Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер бөлімі. "Асыл әже "тақырыбы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Асыл әже |
Мұғалімнің аты-жөні: Мендибаева Л Күні: 18.10.2017ж. |
||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: 18 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау (5.О1).; |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.Түсіндірме сөздікпен жұмыс жасай алады. |
||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Мәтін мазмұнына тұжырым жасай алады. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Мәтіннен буын үндестігіне бағынбайтын сөздерді таба алады. |
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Түсіндірме сөздік: жиын-терін-егін, бау-бақша; қурай-биік өсетін өсімдіктің мал жемейтін қатты сабағы; қажымау- шаршамау; күтіну-өз-өзіне қарап, өзінің жағдайын жасау. Ертеден қара кешке дейін- тынымсыз жүру, демалмау. Мұрнынан су кетіп жүріп- (тұрақты тіркес)- қолы тимеу. Екі қолы алдына сыймады- (тұрақты тіркес)- бос отырмады. Мінезі ашық адам- бір көрген адамымен тез тіл табысып кететін адам. Бір сөзді адам- айтқан сөзінде тұратын шыншыл адам. Сүйегі асыл адам- өте жақсы адам. Қаусаған- кәрі Нән қурай- диалект сөз үлкен Кимешек- әжелердің басына киетін бас киімі. Не күн көріп жүр екен- қиналып жүрген Жеті шақырым- жеті км. Ойбай-одағай сөз Хат дегеніміз- біреуге арнап қағазға жазылған құжаттың жалпы аты. Бақсы-балгер- шағатай тілі, ол ертедегі шаман дінімен сақталған ұғым. Бақсы- түрлі рухтарды өз қызметіне пайдалана алатын адам. Данагөй- ақылды би, шешендер. Асыл әже- эпитет. |
||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: (қоржын конвертте) І топ: Бөпке әже-мінезі ашық , бір сөзді адам. ІІ топ: Бөпке әже-біздің қамқоршымыз. ІІІ топ: Бөпке әже- еңбекқор жан. |
|||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық, жұптық, жеке жұмыс барысында өзара сыйластық, бір-біріне құрметпен қарау, жауапкершілікті сезіну, еңбексүйгіштікке баулу, білім алуға дайын болу, бір-біріне қамқор болу, оңай олжадан аулақ болу, өмірге жеңіл көзқараспен қарамау, өзіңді басқа ортада жоғары санамау, қолдан келгенше көмек беру, берген дәулетті ысырап етпеу, рақымшыл, қанағатшыл болу. |
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Қара шаңырақ |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған тапсырма түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Сәттілік тілеу. Психологиялық дайындық. Әрбір сабақ? Үйрену, ұғу, ұлағат. Әрбір есім? Тірлік, тірек, адамдық. Әрбір сөзім? Шындық, бірлік, адалдық. Әр түрлі қима қағаздар. 1-топ: Еңбекқор 2-топ: Қамқоршы 3-топ: Адалдық Бағалау парақшасымен таныстыру. Бағалау критерийі мен дескрипторды айтып өту. |
АКТ , қима қағаздар, бағалау парақшасы. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут 3 минут 3 минут 2 минут 2 минут 5 минут 3 минут 5 минут 3 минут |
Білу және түсіну Үй жұмысын «Ой қозғау» әдісі. «Зымыран» сұрақтар қою.
-Қара шаңырақтың иелері кімдер? Жауап: ата-әжелер. «Ата-әулеттің тірегі болса , әже- ұрпақтың жүрегі» екен балалар. Бүгінгі сабағымызды болжап тауып көрейік. Барлығымыз әліпби ретін білеміз, я, енді 2020 жылы латын әрпіне көшеміз, сондықтан барлығын білулерің керек. 1.24. 37. 16. 2. 10. 8. Жаңа сабақ тақырыбы: Асыл әже. Күн ретін жазу.
