенімді сайттарда
ойнау.
Тақырыптық ойын (10
минут)
-
Оқушыларды топтарға бөліп,
қарапайым ойын ұйымдастыруға болады. Мысалы, әр топқа интернетте
қауіпсіздікке қатысты түрлі сценарийлер беру (мысалы, досыңыз құпия
сөзіңізді сұрады, бейтаныс адам хабарлама жазды). Балалар сол
сценарийлерге дұрыс жауап беруі
керек.
4. Жаттығу: "Интернеттегі
дос немесе бейтаныс?" (5
минут)
Мұғалім әртүрлі кейіпкерлерді
(мысалы, таныс бала, бейтаныс ересек адам, ата-ана) сипаттайды, ал
балалар оларды интернетте дос па немесе бейтаныс адам ретінде
танитынын айтуы керек
|
Оқушылар шеңбер болып
тұрады
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
Оқушылар бейнеролик
тамашалайды, қойылған сұрақтарға жауап береді. Бейнеролик бойынша
өз ойларын айтады
Сұрақтарға жауап
береді
Ассоциация
құрастырады, сұрақтарға жауап
береді.
Отбасы туралы мақал
–мәтелдер айтады
***Отбасындағы
ойран
Ойдағы
елге жетпес.
***
Отан -
қуат,
Отбасы - шуақ.
***
Отбасы
ала болса,
Кереге
басы сайын бәле бар.
Кластер
құрастырады
***
Отбасының жанжалы
Қана
ішпеген шайдан туады.
Ауыр
жолдың азабы,
Артар
атан, нардан туады.
***
Отбасының өнегесі -
Отан
өнегесі.
***
Отбасының сәні - сыйластық,
Достың
сәні - қимастық.
Оқушылар
жалпы отбасы деген ұғымды сендер қалай
түсінесіңдер?
Отбасы деген
не?
Отбасы
құрамы деген
кімдер?
Отбасының
адам өміріндегі маңызы
қандай?
Оқушылардың
ойы
тыңдалады.
Балалар мақалды бастайды, келесі оқушы мақалды
аяқтау керек Әдепті бала ата - анасын мақтатар… (әдепсіз бала ата -
анасын қақсатар). Әкесі тұрып ұл сөйлегеннен без…(шешесі тұрып қыз
сөйлегеннен без). Қарағайға қарап тал өсер… (қатарына қарап бала
өсер). Үйінде ұлы - қызы бардың…(көгінде сөнбес жұлдызы бар). Ана
сүтін ақтамағанды …(ешкім
жақтамайды).
|
Отбасы туралы суреттер,
плакаттар, мақал -мәтелдер
Өлеңдер
Плакаттар
https://www.google.com/search?q=
Түрлі- түсті
қарандаш-тар
Мақал
–мәтелдер
Класстер

Кластер

https://www.google.com/search?q=
|