Жарайсыңдар балалар
отырмай тұрып топка
бөлінеміз
3-топка балалар
сурет бойынша бөлініп
отырады.
Топқа бөліну. (4К
модель)
-Қазір жылдың
қай
мезгілі?
-
Күз мезгілі
екенін
қайдан
білеміз?
-
Қандай көгөніс
түрлерін
білесіңдер?
-
Күз
мезгілі несімен
ұнайды?
-
Күз
мезгілінде адамдар, жан-жануарлар қысқа
дайындалады. Тиіндар жаңғақтарын жинаса,
кірпілер
індеріне саңырауқұлақтар
тасып алады.
Сыни ойлау. (4К
модель)
Ғажайып сәт: балалар
менің қолымда сыйқырлы қорапша бар ішінде не бар деп
ойлайсыңдар
Балалар тәрбиешіге
сұрақ қояды.
-Зат ағаштан
жасалған ба? (жоқ)
-жейтін нәрсе ма?
(ия)
-Бұл зат ащы ма?
(жоқ)
-Тәтті ме?
(жоқ)
-Дәмді ме?
(ия)
-қатты ма?
(жоқ)
-жұмсақ па?
(ия)
-Бұл кампит пе?
(жоқ)
-бұл қызанақ па?
(ия)
Жарайсыңдар алма
көкөніс пе алде жеміс па?
Қызанақ көкөнісі
балалар қайда өседі деп
ойлайсыңдар?
Дұрыс айтасыңдар
жерде өседі.
Балалар көкөністерді
кай мезгілде жинап аламыз.
Күз мезгілінде жинап
алады екенбіз!
Ал адамдар
күзде
қалай
еңбек етеді?
Педагог адамдардың күзгі еңбегін қысқаша айтып өтеді, мысалы, егін
жинайды, бау- бақшалардағы жұмыс түрлеріне тоқталады т.б.
Демонстрациялық материал
Педагог күз мезгілінің
суретіне қарап, әңгіме құрайды:
«Күз
мезгілі, бақшаның іші сары алтындай жарқырап тұр. Ағаштардан түскен
жапырақтар жерде саудырап жатыр».
-
Жапырақтардың түстері қандай?
-
Бақшада кімдер жүр?
-
Бақшадағы балаларға ат қойыңдаршы?
-
Бақшада балалар не істеп жүр?
-
Әкесі мен анасы не жинап жүр? Балалар
суретке қарап, әңгіме құрайды.
Педагог «азық»
сөзінің мағынасын түсіндіреді (слайдпен
жұмыс) .
......Азық – тамақ,
қысқы қорек. Азықты балалар тек
адамдар жинай ма?
Дұрыс айтасыңдар
қысқы азықты тек адамдар жинамайды екен, кірпі, тиін, аюлар тіпті
құмырсқаларға дейін азықтарын жинап алады
екен.
Сурет бойынша әңгіме
құраймыз.
-
Балалар сурет
бойынша
құраған
әңгімелерің ұнады
ма?
-
Иә, сендердің
әңгімелеріңнен суреттегі отбасының еңбекқор екенін
байқадық. Әңгімеге көп рақмет.
Енді балалар
дәптерімізді ашып тапсырма
орындаймыз
Топпен жұмыс:
тәжірибие жасаймыз
1-топ жемістерден
шырын дайындайды.
2-топ көкөністерден
салат дайындайды.
3-топ піскен
көкөністерден езбе
дайындайды.
Ал енді балалар бір
серігіп алайық.
Сергіту сәті:
Бір,екі,үш,төрт,
Жиналамыз
бәріміз
Бір,екі,үш,төрт,
Секіреміз
бәріміз
Бір,екі,үш,төрт
Отырамыз
бәріміз.
Педагог жаттығуды қимыл-қозғалыс арқылы
орындатады).
Жұптық жұмыс:
Әйнекті тақтайшасымен, майлы бояу арқылы сурет
саламыз.
-
Сөйлеу үшін
бізге
қандай
мүшелер
көмектеседі? (Балалардың жауаптары тыңдалады).
-
Иә, тіл, ауыз керек, онсыз түсінісу өте қиын.
Тәрбиеші жетекшілігімен
жүргізілетін ойын: «Сөйлемей көрейікші» (үндемес ойыны
ойналады).
Смарт мақсат: балалар
көрсетілген қимылды үндемей таба алады.
Шарты: Педагог үш баланы
тақтаға шығарып, картоп қазып жатқан, алма теріп жатқан, қияр,
қызанақ жинап жатқан адамдардың қимыл-қозғалысын келтіреді.
Қалған балалар
табады.
Бірақ балаларға сөзсіз
қимылмен түсіну қиындау болады, сөздің маңыздылығын түсінеді. Міне,
қимылмен келтіргенмен толық, еңбек қозғалыстарын аша алмаймыз.
Сондықтан да сөйлеу
тілі өте маңызды.
|