Айтылым дағдысы. Берілген 1-тапсырмадағы мәтінді балалар оқып алады. Қоржын сұрақтар: І топ: Бөпке әже-мінезі ашық , бір сөзді адам. ІІ топ: Бөпке әже-біздің қамқоршымыз. ІІІ топ: Бөпке әже- еңбекқор жан. Кейбір оқушыға беріледі. Түсіндірме сөздікпен жұмыс:
Ертеден қара кешке дейін- тынымсыз жүру, демалмау. Мұрнынан су кетіп жүріп- (тұрақты тіркес)- қолы тимеу. Екі қолы алдына сыймады- (тұрақты тіркес)- бос отырмады. Қолдану. Айтылым дағдысы. «Тез ойла, сөз ойла» ойыны бойынша 3 топқа мәтіннен сөз беремін. Оқушылар қысқа уақыт ішінде сөз ойлап табуы керек. 1-топ: Жыбырлаған:жыбыр, жыр, ал, жылы... 2-топ: Жылытатын: жылы, жыл, ат, жылын... 3-топ:Шақырым: шақ, шақыр, ырым, қаш... Бағалау Сергіту сәті. Ән «Асыл әжем» Асыл әжем, ғасыр әжем аңсаған, Сағынышым-сары ормандай самсаған. Әке болып жүргенімді ұмытып, Әлі күнге еркелеймін мен саған... Мұғалім түсіндірмесі: Үндестік заңы дегеніміз-сөздің бастан аяқ біркелкі әуезбен айтылуы. Үндестік заңы буын үндестігі, дыбыс үндестігі болып жіктеледі. Сөз құрамындағы, түбір сөз бен қосымшалардағы дауысты дыбыстардың бірыңғай жуан не жуңушке болып үндесуі буын үндестігі деп аталады. Тіліміздегі заңдылықтармен бірге буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар бар. Олар: күрделі сөзде, қос сөз, біріккен сөз, басқа тілден енген сөзде,тіркескен сөздерде кездеседі. Топтық жұмыс. Айтылым дағдысы. Салыстыру кестесі оқушыларға таратылады. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар:
2-тапсырма: Жазылым дағдысы. Дәптермен жұмыс. ЖЖ. Сөздерге тиісті (-гер, -кер) қосымшаны жалғаңдар. Пайда болған сөздердің мағынасын түсіндір. Бап, кейіп, қалам, ғарыш, қаржы, себеп, заң, саз. Бағалау: Жазылым дағдысы. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. 3-тапсырма. Берілген сөздермен сөйлем құрау. І топтағы жұп оқушыларға: сәнқой, перзентхана, айтыскер, өнерпаз, дәріхана, ардагер. ІІ топтағы жұп оқушыларға: жеңімпаз, дәрігер, саудагер, әзілқой, әжетай, батагөй. ІІІ топтағы жұп оқушыларға: бақсы-балгер, данагөй, дәмхана, кәсіпкер, айлакер,баспагер. Бағалау: стикермен
4-тапсырма: № 14 аудионы тыңдау. Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап беру.
5-тапсырма. Суретпен постер қорғау. «Т кестесі» әдісі.
|
АКТ
Құпия сөз
Б.Соқпақбаев суреті, қоржын суреті.
Түсіндірме сөздік.
«Тез ойла, сөз ойла», АКТ.
Сергіту сәті, қимыл жасайды. Ән.
Салыстыру кестесі.
Кітаппен жұмыс, АКТ,тақтамен жұмыс
Жұптық жұмыс
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі, стикер АКТ
Әже суреттері, постер қорғау, АКТ, желім, стикер. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
3 минут |
Үйге тапсырма: Барлық оқушыға:
7-тапсырма. « Кейіпкерге хат» әдісі бойынша хат жазу. Постерге әркім өзінің әжесінің суретін жапсырады. Топ болып ортасына хат жазады. Стикерге жазып, жапсыруға болады. Бұрын техниканың жетілмеген кезінде әскердегі, оқудағы апа, ағаларымызға хат жазатынбыз. Ал қазір ұялы телефон арқылы айшылық алыс жерлерден жылдам хабар ала аламыз.
Кейбір оқушыға: 6-тапсырма: «Қазақ әжелері» деген тақырыпта шағын эссе жазу.
|
|
|||||||||||||||||||||||
Бағалау 3 минут
Кері байланыс 3 минут |
Топ басшысынан бағалау парағын алып бағалаймын. Балаларға әже қоржынынан кәмпиттер таратылады.
Білім қоржыны Стикерлерін іледі. |
Бағалау параңы
Қоржын суреті. |
|||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Бағалау критерийлері |
Дескрипторлар |
Мәтін мазмұнына тұжырым жасай алады. |
Берілген мәтінді толық меңгере отырып, мазмұнын біледі, талдай алады. |
Мәтіндегі негізгі ойды таба алады. |
Мәтінді мазмұндай отырып, негізгі ойды анықтайды. |
Мәтіннен буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаны таба алады. |
Мәтіннен буын үндестігіне бағынбайтын қосымшаны табады. |