Бөлім
|
Ынтымақты
отбасы
|
Педагогтың аты –
жөні
|
Джарболова Карлыгаш Ермаковна
|
Күні
|
|
Сынып:
4
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
№
|
9
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Отбасындағы өзара түсіністікті
үйренеміз
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
Өзара түсіністік – отбасындағы
жақсы қарым – қатынас негізі
|
Құндылығы
|
Сүйіспеншілік
|
Қасиеттері
|
Мейірімділік, қамқорлық,
татулық.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушыларға отбасындағы өзара
түсіністіктің маңыздылығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік
құндылығының мәнін ашу.
|
Міндеттері
|
-
Білімділік: Оқушыларға
отбасындағы өз-ара қарым-қатынас туралы айтып, мейірімділік
қасиетінің маңыздылығын ұғындыру.
-
Дамытушылық: Оқушыларда
татулық қасиетін дамыту.
-
Тәрбиелік: Оқушыларды
қамқорлыққа тәрбиелеу.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Ресурстар
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі.
Жағымды көңіл –
күй
|
5 Т –
ережесі:
-
Тәртіп.
-
Талап.
-
Тыныштық.
-
Тазалық.
-
Татулық.
«Тыныс алу»
жаттығуы
|
5Т ережесін еске
түсіреді
Оқушылар тыныстырын
бақылайды.
|
https://youtube.com/watch?v=xyS4WWbtttM&feature=share
|
-
Үй тапсырмасын
тексеру
|
«Шоқан асулары» мәтінін оқып
келу.
Сұрақтар:
• Ата-әженің мейірімі дегенді
қалай түсінесіңдер?
• Айғаным әжесі мен Шоқанның
арасындағы жылылық қалайша байқалады?
• Шоқанның үлкен жырды түсіне
алатынын Айғаным әжесі қайдан білді? • Отбасында өзара түсінісу
үшін не қажет деп ойлайсыңдар?
|
Талдау бойынша сұрақтарға
жауап береді
|
Оқулық.
-
– бет.
|
-
Сабақтың
дәйексөзі.
|
«Отбасылық келісім бәрінен
қымбат»
Халық
мақалы.
Сұрақтар:
1. Келісім деген сөзді қалай
түсінесіздер?
2. Өз отбасыларыңызда
бір-біріңіздерге түсініспеншілікпен
қарайсыздарма?
2.
Келісім не үшін
қымбат?
|
Оқушылар бір неше рет
қайталап, дәптерге жазып алады. Талдау сұрақтарына жауап
береді.
|
Мақал-мәтелдер
жинағы
|
-
Оқиға айту
(Әңгіме)
|
«Отбасы
ошағы» аңыз
әңгіме
Ертеде бір ауылда үш жас
отбасы өмір сүріпті. Бір кездері ол
ауылға бақыт келіп қоныстады. Ол
өзінің , қай отбасында жарық пен
жылу толы болса, сонда
қонатынын хабарлады.
Бірінші отбасы өз үйлерін
күміске толтырды. Үй жарық болды, бірақ күмістің жарығы үйді жылыта
алмады.
Екінші отбасы өз үйлеріне
алтынды толтырды. Ол үй жарық бола түсті, бірақ жылулық бәрібір
болмады.
Тек, үшінші тақпыр отбасы өз
үйлерінің ошағына от жақты. Оның әсерінен үй жарық болып, жылуға
толды.
Әрине, бақыт сол үйге мәңгілік
қоныстауды ұйғарды. Ол үй иесілерімен бірге баланың дүниеге келуін,
әр отбасы мүшелерінің туған күндерін, отбасы құрған күндерін және
алтын той күндеріне дейін болуға қалды.
Сұрақтар:
1. Оқиғаның мағынасы
неде?
2. «Отбасы ошағы» дегенді
қалай түсінесіңдер?
3. Отбасы ошағының жылулығын
қалай сақтауға болады?
4. Бұл үш отбасының қайсысынан
сүйіспеншілік, мейірімділікті көріп
тұрмыз?
5. Сен өз отбасыңды қалай
жылытар едің?
|
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді. Өз ойларын айтады.
|
Ютуб
|
-
Шығармашылық
жұмыс.
|
Тапсырма: «Коллаж әдісі». Оқушыларға отбасы туралы
әр-түрлі түсті сүреттер таратылады.
1 – топ: «Отбасымен табиғат
аясында»
2 – топ: «Отбасымен бірге үй
жұмыстары»
3 – топ: «Отбасындағы туған
күн»
|
Оқушылар үш топқа
бөлінеді.
Сүреттерден коллаж құрастырып, әңгіме
құрайды.
|
|
-
Топпен ән
айту
|
Ата-ананы
тыңдаймыз
Әні мен сөзін жазған Бота
Бейсенова
|
Оқушылар мұғаліммен бірге ән
шырқайды
|
Тақтада ән мәтіні
көрсетіледі
https://www.youtube.com/watch?v=8vKx9dyVAo8
|
-
Үйге
тапсырма
|
«Мен үшін қымбат адам». Отбасы
мүшелеріне алғыс хат.
|
Оқушылар үйге тапсырманы жазып
алады Өз қолымен жасалған открытка
|
Оқулық
|
-
Сабақтың қорытынды
сәті.
|
Баяу музыка
қойылады.
Менің отбасым-менің
байлығым.
Менің үйім-мен үшін
қорған.
Мен үшін отбасылық келісім
бәрінен қымбат.
Өз отбасымда бақытты өмір
сүремін, отбасымдағы әр-бір адамға мейірімділкпен
қараймын.
|
Рефлексия оқушылар ойларын
айтып қорытындылайды.
|
Ғаламтор
желісі
|