Тыңдалым мен айтылым алдындағы
тапсырма
«Суреттер сөйлейді»
әдісі
1-топ:
2
-топ:
3 -топ:
Тыңдалым мен айтылым
алды тапсырмасында оқушылар
суреттерді сөйлеттіріп, өз ойларын ортаға салады. Сурет
бойынша негізгі тірек
сөздерді пайымдайды.
1-тапсырма.
ЖЖ. Берілген тірек сөздер арқылы
негізгі ойды анықтау.
Тірек
сөздер: төр, қонақ, дастарқан,
тағамдар
Аудиотыңдалым
Жетекші сұрақтар:
Отбасылық дәстүрлер деген
ұғымды қалай түсінеміз?
Отбасылық мерекелердің түрін
атаңыз.
Қазақ отбасындағы ата мен әженің рөлі? Неліктен
басқа мүшелері оларды құрмет тұтады?
Дескриптор:
-мәтіннің мазмұнын мұқият
тыңдайды;
-тірек сөзддер мен жетекші сұрақтарға жауап
береді;
-негізгі ойды анықтайды.
ҚБ: «Комментарий» әдісі арқылы өзара
бағалау.
2-тапсырма
«Қонақжайлық» өлеңін кезекпен топта мәнерлеп оқу
(2-мин)
1.Өлең мәтініндегі қонақжайлыққа тән белгілерді
теріп жазып, өз білетіңдеріңмен толықтырыңдар
«Топтастыру»
әдісі
Жазылым: ӨЖ
ҚБ: «Мұғалім мадақтамасы»
әдісі
3-тапсырма
Берілген өлеңді мұқият түсініп оқыңыздар және
алынған ақпараттарды пайдаланыңыздар. Оқу барысында мәтіндегі
маңызды ақпараттарды белгілеп отырыңыз. Кестенің екінші бағанына
белгіленген ақпараттарды қолдана отырып, мәтін мазмұнын жинақтап,
өз сөзіңізбен жазыңыз (10-20сөз).
(Ықшамдап мәтін жазу түрі)
Берілген мәтінді жинақтап
жазу.
Мәтін
|
Жинақы мәтін
|
Қонақжайлылық белгісі
Сырттан
келген мейманға,
Сәлем беріп, қол алсаң –
Бірінші еткен қызметің.
«Түсіңіз»
деп түс
берісіп,
Шылбырына оралсаң –
Екінші еткен қызметің.
Есік
ашып енгізіп,
Көрпе
төсеп құп алсаң
–
Үшінші еткен қызметің.
Мейман риза болмағы –
Құрметпен үйге қонғаны.
Кешіктермей шай берсең –
Ұмыт болар тоңғаны.
Тысқа
шықса қария
–
Қолыңда болсын құманы,
Ірікпесең барыңды –
Қонақжайлық сол-дағы.
(«Қазақтың шешендік өлеңдері»
кітабынан)
|
|
Тексеріп оқу – өзара бағалау (Жұптық
бағалау)
Оқушылар жұп болып бір-бірінің мәтіндерін
оқиды.
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
|